Gå til innhold

Jordbær sin dagbok del 2 :)


jordbær

Anbefalte innlegg

Jaada.. Jeg har vist også blitt rammet av serverfeil. Derfor starter jeg ny dagbok under denne tråden. Under paster jeg de siste innleggene som ikke kom med i den "gamle" dagboken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet: Man Nov 25, 2002 09:38 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Uææh! God morgen!

Ny dag.. nye muligheter.. nye TEITE innlegg her på KG. (Ikke alle da seff)

Bare noen enkelte personer som ALDRI klarer å holde kjeft her inne. Det frustrerer meg. Enkelte glemmer å lese "Du skalikke plage andre, du skal være god og snill, og forøvrig kan du gjøre hva du vil" banneren øverst på siden her.

DEt er ikke snilt å kalle folk traktorlesber, harry osv. Man er ikke lesbe selv om man ikke napper bryn, og ikke minst.. Lesber napper bryn de også!

Jeg blir seriøst KVALM av slike folk. AT de kan oppføre seg sånn mot andre, kunne aldri falt meg inn!

*sukk*

Anyway.

Mandag igjen.

Hva har skjedd siden sist?

Joo.. Jeg har vært på harrypotter før-premiere. Den filmen var superbra!

Fikk også smake vanilla coke. ÆÆÆÆÆSJ sier nå bare jeg.. *kaste flaske*

Fredag var jeg ute og spiste på Pizza Rio. Anbefales for de som er pizzaelskere. ALLE sier at de har verdens beste pizza der. Ikke snakk om no masseprodusert skvip som peppe's har. Neida, denne har fluffy STOOOR bunn og smaker himmelsk!

I dag skal jeg ta med mine kjære dyr til vetten igjen. *tri for å ikke holde ilder som får middsprøyte* Ble oppgnagd på fingrene sist..

Nå er det bare 29dager igjen til julaften og 6dager til jul på månetoppen begynner.. *gleder seg*

Lurer på hva jeg skal gjøre i jula, jeg.

Sambo reiser hjem til sin familie. Jeg er invitert til mamma.. MEN! Søstra mi + to barn og venninna til mamma og døtrene hennes skal være med.

Jeg savner den stille og rolige julen jeg pleide å ha sammen med mammaen min jeg:) Hihi..*bortskjemt drittunge*

NEI! Nå MÅ jeg bestille legetime slik at jeg får meg ppiller.. Også må jeg huske på å flytte feriedager!

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee.. Torsdag idag!

I morgen om 6timer er det helg! SÅ deilig:)

Nå er julestemningen på topp og Jordbær er lykkelig!

I går var jeg med dyrene til vetten. Fikk middsprøyte. Hun sa at vi måtte nok ta en til før udyrene var bortevekk. *FURTE* MØKKAMIDD! Heldigvis får vi behandlingen gratis. Dyrleger er ikke akkurat så billig! 500kr pr time + middbehandling. Dvs. 1800kr kanskje, for tre behandlinger. *grøss*

Jaja.. Uansett.. Når vi skulle hjem, dro vi innom rema på haugenstua. JIPPI! Jeg kan dra på Jysk, tenkte jeg. Og TAKK for at jeg ville dit. ENDELIG fant vi stuebord og gulvmatte. Vi har lett og lett og lett. Sambo ble lissom aldri fornøyd med de bordene vi vant. Det verste var at bordet vi fant kostet 350kr :o

Jeg tror aldri at jeg har sett et så billig bord før! Hihi.. Og det var jo pent da. Bøkefarget. Passer til tvbordet og glass-skapet vårt. (Prøver å få samme farge på møblene iallefall)

Matten var jo faktisk dyrere enn bordet :ler: . Men jeg skal ikke klage. 800kr for bord og matte ekke ille det altså!

Vi fant ut at det ikke var så krise om vi ikke ble fornøyd med det. Da kunne vi bare kaste det. Billig bord jo! :)

Så at KG skulle ha julekalender! ÅÅåh! Det blir spennende. Jeg gleder meg så utrolig til jul i år! Jeg, mamma og søstra mi skal feire jul sammen alene for første gang på ca 9år :D *danse*

Barna hennes skal være til faren osv.

Sambo er slem! Han vil ikke lage julekalender til meg. Ikke en gang julekalender med ppiller i. (For å huske dem altså) Hihi.. Så jeg får vel klare meg med sjokoladekalenderen min som vanlig. :)

MEN! Nå må jeg jobbe litt!

Ha en fiiin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
Hei!

Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg.  

Klem fra meg  :klem2:

Tusen takk, Trulselinemor. Det var hyggelig.

Ha en fin helg selv! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...