Gå til innhold

Syk katt

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2025 den 5.04):

Sitter her og får ikke sove. Pus virker plutselig alvorlig syk. Begynte med litt hoste, og tenkte at det bare var noe i halsen. Nå ligger han kun under stuebordet krøket sammen og orker ikke å gå. Kan sette seg opp når jeg ber han komme og da sitter han bare helt rolig og kniper med øynene før han legger seg igjen. Vil kun være under bordet. Er så redd han har lagt seg ned for å dø. Får ikke ringt veterinær på denne tiden heller, og er alene med barn som ligger og sover.

Føler meg så maktesløs og får ikke gjort noe. Vet ikke hva som skjer, han var helt frisk før dette og alt har skjedd så fort.

Anonymkode: 927b5...d1e

Høres ut som katte pest. Får ikle katten medisin, kan det bli raskt for sent. 

Anonymkode: f09b4...4f7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan katten bli frisk fra Kattepest ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2025 den 5.04):

Sitter her og får ikke sove. Pus virker plutselig alvorlig syk. Begynte med litt hoste, og tenkte at det bare var noe i halsen. Nå ligger han kun under stuebordet krøket sammen og orker ikke å gå. Kan sette seg opp når jeg ber han komme og da sitter han bare helt rolig og kniper med øynene før han legger seg igjen. Vil kun være under bordet. Er så redd han har lagt seg ned for å dø. Får ikke ringt veterinær på denne tiden heller, og er alene med barn som ligger og sover.

Føler meg så maktesløs og får ikke gjort noe. Vet ikke hva som skjer, han var helt frisk før dette og alt har skjedd så fort.

Ring en veterinær som er åpen i helgen - de har nattevakt. Har du egg? Prøv å gi katten eggeplomme (ikke hviten). 

Anonymkode: 4e5d3...40c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

trenger dyr veterinær og trenger de veterinær uansett hvor passende det er for oss eller ikke. Hadde du bare søk på nett hadde du funnet ut at du kunne ta kontakt med med veterinær på video. Og om du leser forskjellige ab kodene så ser du at det er ikke bare jeg som reagerer på din adferd og det var ikke jeg som refererte til dyrevelferdsloven,men det at du tyr til personangrep sier vel egentlig alt. Angrep er det beste forsvar😅

Anonymkode: ba49c...41f

Det er kun du som skriver på den måten her, og det begynner å minne om terror. Katten har nå vært hos veterinær for flere dager siden, og ber om at du slutter før jeg rapporterer deg. Mistenker at du er et troll

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, har ikke hatt slike symptomer, og har som sagt vært hos veterinær.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og brukerdebatt.

Sciurus, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...