AnonymBruker Skrevet i går, 08:21 #1 Skrevet i går, 08:21 En kollega fortalte at hun hadde vært på date et par ganger med en, og så ville han ikke møte henne videre. Greit nok - men nytt for meg med dumping grunnet «dine Spotify-lister virker lavmål…». Visste ikke at dater og kanskje potensielle arbeidsgivere ser på Spotify-listene til ens Spotify-profil! Anonymkode: fe506...8ce 1
Gliffy Skrevet i går, 08:23 #2 Skrevet i går, 08:23 Tja, hvis man har masse nazi-punk på listene sine så kan jeg jo skjønne det. Men hvis det bare er snakk om avvikende musikksmak så tenker jeg det er like greit at den personen dumper først som sist for da er det en veldig overfladisk person. 17
AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #3 Skrevet i går, 08:32 Skjønner godt at han dumpet henne hvis Spotify-listen hennes primært besto av Taylor Swift-sanger og annet listepop-tull. Når man har passert en viss alder, bør alle oppegående mennesker kunne stille krav at den de dater har en finpusset musikksmak. Anonymkode: 5645e...d7d 11
AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #4 Skrevet i går, 08:32 hahaha har ikke hørt noe sånn før. Hører hun på Taylor Swift mens han hører på progressive rock? 😂 Jeg tenker at de er unge, ja, fordi man finner mange flere grunner hvorfor folk ikke passer sammen, musikksmak er langt, langt nede på liste av ting jeg skulle ha prioritert i en partner. Vi er et slik par selv, by the way, vi har vært sammen i 20 år. Min liste er glam rock, europop og phunk, hans liste er progressive rock, electronica og djent 😅 Men hvis samboeren min skulle velge partneren etter musikksmak, jeg tror det er lite sannsylig at det kunne blitt en kvinelige partner. Og jeg dømmer direkte etter publikum på Dream Theater konsertene. 😅 Anonymkode: c45ef...ab9 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 08:32 #5 Skrevet i går, 08:32 Gliffy skrev (7 minutter siden): Tja, hvis man har masse nazi-punk på listene sine så kan jeg jo skjønne det. Men hvis det bare er snakk om avvikende musikksmak så tenker jeg det er like greit at den personen dumper først som sist for da er det en veldig overfladisk person. Tok en kikk på listene til hun som ble utsatt for dette, og var kanskje litt mye rock og D.D.E / Åge Aleksandersen der. Anonymkode: fe506...8ce 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:36 #6 Skrevet i går, 08:36 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner godt at han dumpet henne hvis Spotify-listen hennes primært besto av Taylor Swift-sanger og annet listepop-tull. Når man har passert en viss alder, bør alle oppegående mennesker kunne stille krav at den de dater har en finpusset musikksmak. Anonymkode: 5645e...d7d Selv har jeg nå begynt å sjekke ut Spotify-listene til samarbeidspartnere og nøkkelpersoner i jobbsammenheng. Kommer «dårlig klasse og kvalitet» frem av smaksprofilen i Spotify, så tror jeg ikke på innlegget vedkommende holder på konferansen og tenker mitt om vedkommende under møtene. Anonymkode: fe506...8ce 3 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:38 #7 Skrevet i går, 08:38 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tok en kikk på listene til hun som ble utsatt for dette, og var kanskje litt mye rock og D.D.E / Åge Aleksandersen der. Anonymkode: fe506...8ce DDE og Åge Aleksandersen? Og han som dumpet henne, hører da på utellukende klassisk musikk og opera, eller? Det høres ut som hun ble dumpet, dømt for å være fra en lavere klasse, lavere sosialt status, dessverre.. Det er i så fall ikke direkte for musikksmak, men det at hun er en bondejente.. Anonymkode: c45ef...ab9
AnonymBruker Skrevet i går, 08:40 #8 Skrevet i går, 08:40 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok en kikk på listene til hun som ble utsatt for dette, og var kanskje litt mye rock og D.D.E / Åge Aleksandersen der. Anonymkode: fe506...8ce Akkurat det med DDE / Åge kan jeg i det minste forstå. Likeså med de som hører Carina Dahl, Sandra Lyng og Tone Damli. Ikke akkurat musikk i mine ører. Men nei, jeg mener helt klart man ikke skal bry seg så mye om. Men personlig forstår jeg at hun ble dumpet 😅 Anonymkode: fd843...28b 5 3
AnonymBruker Skrevet i går, 08:54 #9 Skrevet i går, 08:54 Selvfølgelig ingen som dumper grunnet spotify-listene. Men er man musikkinteressert er det ingen innertier akkurat med en dame som hører på Swift/Carpenter/Bad Bunny/Carina Dahl og så videre. Det blir i samme gate som og synes at Paradise Hotel er interessant. Ikke en dealbreaker, men på minuskollonnen når du skal gjøre et regnskap. Anonymkode: 8ce8f...e33 4 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:05 #10 Skrevet i går, 09:05 De færreste blir dumpet ene og alene pga en liten negativ ting, om alt annet er positivt. Men det er summen av positive og negative egenskaper, og tipper vektskålen over på det negative er det dumpegrunn. Er man svært musikkinteressert, kan det vedkommende anser som veldig dårlig musikksmak være det som fikk det til å tippe over på det negative. Det ble vel et lite mareritt for vedkommende å tenke på at han kunne risikere å høre på «lavmål-musikk» støtt og stadig, om han ble sammen med henne. Anonymkode: e7b87...258 4
Gliffy Skrevet i går, 09:30 #11 Skrevet i går, 09:30 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): De færreste blir dumpet ene og alene pga en liten negativ ting, om alt annet er positivt. Men det er summen av positive og negative egenskaper, og tipper vektskålen over på det negative er det dumpegrunn. Er man svært musikkinteressert, kan det vedkommende anser som veldig dårlig musikksmak være det som fikk det til å tippe over på det negative. Det ble vel et lite mareritt for vedkommende å tenke på at han kunne risikere å høre på «lavmål-musikk» støtt og stadig, om han ble sammen med henne. Anonymkode: e7b87...258 Jeg tror jeg mye heller vil være sammen med noen som elske Ole Ivars, enn noen som er så sosialt inkompetent at de sender en melding til noen de har datet der de skriver at "spotify-listene dine virker lavmål". 12 8
AnonymBruker Skrevet i går, 09:33 #12 Skrevet i går, 09:33 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Akkurat det med DDE / Åge kan jeg i det minste forstå. Likeså med de som hører Carina Dahl, Sandra Lyng og Tone Damli. Ikke akkurat musikk i mine ører. Men nei, jeg mener helt klart man ikke skal bry seg så mye om. Men personlig forstår jeg at hun ble dumpet 😅 Anonymkode: fd843...28b Ikke si meg at du nettopp sammenlignet Åge Aleksandersen med Sandra Lyng / Carina Dahl?! 🙈 Anonymkode: abfec...643 11
Macro Skrevet i går, 09:42 #13 Skrevet i går, 09:42 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner godt at han dumpet henne hvis Spotify-listen hennes primært besto av Taylor Swift-sanger og annet listepop-tull. Når man har passert en viss alder, bør alle oppegående mennesker kunne stille krav at den de dater har en finpusset musikksmak. Anonymkode: 5645e...d7d Taylor Swift er jo en legende nå. At folk enda sitter å hater henne fatter jeg ikke. Ekstremt flott er hun også! 4 3
Daria Skrevet i går, 09:48 #14 Skrevet i går, 09:48 Akkurat nå er jeg så lei av at alle skal dele årsoppsummeringene sine i sosiale medier at jeg nesten kunne vurdert å dumpe en fersk date på grunnlag av det, helt uavhengig av hva slags musikk som sto på de listene... 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:49 #15 Skrevet i går, 09:49 Macro skrev (6 minutter siden): Taylor Swift er jo en legende nå. At folk enda sitter å hater henne fatter jeg ikke. Ekstremt flott er hun også! You wish! 🤣 Anonymkode: 5645e...d7d
Macro Skrevet i går, 09:52 #16 Skrevet i går, 09:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): You wish! 🤣 Anonymkode: 5645e...d7d De som hater henne hater henne stort sett pga misunnelse. Min oppfatning ihvertfall. 5 2
AnonymBruker Skrevet i går, 09:54 #17 Skrevet i går, 09:54 Skjønner godt. Er kvinne, men kunne fint dumpa en fyr med lite peil på musikk. Anonymkode: 94d75...0de 1
AnonymBruker Skrevet i går, 09:57 #18 Skrevet i går, 09:57 Macro skrev (2 minutter siden): De som hater henne hater henne stort sett pga misunnelse. Min oppfatning ihvertfall. Jeg hater henne ikke; jeg liker ikke musikken hennes. Du vet at sjalusi ikke er det eneste grunnlaget for kritikk? Anonymkode: 5645e...d7d 9 2
Macro Skrevet i går, 10:00 #19 Skrevet i går, 10:00 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hater henne ikke; jeg liker ikke musikken hennes. Du vet at sjalusi ikke er det eneste grunnlaget for kritikk? Anonymkode: 5645e...d7d At man ikke liker musikk er fair enough. Jeg liker ikke Metallica, men er likevel i stand til å annerkjenne at de er et suksessrikt band. De kan umulig være dårlige når så mange liker de, de er bare ikke min smak. 5 4
AnonymBruker Skrevet i går, 10:19 #20 Skrevet i går, 10:19 Det er bare en musikksjanger som virkelig er neitakk fra meg, og det er bygderølpemusikk/danseband som DDE og Vassendgutane. Hadde aldri orket å høre på den typen musikk i mitt eget hjem. Sånn Taylor Swift sviskepop er dritkjedelig og intetsigende, men det går iallefall bare inn den ene øra og ut det andre. Anonymkode: 2ec95...bc8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå