Gå til innhold

Gave til ansatte barnehagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gir dere gave til de ansatte i barnehagen? Synes de fortjener en liten oppmerksomhet, men jeg kjenner bare tre av seks ansatte. To av de er bare ansatt i en liten prosentstilling også. Men må vel kjøpe til alle?

Anonymkode: da027...32c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Gir dere gave til de ansatte i barnehagen? Synes de fortjener en liten oppmerksomhet, men jeg kjenner bare tre av seks ansatte. To av de er bare ansatt i en liten prosentstilling også. Men må vel kjøpe til alle?

Tanken som teller, en pose tvist eller noe godt de kan dele på med et hyggelig kort er noe av det hyggeligste syns jeg. Det betyr mye og er alltid noe vi syns er utrolig koselig hvis vi får hos oss🩷 (jobber i bhg)

Anonymkode: 89236...185

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tanken som teller, en pose tvist eller noe godt de kan dele på med et hyggelig kort er noe av det hyggeligste syns jeg. Det betyr mye og er alltid noe vi syns er utrolig koselig hvis vi får hos oss🩷 (jobber i bhg)

Anonymkode: 89236...185

Leder i barnehagen har sagt at de ikke ønsker godteri og spiselige ting til jul. Det blir alltid bare stående på pauserommet gjennom juleferien.

Skrevet

Vi gir gave til de ansatte før sommerferien når barna er ferdige i avdelingen (før de går fra småbarn til storbarn, og fra storbarn til skole). Da gir vi til alle i avdelingen barnet forlater, også faste vikarer. Og så gir vi gave til ansatte som slutter. Julegave bruker jeg ikke å gi. Det ene barnet mitt, som er veldig glad i å tegne og perle, har tegnet og perlet julegaver til de ansatte på eget initiativ i år.

Jeg jobber selv i barnehage, og det hender jeg får noen julegaver, men ikke fra flertallet. Og så hender det enda litt oftere at jeg får noe selvlaget fra barna, eller julekort. Å si god jul og takk for dette året, holder i massevis ❤️ Men om man skal kjøpe/lage gave, ikke utelat noen. Jeg har ikke opplevd at ikke alle i avdelingen har fått, men det tenker jeg kunne vært ganske sårt. 

Anonymkode: de428...ce6

• Liker 1
Skrevet

Gi noe de kan kose seg med felles. Gi gjerne en uke før slik at de faktisk kan spise det før julefri. 

Et par gode te (teposer), honning, konfekt/sjokolade/julegodt, diverse frukt (feks druer og klementiner), god nøtteblanding. 

Jeg ville evt hørt om FAU har planer for gave. Hos oss gir vi en oppmerksomhet (fruktkurv eller lignende) til jul og sommer. 

Anonymkode: 51b4e...e9f

Skrevet

Hos oss gir FAU noe felles  :) Frivillig pengebidrag fra foreldre. 

Anonymkode: c643d...4e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hos oss gir FAU noe felles  :) Frivillig pengebidrag fra foreldre. 

Anonymkode: c643d...4e4

Fau gir gave til barnehagen, men ikke til de ansatte.

Skrevet

Vi pleier å gi godteri og et selvlaget kort fra barnet med en en takk og god jul :) Leverer tidlig i desember så de kan kose seg gjennom advent. 
Gir felles til hele avdelingen.

Anonymkode: 8290b...8cc

Skrevet

Jeg pleide å sette godis på personalrommet i midten av desember. Vi ga ikke gaver til enkeltpersoner med unntak av avskjedsgave til alle ansatte på avdelingen til barna da de sluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...