AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Det har ikke vært snø i stavanger bergen ålesund trondheim oslo kristiansand telemark. Bare i nord. Husker jeg feil? Var det ikke masse snø flere plasser enn i nord? Spesielt innenlands i ålesund telemark og trondheim. Jeg vet at i stvg kommer det sjeldent før januar februar. Det virker som om vinteren kommer senere for hvert år nå. Anonymkode: bc5da...3c7
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #2 Skrevet 29 minutter siden Det var snø her på Nordvestlandet i slutten av november, men den lå ikke lenge.Ellers mener jeg det har vært snø flere steder i sør? Nå er det 12+ og regn, savner ikke snøen! Anonymkode: f5737...86d
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #3 Skrevet 25 minutter siden Ingen snø her, fortsatt mildt 8-10 varmegrader. Sørlandskysten. Anonymkode: 27488...f71
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #4 Skrevet 23 minutter siden Var mye snø her i november (halvtime fra trondheim). Sånn typ 30 cm snø sikkert. Den forsvant igjen etter ett par uker 🥲. Anonymkode: 30503...3d2 1
Leo Skrevet 18 minutter siden #5 Skrevet 18 minutter siden Hvordan vinteren er varierer ganske mye. Høsten/vinteren 1999/2000 husker jeg at jeg skiftet til vinterdekk 6. januar (Oslo) for det var knapt frost før nyttårsskiftet. I 2009/2010 og 2010/2011 lavet snøen ned og la seg allerede i slutten av oktober og det var tosifret antall minusgrader i månedsvis. Vinteren 2019/2020 var derimot mild. Rett før pandemien var vi på vinterferie og plukket stemorsblomster og hestehov der hvor det vanligvis ville ha ligget masse snø på den tiden. Vinteren 2022/2023 var ganske normal med en del snø som kom i desember og noen skikkelige kuldeperioder. I fjor var det mildt og lite snø igjen. Husker jeg var på skogstur nyttårsaften i vanlige joggesko Og sånn går nu tiden... Personlig klarer jeg meg helt fint uten mye snø og kulde 1
Mardina Skrevet 9 minutter siden #6 Skrevet 9 minutter siden (endret) For min del kan den holde seg unna til midten av april. Hater vinter og snø 😝 Det er ingenting positivt med det 😄 Bor på Østlandet. Her hvor jeg bor, er det 4-5 plussgrader og litt isete på veien. I Oslo er det bart og ikke antydning til snø. Endret 7 minutter siden av Mardina
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden #7 Skrevet 8 minutter siden Spinnvilt gjett: Klimaforandringer. Anonymkode: 597b2...b8d
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #8 Skrevet 7 minutter siden Liker godt at det er mildt og ikke minus med snø og is. Det er tryggere i trafikken. Anonymkode: 4acf5...392
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #9 Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har ikke vært snø i stavanger bergen ålesund trondheim oslo kristiansand telemark. Bare i nord. Husker jeg feil? Var det ikke masse snø flere plasser enn i nord? Spesielt innenlands i ålesund telemark og trondheim. Jeg vet at i stvg kommer det sjeldent før januar februar. Det virker som om vinteren kommer senere for hvert år nå. Anonymkode: bc5da...3c7 Ja, snøen pleier å komme i januar i Stavanger. Men at det har vært 10 grader i desember i Stavanger slik som nå, den er ny. Anonymkode: b60c3...18b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå