Gå til innhold

Meraki husvask

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker dette? Er dere fornøyd?

Jeg har i mange år brukt Durance sin husvask men nå er de utgått, selges ikke mer så da må jeg gå over til noe annet.

Har sett litt på C soaps husvask men den er litt tykkere i konsistensen, skulle ønske den var litt mer «vannete». 

Meraki sin husvask ser ut til å være mer vannete og flasken er i 1000ml mens i C soaps er den i 500ml.

Har dere noe. av disse? Fornøyd?

Kan gjerne komme med flere tips.👍

https://www.apotera.no/meraki-multirengjoringsmiddel-klar-1000-ml?gad_source=1&gad_campaignid=17335835037&gbraid=0AAAAACOHb9EdyOUxSfB9d1IfPUF8hO_QX&gclid=EAIaIQobChMI94KG44ewkQMVHkGRBR0vYC_HEAQYBiABEgIXifD_BwE

Anonymkode: a8092...a4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

34 visninger på min tråd men ingen bruker dette? 🙈 

Typisk KG i det siste, bare se men ikke svare.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du opprettet en tråd for fire timer siden, og nå rakker du ned på de som liksom skal gidde svare deg på spørsmålet? 

okei. 

Anonymkode: 7670a...220

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har aldri hørt om noen av disse engang 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det noen som bruker dette? Er dere fornøyd?

Jeg har i mange år brukt Durance sin husvask men nå er de utgått, selges ikke mer så da må jeg gå over til noe annet.

Har sett litt på C soaps husvask men den er litt tykkere i konsistensen, skulle ønske den var litt mer «vannete». 

Meraki sin husvask ser ut til å være mer vannete og flasken er i 1000ml mens i C soaps er den i 500ml.

Har dere noe. av disse? Fornøyd?

Kan gjerne komme med flere tips.👍

https://www.apotera.no/meraki-multirengjoringsmiddel-klar-1000-ml?gad_source=1&gad_campaignid=17335835037&gbraid=0AAAAACOHb9EdyOUxSfB9d1IfPUF8hO_QX&gclid=EAIaIQobChMI94KG44ewkQMVHkGRBR0vYC_HEAQYBiABEgIXifD_BwE

Hva er ph på dette?

Anonymkode: 64cb0...611

Skrevet

Det står så lite informasjon om innholdet at jeg er skeptisk 

Anonymkode: 64cb0...611

Skrevet

Har ikke prøvd Meraki, men bruker Humdakin og er veldig fornøyd :) 

Anonymkode: 0bec9...f6d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, og så? Folk kan gå inn på tråder av mange årsaker, for eksempel at de kjeder seg, trykker feil, er nysgjerrige, vil se om de får noen tips, skal svare men så helte lille Fabian tomatsaus over seg selv eller dørklokka ringte. Selv er jeg en av de 34, jeg gikk inn fordi jeg bruker mye bra i merket Meraki, men visste ikke det fantes husvask. Så jeg kunne ikke skrive noe om den er god eller ei. Ut fra trådens tittel kunne det være at du hadde en mening om den, og den meningen, eller andres meninger, hadde jeg vært interessert i å vite. 

Og om noen vil «bare se men ikke svare», så er de jo i sin fulle rett til det også. 

Anonymkode: 04982...95b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...