AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #1 Skrevet 6. desember 2025 Matchet med en fyr på tinder( som jeg tror er en bra fyr egentlig) for noen dager siden. han spurte meg ganske kjapt om jeg ville møte han å ta et glass vin,jeg sa ja fordi jeg tenkte at dette var noe jeg ville samt foretrekker å møtes kjapt isteden for å chatte i evigheter.. da fredag kom ble min datter syk å jeg måtte desverre avlyse men at jeg gjerne ville møte han en annen dag, han tok det fint og ingen sure miner 😊.. idag kl 14 spurte han plutselig om jeg ville møte han ikveld isteden på den samme plassen… men da hadde jeg allerede avtalt noe annet( datteren er til faren og er frisk nå) jeg sa at jeg desverre var opptatt å lagt andre planer men at jeg gjerne kan møtes imorgen evt til uka.. han ser meldingene mine og er mye aktiv på whatsapp der vi kommuniserer, han legger ut også innlegg på story på insta.. jeg kjenner at jeg ikke orker å sitte å vente.. vil gjerne planlegge ting.. svarte på meldingen hannes innen 30 min etter han skrev til meg idag.. men ikke fått noe konkret ønske om vi skal møtes imorgen eller annen dag.. er jeg kravstor? jeg tror ikke han er en player… Anonymkode: 46ffc...423
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #2 Skrevet 6. desember 2025 Du avlyste en gang og var opptatt neste gang han forelso noe og nå er du frustrert for han ikke svarer på ditt første forslag med en gang? 🙈 ja du er kravstor. Ta det rolig, chill og vent til han svarer. Hvis du har så mange anrde alternative planer at du må ha et raskt svar før du planlegger noe annet så er du kanskje ikke så interessert. Anonymkode: 5ff0d...c26 5 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #3 Skrevet 6. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du avlyste en gang og var opptatt neste gang han forelso noe og nå er du frustrert for han ikke svarer på ditt første forslag med en gang? 🙈 ja du er kravstor. Ta det rolig, chill og vent til han svarer. Hvis du har så mange anrde alternative planer at du må ha et raskt svar før du planlegger noe annet så er du kanskje ikke så interessert. Anonymkode: 5ff0d...c26 Haha, ja takk for innspill 🙈 må kanskje ta en chillpill ja ts Anonymkode: 46ffc...423 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #4 Skrevet 6. desember 2025 Ikke lage problemer ut av små ting. Dette er bagateller… Anonymkode: 3bb51...5fd
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #5 Skrevet 6. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke lage problemer ut av små ting. Dette er bagateller… Anonymkode: 3bb51...5fd Ok jeg skal ta det til etterretning. Anonymkode: 46ffc...423
FrkSolsikke Skrevet 6. desember 2025 #6 Skrevet 6. desember 2025 La han få lov til å være litt kostbar også da 😜 du har jo akkurat avvist han to ganger, han vil sikkert prøve å ikke virke for ivrig 😁 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #7 Skrevet 6. desember 2025 Du bør kanskje vurdere å ta en alvorsprat med daten og informere han at du er ganske krevende og du forventer mer av han enn du er villig til å gi tilbake? Dobbeltmoral er veldig usexy, spesielt av voksne kvinner/mødre Anonymkode: 89a80...29c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2025 #8 Skrevet 6. desember 2025 FrkSolsikke skrev (8 minutter siden): La han få lov til å være litt kostbar også da 😜 du har jo akkurat avvist han to ganger, han vil sikkert prøve å ikke virke for ivrig 😁 Oook da!!😂😂😂 Anonymkode: 46ffc...423
Lorian Skrevet 8. desember 2025 #9 Skrevet 8. desember 2025 Må si meg enige med de andre som har kommentert her. Etter to avisninger hadde jeg også trukket meg litt tilbake 😅 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #10 Skrevet 8. desember 2025 Lorian skrev (14 timer siden): Må si meg enige med de andre som har kommentert her. Etter to avisninger hadde jeg også trukket meg litt tilbake 😅 Jeg personlig hadde aldri kontaktet henne igjen😅 Anonymkode: f53ce...c6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå