Gå til innhold

Skal jeg gidde ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Matchet med en fyr på tinder( som jeg tror er en bra fyr egentlig) for noen dager siden.

han spurte meg ganske kjapt om jeg ville møte han å ta et glass vin,jeg sa ja fordi jeg tenkte at dette var noe jeg ville samt foretrekker å møtes kjapt isteden for å chatte i evigheter.. 

da fredag kom ble min datter syk å jeg måtte desverre avlyse men at jeg gjerne ville møte han en annen dag, han tok det fint og ingen sure miner 😊.. idag kl 14 spurte han plutselig om jeg ville møte han ikveld isteden på den samme plassen… men da hadde jeg allerede avtalt noe annet( datteren er til faren og er frisk nå) 

jeg sa at jeg desverre var opptatt å lagt andre planer men at jeg gjerne kan møtes imorgen evt til uka.. han ser meldingene mine og er mye aktiv på whatsapp der vi kommuniserer, han legger ut også innlegg på story på insta..  jeg kjenner at jeg ikke orker å sitte å vente.. vil gjerne planlegge ting.. svarte på meldingen hannes innen 30 min etter han skrev til meg idag.. men ikke fått noe konkret ønske om vi skal møtes imorgen eller annen dag.. er jeg kravstor? 

jeg tror ikke han er en player…

Anonymkode: 46ffc...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du avlyste en gang og var opptatt neste gang han forelso noe og nå er du frustrert for han ikke svarer på ditt første forslag med en gang? 🙈 

ja du er kravstor. Ta det rolig, chill og vent til han svarer. Hvis du har så mange anrde alternative planer at du må ha et raskt svar før du planlegger noe annet så er du kanskje ikke så interessert. 

Anonymkode: 5ff0d...c26

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du avlyste en gang og var opptatt neste gang han forelso noe og nå er du frustrert for han ikke svarer på ditt første forslag med en gang? 🙈 

ja du er kravstor. Ta det rolig, chill og vent til han svarer. Hvis du har så mange anrde alternative planer at du må ha et raskt svar før du planlegger noe annet så er du kanskje ikke så interessert. 

Anonymkode: 5ff0d...c26

Haha, ja takk for innspill 🙈 må kanskje ta en chillpill ja

ts

Anonymkode: 46ffc...423

  • Liker 1
Skrevet

Ikke lage problemer ut av små ting. Dette er bagateller…

Anonymkode: 3bb51...5fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ikke lage problemer ut av små ting. Dette er bagateller…

Anonymkode: 3bb51...5fd

Ok jeg skal ta det til etterretning.

Anonymkode: 46ffc...423

Skrevet

La han få lov til å være litt kostbar også da 😜

du har jo akkurat avvist han  to ganger, han vil sikkert prøve å ikke virke for ivrig 😁

  • Liker 3
Skrevet

Du bør kanskje vurdere å ta en alvorsprat med daten og informere han at du er ganske krevende og du forventer mer av han enn du er villig til å gi tilbake? 

Dobbeltmoral er veldig usexy, spesielt av voksne kvinner/mødre

 

Anonymkode: 89a80...29c

  • Liker 1
Skrevet
FrkSolsikke skrev (8 minutter siden):

La han få lov til å være litt kostbar også da 😜

du har jo akkurat avvist han  to ganger, han vil sikkert prøve å ikke virke for ivrig 😁

Oook da!!😂😂😂

Anonymkode: 46ffc...423

Skrevet

Må si meg enige med de andre som har kommentert her. Etter to avisninger hadde jeg også trukket meg litt tilbake 😅

  • Liker 1
Skrevet
Lorian skrev (14 timer siden):

Må si meg enige med de andre som har kommentert her. Etter to avisninger hadde jeg også trukket meg litt tilbake 😅

Jeg personlig hadde aldri kontaktet henne igjen😅

Anonymkode: f53ce...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...