Gå til innhold

Hva betaler dere barnevakten?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig på hva snittet på pris på barnevakt er? 

Er det forskjell på pris om de feks sitter på lørdag formiddag kontra lørdag kveld? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

140 kr timen når barna er våkne, 120 når di sover. Får betalt for hver påbegynte time. 
Elev på videregående, to barn. 

Anonymkode: 4c10a...13b

Skrevet

Akkurat nå er det kun familie som er barnevakt her da vi har flyttet nærmere besteforeldre. 

Men da vi trengte barnevakt der vi bodde før betalte jeg 1500 kr for et døgn, og 1000 kr for en kveld. 

Anonymkode: e75ce...4f7

• Hjerte 1
Skrevet
kaleidoskop skrev (18 timer siden):

Er det forskjell på pris om de feks sitter på lørdag formiddag kontra lørdag kveld? 

Aldri betalt barnevakt (?)

Anonymkode: 71bc6...1c2

Skrevet

75kr timen hver hvis bare ett av barna er der, 90kr timen hvis begge barna er der. Runder alltid opp på tida. 
To barnevakter som går i 10. klasse. Hittil har alltid begge vært med, men om en av dem kommer alene en gang kommer de til å få mer. 

De fikk også penger i konfirmasjonsgave. I følge moren til hun ene kom den største pengegaven fra oss (bortsett fra foreldre og besteforeldre). 

Anonymkode: 86917...e86

Skrevet

Meg over. Kommer til å øke beløpet ettersom de blir eldre

Anonymkode: 86917...e86

Skrevet

Min datter er straks 15 år.

Hun får 500 kroner for en kveld. Ofte har de handlet inn en pizza og litt godis også. 

Anonymkode: 465f3...d18

• Liker 1
Skrevet

140kr timen betaler jeg. To barn på tre og seks, barnevakten er ei nabojente som går på videregående.

Anonymkode: d5cf0...518

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 8.38):

140 kr timen når barna er våkne, 120 når di sover. Får betalt for hver påbegynte time. 
Elev på videregående, to barn. 

Anonymkode: 4c10a...13b

AnonymBruker skrev (1 time siden):

140kr timen betaler jeg. To barn på tre og seks, barnevakten er ei nabojente som går på videregående.

Siden dere begge betaler 140 kr, er det no grunn til akkurat det beløpet?

Anonymkode: 47c48...c1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Siden dere begge betaler 140 kr, er det no grunn til akkurat det beløpet?

Anonymkode: 47c48...c1f

Rundt 120kr virka vanlig for ett barn i barnehagealder og jeg syns det var rimelig med et lite tillegg for å passe to 🤷

Skrevet
kaleidoskop skrev (På 5.12.2025 den 8.32):

Vi bruker en av bestemødrene til barnet. vi spør dem om dme skal ha betalt. men dem sier alltid nei, uansett hvor mye vi insisterer, så innimellom når dem har satt barnevakt nær bursdagen dmes så har vi gitt dem si 200 kroner, også sagt at det er bursdagsgave for at dme sakl ta imot det. vi prøvde barnevakt en gong, da betalte vi 110 i timen. 

Anonymkode: bfe7e...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...