AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #1 Skrevet 9. desember 2025 Jeg har to katter. I tillegg passer jeg en ekstra. de to andre kattene er store slanke katter som trenger mye mat. Så har du den passive og overvektige som støvsuger matskål med enhver mulighet. Jeg blir gal av denne kabalen. Anonymkode: 3aa2f...82c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #2 Skrevet 9. desember 2025 Ei venninne av meg har sånn matskål med elektronisk åpning og lukking. Det kommer en tilmålt mengde mat og åpner bare til gitte tidspunkter. Kanskje det kan være noe? Får sikkert matskåler som kan knyttes til halsbånd også, slik at de bare åpner for den katten den skal åpne for. Anonymkode: 6dc4f...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #3 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ei venninne av meg har sånn matskål med elektronisk åpning og lukking. Det kommer en tilmålt mengde mat og åpner bare til gitte tidspunkter. Kanskje det kan være noe? Får sikkert matskåler som kan knyttes til halsbånd også, slik at de bare åpner for den katten den skal åpne for. Anonymkode: 6dc4f...b8d Dette som knyttes til halsbånd finnes ja Høres ut som om det kan være verdt investeringen. Anonymkode: d05cb...df4 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #4 Skrevet 9. desember 2025 Katten min får mat fire ganger for dagen, og da i porsjoner tilpasset dagens totale behov. Jeg legger maten litt rundt omkring, slik at han må gå og lete etter det. Da bruker han lengre tid, får mosjon og også litt "jakt". Han er innekatt og trenger å mosjoneres for ikke å bli overvektig. Det er faktisk blir slik at om jeg legger hele porsjonen i matskålen, så spiser han litt og så begynner han å jakte på resten (fordi om det er mat i skålen). Så det tydelig at han liker å lete. Anonymkode: 51b34...b13 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #5 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette som knyttes til halsbånd finnes ja Høres ut som om det kan være verdt investeringen. Anonymkode: d05cb...df4 Tykkasen lærer veldig fort å komme og knabbe alt🤭 Anonymkode: b7f77...3b3 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2025 #6 Skrevet 10. desember 2025 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tykkasen lærer veldig fort å komme og knabbe alt🤭 Anonymkode: b7f77...3b3 Jepp. Hun hadde raidet alle tre skålene. Skarp med god hørsel. Anonymkode: 3aa2f...82c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå