Gå til innhold

Hvorfor trener folk så lite?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg henger litt på Tinder, sveiper litt, og ser litt på likes. Det som overrasker meg er hvor utrent folk er? Jeg skriver at jeg liker trening, at jeg trener 4-5 ganger i uka, og at dette er viktig for meg, og 90% av likes jeg for et av folk som ikke har løftet annet en firepakning cola med sukker. 

Jeg ser jo det samme når jeg sveiper, det er mager, store kinn, utrente overarmer… det er overvekt. 

jeg har likevel gitt noen en match, da jeg har skrevet at trening er viktig, og det kan jobbende de akkurat har begynt. Men nei.. trening er vist for fanden selv.

Hvorfor trener folk så lite? Vil de ikke kunne komme seg på do selv når de blir eldre? Jeg gir opp datingen, jeg orker ikke bli pleiepersonell på hjemmebane. 

Anonymkode: 3a4c2...cb7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener ikke, fordi det er så sørgende kjedelig.

Men har et ok kosthold og er normalvektig.

Anonymkode: fc965...e8e

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Trenger ikke trene for å se bra ut og være sunn. En treningsfrrak kunne jeg aldri vært sammen med. Virker som de kun har en eneste interesse i livet.

Anonymkode: 77dea...3d8

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet

Er du mann eller kvinne? Jeg er mann som fylte ut så sannferdig som mulig, og hos meg kommer det kvinner som står opp ned, på fjelltopper også videre. I tillegg forer du algoritmene med info hver gang du sveiper til høyre eller venstre. 

Det vil si at hver gang du matcher noen, så vil du få flere med samme profil.

Anonymkode: 7fa8e...610

• Nyttig 2
Skrevet

Nå trener jeg ikke, fordi jeg er fysisk syk. Men prøver å gå tur hver eneste dag.

Men du hadde nok ikke sveipa på meg, da jeg trente 15-20 timer i uka. For jeg hadde bmi på 26, men helt normal fettprosent. Men du hadde jo tenkt at jeg ikke trente.

Anonymkode: d819c...f12

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Spenstig av deg å anta at folk du snubler over på Tinder representerer resten av folka i Norge/verden. Kanskje de som liker å trene og gå på do som gamle ikke er single? Hvis du kun bruker Tinder til å fortelle folk at de er feite, så er det mye bedre om du bare sletter hele appen, for det er rett og slett bare ondt.

Anonymkode: 19277...959

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde vi matchet og du hadde fortalt meg på melding på Tinder hadde det både blitt blokk å slett.. å skrive sånn er som å anta at folk er dumme, og sier en del om deg. Eneste som står i ditt hode er det estetiske 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Da får du presisere at trening er veldig viktig for deg, og at det bør være like viktig for motparten.

Lykke til videre med ditt overfladiske liv. 

Anonymkode: b7f34...6f0

• Liker 15
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå trener jeg ikke, fordi jeg er fysisk syk. Men prøver å gå tur hver eneste dag.

Men du hadde nok ikke sveipa på meg, da jeg trente 15-20 timer i uka. For jeg hadde bmi på 26, men helt normal fettprosent. Men du hadde jo tenkt at jeg ikke trente.

Vi snakker ikke BMI 26, det har jeg faktisk selv. Muskler veier. 

Vi snakker hengemage, bollekinn og slappe overarmer. Man ser på en måte ikke like fresh ut. 

Men klart. Om det ikke sto noe om det på profilen din, og kroppen din var dvask, så ville jeg jo ikke vist det, så da hadde du jo vært uaktuell. 

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor trener folk 4-5 ganger i uka lurer jeg mer på. Du trenger virkelig ikke trene så mye for å komme opp do som eldre. Vet det er fordommer, men hadde jeg blitt presentert for noen som trente 4-5 ganger i uka hadde jeg tenkt at de nok var veldig kjedelige mennesker som ikke greide å fylle livet med noe mer interessant.

Anonymkode: 3ea25...181

• Liker 21
  • Nyttig 3
Skrevet
Mei88 skrev (7 minutter siden):

Hadde vi matchet og du hadde fortalt meg på melding på Tinder hadde det både blitt blokk å slett.. å skrive sånn er som å anta at folk er dumme, og sier en del om deg. Eneste som står i ditt hode er det estetiske 

Ja, det er faktisk veldig lite estetisk å måtte ha hjelp til å gå på do. Og det mener jeg seriøst. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da får du presisere at trening er veldig viktig for deg, og at det bør være like viktig for motparten.

Vedkommende må også presisere at det må også være veldig synlig på utseendet på motparten at vedkommende trener. 🙄

Anonymkode: b06bb...935

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det overfladisk å holde kroppen sprek? Det er mindre overfladisk å være daff? Ja, da vil jeg være overfladisk!

Og ja, jeg har jo skrevet dette i profilen. Det er jo litt av poenget her. 

• Liker 4
Skrevet

Her går det litt i perioder. Jeg kan komme ut av trening for en tid, men så kommer jeg i gang igjen. Sånn har det vært i 40år. De aller fleste jeg kjenner er sånn. Det er så mye mer til livet. 

Anonymkode: 097cc...dea

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høy bmi og normal fettprosent, da er du kroppsbygger og da syns det jo.

Anonymkode: dc9c5...59d

• Liker 3
Skrevet

Vi snakker ikke BMI 26, det har jeg faktisk selv. Muskler veier. 

Vi snakker hengemage, bollekinn og slappe overarmer. Man ser på en måte ikke like fresh ut. 

Men klart. Om det ikke sto noe om det på profilen din, og kroppen din var dvask, så ville jeg jo ikke vist det, så da hadde du jo vært uaktuell. 

Du vet kanskje ikke at noen har bollekinn selv med bmi i nederste sjikt av normalvekt? Noen er plaget av det selv, men som oftest betyr det at de ikke får et dratt utseende med alderen.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Vedkommende må også presisere at det må også være veldig synlig på utseendet på motparten at vedkommende trener. 🙄

Vis meg der jeg skrev det? Jeg skrev jo nettopp at jeg har matchet med noen som ser utrent ut i håp om at de faktisk trener. 

Du tror jeg er en tynn sylfide selv? Nei, dessverre, men sterk er jeg! Her skal jeg ikke på noe sykehjem før jeg må! 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet kanskje ikke at noen har bollekinn selv med bmi i nederste sjikt av normalvekt? Noen er plaget av det selv, men som oftest betyr det at de ikke får et dratt utseende med alderen.

Jeg er ikke dum, jeg beskriver her en førstesortering på Tinder. Har du testet? Det er jo det du ser, og det du må lage den en mening om. Bollekinn og slappe overarmer i kombo med hengemage indikerer ikke at man trener mye når man får se tre bilder og teksten er på fire ord. Man må velge ut av det man får presentert, og dette er hva som presenteres. 

• Liker 1
Skrevet

Enig TS. Trene flere dager i uka er viktig. Det er også vi som rekker flere hobbyer, da vi har energien og driven til å få ting gjort.

Anonymkode: dc9c5...59d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk liker forskjellige ting da, skal alle se ut som drømmeparneren din, eller kan de som liker hengemage og slappe overarmer også finne kjærligheten? Hvorfor er du bitter?

Anonymkode: 19277...959

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...