Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har begynt å ploppe opp reklame for kompresjonsstømper, tights og strømpebukser i mine kanaler. De skal fjerne cellulitter, men virker for godt til å være sant. Er det noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når kjendiser som lever av utseendet ikke klarer å kvitte seg med det, så er nok svaret nei

Anonymkode: 0c80f...ac9

• Liker 3
Skrevet

Du må fjerne fettet, gå ned i fettprosent eller fettsuge. 

Hadde kremer, tights og strømper fjernet det hadde jo ingen hatt cellulitter

Anonymkode: 96e45...2a0

• Liker 2
Skrevet

Du må være født som en av de 10% av verdens kvinner som ikke får synlige cellulitter.

Sunt kosthold, drikke vann, trening, massasje, å være brun (spraytan), ikke drikke alkohol, ikke røyke/snuse, kan minimere minimere synligheten noe. Om du er heldig.

Anonymkode: 15d68...16d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en i familien som har testet alt mellom himmel og jord av cellulitt behandling i 15 + år nå. I år ble jeg for første gang oppdatert med positive resultater. Kunne ikke lengre se en cellulitt på henne. 

Jeg vet ikke hva behandlingen heter men det er en cellulitt behandling som tas hos en sertifisert terapaut/behandler. Det er en slags massage med et apparat som suger opp huden og løfter den skaper noe vakum eller noe og maserer dette. Hun tokk mange behandlinger jevlig over en periode. Maskinen er stor og har en slange som en stor støvsuger og ytterst sitter den delen som kommer i kontakt med kroppen. Det gjør vondt men smerten avtar etter en god del behandlinger. 

Hun har på et tynt plagg under behandlingen fått av behandler og det koster en del. Vurderer å gjøre dette selv. Hun bor i utlandet så jeg har ikke noen link til norsk behandler men det må jo finnes noe lignende her. Jeg vet heller ikke om mann må fortsette å ta behandlingen for å opprettholde resultatet. Men resultatet ser og kjennes fantastisk ut. Før jeg så dette selv så hadde jeg ikke tro på cellulitt behandling

Anonymkode: c0a8a...71d

Skrevet

Det kommer an på om du allerede er i god form og bare har litt, eller om du er ganske slapp i fisken og har masse. Dersom det er det sistnevnte: trening med hard fettforbrenning og hard styrketrening. Muskler er tingen.

Anonymkode: 5a1d9...9a8

Skrevet

TS. Jeg er klar over at man ikke vil bli helt kvitt cellulittene, men lurer på om det kan ha noe effekt i det hele tatt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...