AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hei Disse var på tilbud for noen måneder tilbake. Jeg hadde helt glemt at jeg har kjøpt 3 flasker av denne. Disse gikk ut i oktober. Nå skal vi på juleferie snart og får ikke spist disse før ut i januar. Lurer på om disse kan fryses?? Anonymkode: 82317...fc0
m00na Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden De holder seg helt fint uten å fryses. Spesielt om de er uåpnet. De kan nok stå i åresvis 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden m00na skrev (6 timer siden): De holder seg helt fint uten å fryses. Spesielt om de er uåpnet. De kan nok stå i åresvis Åresvis??? Er du sikker? Anonymkode: 82317...fc0
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åresvis??? Er du sikker? Anonymkode: 82317...fc0 Jeg tror m00na har rett. Hadde i hvert fall ikke hatt noen problemer med å bruke dem et år etter "best før"-dato. Forutsetter at de da ikke er blitt åpnet før. Lagre dem mørkt og noenlunde kjølig, og så i kjøleskap etter åpning. Anonymkode: b4b4f...4a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå