AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Er dette for dere turn on eller turn off? For meg er det normalt turn on, men litt kleint når andre hører det. Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Om det i det hele tatt virker «påtatt» på noen måte, så er det utelukkende turn off. Noe som umiddelbart gjør at jeg mister lysten, er om noe virker overdrevet og påtatt. Skjønner meg virkelig ikke på folk som roper og skriker bare pga en orgasme. Anonymkode: b6c52...1c9 2 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om det i det hele tatt virker «påtatt» på noen måte, så er det utelukkende turn off. Noe som umiddelbart gjør at jeg mister lysten, er om noe virker overdrevet og påtatt. Skjønner meg virkelig ikke på folk som roper og skriker bare pga en orgasme. Anonymkode: b6c52...1c9 Det er absolutt ikke påtatt, det er ikke så mye roping, men kan bli veldig høylytt stønning og av og til kan det komme et hyl i ny og ned. Men alt er ekte og ikke fake eller tilgjort. Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er absolutt ikke påtatt, det er ikke så mye roping, men kan bli veldig høylytt stønning og av og til kan det komme et hyl i ny og ned. Men alt er ekte og ikke fake eller tilgjort. Anonymkode: 4d8b0...d09 Jentehyl? Nei det hadde jeg ikke orka 😅 Brøl er fint hvis orgasmen er god, men at en mann hyler synes jeg er litt kleint Anonymkode: c234a...e66
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jentehyl? Nei det hadde jeg ikke orka 😅 Brøl er fint hvis orgasmen er god, men at en mann hyler synes jeg er litt kleint Anonymkode: c234a...e66 Det blir høylytt stønning, hyl eller skrik, men mer mandig enn jentehyl da😅 Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Ts Jeg syns ikke det er turn off, syns det mer turn on. Men syns det er litt kleint om andre hører det går for han, det er nå det jeg tenker over. Anonymkode: 4d8b0...d09
bullehurk Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brøl er fint hvis orgasmen er god, men at en mann hyler synes jeg er litt kleint Enig. Men nesten verre når mannen er helt stille. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden TS, har du fått deg en Gauler i senga? Anonymkode: 20160...805
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Den perfekte sexpartner er de som ikke beveger seg en milimeter og ikke sier et ord... En stor bonus hvis de også ligger stille etter at jeg har tømt meg. Anonymkode: 464c5...59f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden bullehurk skrev (16 minutter siden): Enig. Men nesten verre når mannen er helt stille. Enig! Akkurat som deg liker jeg yngre menn og jeg synes de er så stille i senga. Lurer noen gang på hvorfor… vet jo at de liker sexen godt men hvorfor så stille? Anonymkode: 3746d...572 1
bullehurk Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Enig! Akkurat som deg liker jeg yngre menn og jeg synes de er så stille i senga. Lurer noen gang på hvorfor… vet jo at de liker sexen godt men hvorfor så stille? Anonymkode: 3746d...572 Ja merkelig nok så har noen av de den uvanen, gud vet hvorfor. Det blir ikke noen reprise på de, for å si det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden bullehurk skrev (21 minutter siden): Ja merkelig nok så har noen av de den uvanen, gud vet hvorfor. Det blir ikke noen reprise på de, for å si det sånn. Jeg har lurt på om det er en greie at de skal være stille? Sexen har vært utrolig deilig så jeg har møtt han ene over et år og han er like stille… Han skjelver av kåthet og det renner precum, men stille er han. Kun en gang, da jeg hadde edget ham i over en time stønnet han litt😅 Han er 30, jeg snart 50. Anonymkode: 3746d...572
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #14 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS, har du fått deg en Gauler i senga? Anonymkode: 20160...805 Ts Ja det har jeg og han sier det er umulig å være stille, orgasmene er så intense at lydene kommer helt av seg selv, uten han kan stanse de. Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #15 Skrevet 48 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enig! Akkurat som deg liker jeg yngre menn og jeg synes de er så stille i senga. Lurer noen gang på hvorfor… vet jo at de liker sexen godt men hvorfor så stille? Anonymkode: 3746d...572 Ts Min er ganske ung, 25, men han er i hvertfall ikke stille, hans orgasmer høres. Liker det veldig, men som jeg skrev, litt kleint når jeg vet andre hører det går for han. Ganske lytt hos oss Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #16 Skrevet 43 minutter siden Super turn on Anonymkode: be721...934
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #17 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lurt på om det er en greie at de skal være stille? Sexen har vært utrolig deilig så jeg har møtt han ene over et år og han er like stille… Han skjelver av kåthet og det renner precum, men stille er han. Kun en gang, da jeg hadde edget ham i over en time stønnet han litt😅 Han er 30, jeg snart 50. Anonymkode: 3746d...572 Ts Før jeg møtte min kjæreste i dag, var jeg også sammen med en som var helt stille, det kunne komme skjelvinger og rykninger hvis jeg edget han lenge noen ynk når orgasmen kom. Han er 31, selv er jeg 39 Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #18 Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den perfekte sexpartner er de som ikke beveger seg en milimeter og ikke sier et ord... En stor bonus hvis de også ligger stille etter at jeg har tømt meg. Anonymkode: 464c5...59f Mener du det helt alvorlig? Er det drømmescenario for en mann. Anonymkode: 54f8f...2d5
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #19 Skrevet 39 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Super turn on Anonymkode: be721...934 Ts Jeg og syns det er super turn on, min forklarer det med at jeg gir han så gode orgasmer, klin umulig å være stille, forteller han meg. Gir meg good feeling når jeg vet det. Må bare dempe lydene hans med hånden når naboen er hjemme😅 Anonymkode: 4d8b0...d09
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #20 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den perfekte sexpartner er de som ikke beveger seg en milimeter og ikke sier et ord... En stor bonus hvis de også ligger stille etter at jeg har tømt meg. Anonymkode: 464c5...59f Hilsen nekrofil? Anonymkode: 20160...805
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå