AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:34 #2 Skrevet lørdag kl. 22:34 Det er jo ingen fordeler for selger å bruke Fiks Ferdig, så synes ikke det er suspekt Anonymkode: b10c6...ae9 30
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:38 #3 Skrevet lørdag kl. 22:38 Koster jo litt ekstra med fiks ferdig, må jo kjøpe emballasje å pakke inn varene. Eller tar jeg feil? Anonymkode: ce396...5ed
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:39 #4 Skrevet lørdag kl. 22:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Koster jo litt ekstra med fiks ferdig, må jo kjøpe emballasje å pakke inn varene. Eller tar jeg feil? Anonymkode: ce396...5ed Det må man jo uansett hvordan man sender det Anonymkode: b10c6...ae9 6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:42 #5 Skrevet lørdag kl. 22:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det må man jo uansett hvordan man sender det Anonymkode: b10c6...ae9 Ikke hvis man møtes personlig og gir varen. Jeg har aldri solgt via fiks ferdig. Kun møtt kjøper personlig Anonymkode: ce396...5ed 4 5
Maia70 Skrevet lørdag kl. 22:44 #6 Skrevet lørdag kl. 22:44 Det er frivillig å bruke fiks ferdig, det er ingenting suspekt ved det. 13 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:44 #7 Skrevet lørdag kl. 22:44 Jeg selger heller aldri med Fiks ferdig. Sender med posten eller henting. Det er pga at det ofte er tyveri fra postkassene på natten. Anonymkode: aa391...722 9 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:46 #8 Skrevet lørdag kl. 22:46 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg selger heller aldri med Fiks ferdig. Sender med posten eller henting. Det er pga at det ofte er tyveri fra postkassene på natten. Anonymkode: aa391...722 Det løser jeg ved å sende med postnord og ikke helthjem. Da leverer jeg inn pakken selv, og kjøper må hente pakken på utleveringsted. Anonymkode: 5e78d...2be 4 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:46 #9 Skrevet lørdag kl. 22:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke hvis man møtes personlig og gir varen. Jeg har aldri solgt via fiks ferdig. Kun møtt kjøper personlig Anonymkode: ce396...5ed Fiks ferdig brukes jo når det skal sendes, kan fint avtale å hente med selger selv om fiks ferdig er et alternativ Anonymkode: b10c6...ae9
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:47 #10 Skrevet lørdag kl. 22:47 Bor i Oslo selv, og de tingene jeg har solgt på Finn har det i hvert fall vært null problem å få solgt uten sending hjem til kjøper. Anonymkode: 3ef3c...949 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:47 #11 Skrevet lørdag kl. 22:47 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg selger heller aldri med Fiks ferdig. Sender med posten eller henting. Det er pga at det ofte er tyveri fra postkassene på natten. Anonymkode: aa391...722 Kan bruke Posten på fiks ferdig ogsp Anonymkode: b10c6...ae9 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:47 #12 Skrevet lørdag kl. 22:47 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er jo ingen fordeler for selger å bruke Fiks Ferdig, så synes ikke det er suspekt Anonymkode: b10c6...ae9 Eh jo? Sannsynligheten for at noen kjøper varen er betydelig høyere enn om de ikke har fiks ferdig Anonymkode: 5e78d...2be 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:48 #13 Skrevet lørdag kl. 22:48 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bor i Oslo selv, og de tingene jeg har solgt på Finn har det i hvert fall vært null problem å få solgt uten sending hjem til kjøper. Anonymkode: 3ef3c...949 Bor i Oslo selv men ønsker som regel å få det tilsendt for det Anonymkode: b10c6...ae9 2
Trolltunge Skrevet lørdag kl. 22:48 #14 Skrevet lørdag kl. 22:48 Jeg har bare gode erfaringer med fiks ferdig, men kjenner flere som ikke vil bruke det etter dårlige erfaringer. Det kan ta lang tid før man mottar pengene, men for meg har det vært greit. Med mindre det er kampanje er det dyrere å kjøpe via fiks ferdig, på grunn av kostnaden ved "sikker handel" som kommer i tillegg. Siden sendinger er forsikret gjennom post og helt hjem også skjønner jeg ikke helt hvorfor folk velger fiks ferdig (med mindre det er kampanje), men greit nok for meg om folk vil betale det for sending. Jeg vipper folk. Ser på anmeldelser, og et de gode stoler jeg på dem. Aldri blitt lurt. 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:49 #15 Skrevet lørdag kl. 22:49 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eh jo? Sannsynligheten for at noen kjøper varen er betydelig høyere enn om de ikke har fiks ferdig Anonymkode: 5e78d...2be Har du statistikk på dette? Anonymkode: b10c6...ae9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:50 #16 Skrevet lørdag kl. 22:50 Det er fordeler for selger og kjøper å bruke fiks ferdig fordi man slipper styret og usikkerheten ved å ikke vite om man får betalt, man vet ikke om varen blir sendt og om man har betalt så vet man ikke om den varen man får er det man har bestilt. Jeg gidder aldri å kjøpe fra folk som ikke vil bruke fiks ferdig. Nå i det siste har jeg sett flere annonser med veldig billige og fine plagg, men de vil ikke bruke fiks ferdig. For meg blir det suspekt, men det trenger ikke å være det i andre tilfeller. Jeg bare tenker at det er dumt å ikke bruke det. Anonymkode: 2b121...394 3
Trolltunge Skrevet lørdag kl. 22:51 #17 Skrevet lørdag kl. 22:51 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du statistikk på dette? Anonymkode: b10c6...ae9 Ikke meg du spør, men jeg har merket det. Legger man tilsvarende ting ut med fiks ferdig og ikke blir det med fiks ferdig solgt først. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:55 #18 Skrevet lørdag kl. 22:55 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er fordeler for selger og kjøper å bruke fiks ferdig fordi man slipper styret og usikkerheten ved å ikke vite om man får betalt, man vet ikke om varen blir sendt og om man har betalt så vet man ikke om den varen man får er det man har bestilt. Jeg gidder aldri å kjøpe fra folk som ikke vil bruke fiks ferdig. Nå i det siste har jeg sett flere annonser med veldig billige og fine plagg, men de vil ikke bruke fiks ferdig. For meg blir det suspekt, men det trenger ikke å være det i andre tilfeller. Jeg bare tenker at det er dumt å ikke bruke det. Anonymkode: 2b121...394 Man er jo 100% sikker på å få betalt når man ikke selger med fiks ferdig, det er man ikke ved fiks ferdig Anonymkode: b10c6...ae9 6 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:59 #19 Skrevet lørdag kl. 22:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man er jo 100% sikker på å få betalt når man ikke selger med fiks ferdig, det er man ikke ved fiks ferdig Anonymkode: b10c6...ae9 Nei, ikke nødvendigvis. Noen vil ikke betale før de har fått varen osv. Noen påstår at det er noe galt med varen eller at de ikke har fått den. Det er en grunn til at jeg var veldig glad da Finn innførte fiks ferdig. Jeg har for øvrig aldri opplevd å ikke få betalt når jeg har solgt ting og brukt fiks ferdig. Kommer aldri til å selge uten fiks ferdig, med mindre jeg skal møte folk fysisk. Anonymkode: 2b121...394 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:00 #20 Skrevet lørdag kl. 23:00 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Bor i Oslo selv men ønsker som regel å få det tilsendt for det Anonymkode: b10c6...ae9 Ja, det er sikkert nok selgere som tilbyr den tjenesten. Min kommentar var dog ment til hovedinnlegget og påstanden der om at det er vanskeligere å få solgt ting om man ikke sender. Anonymkode: 3ef3c...949
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå