Gå til innhold

Dere som slipper en smyger ute blant folk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det være seg på kino, kjøpesenter eller andre steder det er mye folk. Dere er klar over at smygeren kan lukte mye selv om den er lydløs og at folk i nærheten legger merke til og plages av dette? 
Norge har røykeloven som alle setter pris på, kanskje er det på tide med en smyger-lov også? 

Anonymkode: fd42c...b91

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvorfor det? Man får vondt av å holde seg. Lufta må ut. Slik er kroppen laget. 

Anonymkode: 5b4b7...ad9

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Røyking er skadelig for andre. 

Skrevet

Det er ingen som gjør dette og vil det. Kroppen lar seg ikke alltid styre.

Anonymkode: 7772a...943

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Røykeloven ble jo innført fordi det er helseskadelig å være passiv røyker. Man løper ingen risiko ved å lukte inn litt fjert. I tillegg er det jo vanskelig å vite akkurat hvem som fjertet, så en slik lov ville vært umulig å håndheve i praksis. Men jeg er enig i at folk burde ta mer hensyn til andre, og vente med fjertingen til de er alene eller er på et toalett. 

Anonymkode: 5193d...780

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Passov fis sniffer.

Helt enig, bare fortell meg hvordan jeg skal  holde den smygeren inne. Prøvee jeg å løpe på do for å fise,  så slipper den litt og litt ut pr skritt på veien, for å være helt tom for fis innen jeg er på do.

Har du et forslag til å klare å overholde et smyger forbud, ee jeg gjerne med på det.

De med anal prolaps, får de fritak ved lege erklæring?

Anonymkode: 911fb...f9a

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Vanskelig å holde noe en ikke har i hendene, vet du. 

Anonymkode: 207f3...28d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei hvorfor det? Man får vondt av å holde seg. Lufta må ut. Slik er kroppen laget. 

Gå på toalettet og fis der. Det er en del ting man ikke gjør offentlig, som å plukke buser, fise og rape høyt. Det er ekkelt for alle om folk flest begynner å bryte de normene.

Anonymkode: 1123a...9e0

• Liker 2
Skrevet

Etter at røykeloven kom lukter det nå fis, svette og klamme kjønnsorgan på nattklubbene… Syns nesten det var bedre med røykelukten faktisk 😂

Anonymkode: 2415e...ca2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dere er klar over at smygeren kan lukte mye selv om den er lydløs

Selvsagt.

Vi kjenner vel alle til uttrykket "silent, but deadly"?

Anonymkode: 5fe7a...69f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gå på toalettet og fis der. Det er en del ting man ikke gjør offentlig, som å plukke buser, fise og rape høyt. Det er ekkelt for alle om folk flest begynner å bryte de normene.

Anonymkode: 1123a...9e0

Ja for doene er rett ved siden av over alt ja. Må jeg så må jeg. Slik er det bare. Du overlever sjø

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så vondt er det ikke, om ikke man har ufattelig lav smerteterskel. Ubehag er noe annet.

Anonymkode: d20c6...093

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dere er klar over at smygeren kan lukte mye selv om den er lydløs og at folk i nærheten legger merke til og plages av dette? 

De kan lukte, men de er jo ikke farlige. Ubehagelig kanskje, men ikke farlig. De kan også være så små og lite lukt at ingen merker det. 

Anonymkode: 260c2...e91

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De kan lukte, men de er jo ikke farlige. Ubehagelig kanskje, men ikke farlig. De kan også være så små og lite lukt at ingen merker det. 

Anonymkode: 260c2...e91

Typisk smyger, tar ikke hensyn og tror ingen merker stinkbomben. 

Anonymkode: fd42c...b91

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså, av og til må man prompe. Sånn er det bare.

Anonymkode: 88ca1...564

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så vondt er det ikke, om ikke man har ufattelig lav smerteterskel. Ubehag er noe annet.

Anonymkode: d20c6...093

Ah. Så du vet hvordan alle folk har det? Jeg tåler mye smerte. Men jeg har å hatt mye vondt i magen på grunn av lurt. Jeg kommer aldri til å ta hensyn til deg når det står på som verst. Jeg tar hensyn til meg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fiser til og med ved lunsjbordet på jobben i brakka 😀

• Hjerte 1
Skrevet

Haha som om man har noen kontroll på det 

Di få gangene jeg har gjort det så har jeg aldri gjort det med vilje, det er faktisk ikke alltid det er mulig å holde det igjen serlig for gravide og eldre 

Anonymkode: 7db48...663

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vanskelig å holde noe en ikke har i hendene, vet du. 

Anonymkode: 207f3...28d

Vanskelig å holde på noe man ikke har i hendene

Anonymkode: 911fb...f9a

Skrevet

Slapp en brakar på t-banen i dag. Den kom helt av seg selv på grunn av ristinga. Heldigvis bråker det slik at ingen hørte det.

Anonymkode: 3f042...a14

• Liker 3
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...