Grønnsaksvaffel Skrevet 8. desember 2025 #81 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, fordi dere ser ned på de som gjør det. Anonymkode: bbdf7...794 Hvor har jeg skrevet noe som helst om at jeg ser ned på dem som bruker det? Jeg har skrevet at jeg ikke ville brukt ullundertøy som genser når jeg er bedt bort på kaffe. 1
Eilis Skrevet 8. desember 2025 #82 Skrevet 8. desember 2025 (endret) Grønnsaksvaffel skrev (4 timer siden): Pripne for vi kler oss litt penere enn ullundertøy på besøk 😂 Dagens 😂 Pripne fordi man ikke synes det er ok at andre ikke er så fin på det😊 Merkelig å mene så mye om hva andre velger å ta på seg Endret 8. desember 2025 av Eilis Skrivefeil 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 8. desember 2025 #83 Skrevet 8. desember 2025 Eilis skrev (6 minutter siden): Pripne fordi man ikke synes det er ok at andre ikke er så fin på det😊 Merkelig å mene så mye om hva andre velger å ta på seg Bortsett fra ett par stykker har alle svart når de selv ville brukt ullundertøy og de har ikke mente mye om hva andre velger å ta på seg. 1
Iia Skrevet 8. desember 2025 #84 Skrevet 8. desember 2025 Jeg syns de genserne der er fine, jeg. Passer til hverdagsbruk. Du kunne godt ha kommet til lunsj eller kaffe hos meg med en sånn. Men til middag, kanskje noe mer pyntet. 1
Eilis Skrevet 8. desember 2025 #85 Skrevet 8. desember 2025 Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Bortsett fra ett par stykker har alle svart når de selv ville brukt ullundertøy og de har ikke mente mye om hva andre velger å ta på seg. Du har rett, ikke så mange, heldigvis 😊
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #86 Skrevet 9. desember 2025 Jeg synes det kan være pent faktisk. Spess slike med mønster fra Kari Traa osv. Ser jo ikke forskjell på tights versjonen, og longs versjonen på mange modeller. Anonymkode: 23256...850 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #87 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 19.24): Helt enig. Tenker på det som turtøy. Hadde jeg invitert til kaffe og gjeste hadde kommet sånn hadde jeg tenkt at gjesten var litt «kort for pannen» eller hva det er de eldre sier om litt dumme folk. Anonymkode: 1ac2c...d12 Oi! Hadde aldri tenkt sånn om mine gjester basert på ei half-zip ulltrøye, hjelpe og trøste. Det er mye rart folk skal henge seg opp i for å få en stakkars grunn til å hovere over andre, tydeligvis. Jeg regner meg som ganske oppegående og smart selv, og skjønner ikke at det går an å være så dømmende på et rent overfladisk grunnlag. Skjønner ikke dere som gjør dette at den typen holdning forringer dere mer enn det tilfører dere noe? Anonymkode: 6ac63...dca 1 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #88 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 9.10): Til fritidsbruk som lister opp ok, jobb ikke. Anonymkode: 7002b...063 Spørs vel akkurat på hva du jobber med det. På min jobb er jeans og ulltrøye standard antrekk. Anonymkode: 4428f...5a4 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #89 Skrevet 13. desember 2025 Grønnsaksvaffel skrev (På 6.12.2025 den 9.05): Jeg hadde ikke brukt denne genseren heller på kaffebesøk. Dette er type klær jeg bruker ute i naturen eller hvis jeg skal gjøre noe arbeid ute hvis det er litt kaldt. Går jeg på besøk til noen kler jeg meg pent. Hva er en pen genser på en sporty person da? Er ikke hva som er "pent", relativt og? Anonymkode: 5250c...afc
Grønnsaksvaffel Skrevet 13. desember 2025 #90 Skrevet 13. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er en pen genser på en sporty person da? Er ikke hva som er "pent", relativt og? Anonymkode: 5250c...afc ⬇️ Grønnsaksvaffel skrev (På 6.12.2025 den 9.05): Jeg hadde ikke brukt denne genseren heller på kaffebesøk. Dette er type klær jeg bruker ute i naturen eller hvis jeg skal gjøre noe arbeid ute hvis det er litt kaldt. Går jeg på besøk til noen kler jeg meg pent. Når jeg skriver "jeg" betyr hva jeg mener/gjør.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2025 #91 Skrevet 13. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 8.12.2025 den 10.21): Bruker langermet t-skjorte under så trengs ikke overdelen vaskes daglig. Men det er klart de som blir brukt flere ganger i uken holder ikke i årevis selv om noen er av bedre kvalitet enn andre. Anonymkode: a11b8...342 men hvis man bruker bomull under ullundertøy, hva er poenga med ullundertøy i det hele tatt? personlig liker jeg ikke kombinasjon av bomull +ull, det er akkurat som de to ødelegger de beste kvalitetene til hverandre. Så bomull + ull og man blir både for varm, og for kald, og for svett 😅uansett temperatur! Anonymkode: ade26...d5f
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2025 #92 Skrevet 14. desember 2025 Jeg tåler ikke ull, men bruker lignende i bomull, men har nesten alltid en college genser over. Anonymkode: a2daa...b62 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #93 Skrevet 16. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 13.12.2025 den 16.40): men hvis man bruker bomull under ullundertøy, hva er poenga med ullundertøy i det hele tatt? personlig liker jeg ikke kombinasjon av bomull +ull, det er akkurat som de to ødelegger de beste kvalitetene til hverandre. Så bomull + ull og man blir både for varm, og for kald, og for svett 😅uansett temperatur! Anonymkode: ade26...d5f Finnes jo andre stoffer enn bomull som f.eks bambus, modal og tencel, men bomull er ikke bomull heller. Anonymkode: a11b8...342
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2025 #94 Skrevet 19. desember 2025 Det er fint, synes jeg. Noen ganger bruker jeg det på jobb. Jobber på kontor. Men synes det er finest med tettsittende gensere på veldig slanke folk... Jeg er ikke så slank lenger. Anonymkode: 7c785...5fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå