Gå til innhold

Tips til kjolemønster ønskes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å sy en kjole i svart velour til jul, men er ikke sikker på hvilken modell / mønster jeg skal velge. Har fra før en omslagskjole i mørk grønn velour, så ønsker ikke tips om omslagskjoler. :) 

Har du et forslag eller to til meg? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk opp Selfmade, der kan du se flere typer mønstere. De har også butikker flere steder i landet.

Skrevet

Jerseykjolen eller victoriakjolen fra Ida victoria er populære. 

Butterfly dress fra kreativstine

Lilou fra pattydoo. 

Vet ikke hvordan stil du er ute etter? 

Anonymkode: acc2f...ac2

Skrevet

Takk for tips. Skulle kanskje skrevet mer om ønsker men ville ikke begrense tipsene. :)

Egentlig vil jeg sy en med erme, kanskje kort men ikke helt uten. Tenker julekjole og siden jeg er voksen skal den ikke være for kort, (men det kan jeg endre om resten er bra) Den skal heller ikke være stram slik at all julematen vises ;)

Selfmade har jeg i nærheten og kan faktisk gå innom der i dag! Kan hende de har noen utstilt til inspo. 

Og jeg har også en av de kjolene til IdaViktoria, må bare huske hvor jeg la dem. Ikke dumt forslag!  

Skrevet

Jerseykjole som du allerede ble tipset om er jo fin og allsidig - https://idavictoria.no/produkt/jerseykjole-med-sving-xs-4xl/ Men den krever stretch i materiale 

siri slimfit er en annen kjole fra samme designeren - https://idavictoria.no/produkt/siri-slimfit-xxs-4xl-papir-pdf/ 

men tror du må kanskje først finne en kjole som du liker, i velour, så kan vi sikkert finne et mønster. Mange flere mønstre er mulig å finne på engelsk.. og billigere

Anonymkode: b771f...0d3

• Liker 1
Skrevet

kjoletips.thumb.jpg.8820f0e37ce7d1aececa5f1b7619aed5.jpg

Får plutselig opp reklame for denne kjolen og en slik kunne jeg faktisk tenkt meg! :D

Jeg får Google litt da.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du kan se på mood fabrics. De har gode mønstre og veldig mange kjolemønstre. De er også helt gratis

• Liker 1
Skrevet
Sigrid<3 skrev (2 timer siden):

Du kan se på mood fabrics. De har gode mønstre og veldig mange kjolemønstre. De er også helt gratis

Bare vær obs på at det er pdf mønster, med masse beskjæring og taping. Men, når man har gjort det, er mønstrene helt greie 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...