AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #41 Skrevet 8. desember 2025 Åpen 2.januar. Kommunal barnehage i Oslo. Men er stengt fredag 9.januar, pga. planleggingsdag. Anonymkode: 6a455...134
sommerfugl154 Skrevet 8. desember 2025 #42 Skrevet 8. desember 2025 Ja er åpent og er litt i tvil om vi skal sende 2-åringen eller ikke. Han trives godt i barnehagen og kjeder seg raskt her hjemme, så heller mot å gi han en kort dag der så han får rast fra seg litt
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #43 Skrevet 8. desember 2025 Stakkars barn. Dere foreldre kan ikke vente med å sende ungene fra dere. Dere klarer vel å vente til mandagen. De er full dag i barnehagen i romjulen i tillegg. Kanskje dere bare kan la være å hente dem, så kan barnehagen ta jobben med oppdragelsen. Anonymkode: d72e9...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #44 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Stakkars barn. Dere foreldre kan ikke vente med å sende ungene fra dere. Dere klarer vel å vente til mandagen. De er full dag i barnehagen i romjulen i tillegg. Kanskje dere bare kan la være å hente dem, så kan barnehagen ta jobben med oppdragelsen. Anonymkode: d72e9...2d1 Ja, bare å si opp jobben og ha de hjemme? Anonymkode: 84102...58c
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #45 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stakkars barn. Dere foreldre kan ikke vente med å sende ungene fra dere. Dere klarer vel å vente til mandagen. De er full dag i barnehagen i romjulen i tillegg. Kanskje dere bare kan la være å hente dem, så kan barnehagen ta jobben med oppdragelsen. Anonymkode: d72e9...2d1 Altså min skal i barnehagen 2. januar fordi vi skal på jobb.. Vi trenger feriedagene våre til senere i året. Det handler ikke om å "klare å vente" - jeg skulle gjerne hatt fri! Romjulen har vi fri alle sammen. Anonymkode: 74a98...b03 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #46 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stakkars barn. Dere foreldre kan ikke vente med å sende ungene fra dere. Dere klarer vel å vente til mandagen. De er full dag i barnehagen i romjulen i tillegg. Kanskje dere bare kan la være å hente dem, så kan barnehagen ta jobben med oppdragelsen. Anonymkode: d72e9...2d1 Har du ikke forståelse for at man kun har 5 ukers ferie og at det ikke alltid er mulig å få fri? Anonymkode: 85392...0ea
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #47 Skrevet 8. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 10.19): Privat drammen- stengt hele romjul og 2.januar 🥲 måtte åsså melde på barn 22 og 23.desember som jo er vanlige arbeidsdager, men ga inntrykk av at "det kommer ikke til å være noen her". Takk for den dårlige samvittigheten. Anonymkode: a57f2...c52 Takk for at dere ikke skjønner hvilket helvete det er å jobbe i barnehage. Og hvor de ansatte sliter ræva av seg, og sykemeldinger og sykdom florerer. Takk for at du er en sånn forelder som velger å ikke se den krisen barnehagen står i. Stakkars deg. Anonymkode: d7bde...909
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #48 Skrevet 8. desember 2025 sommerfugl154 skrev (3 timer siden): Ja er åpent og er litt i tvil om vi skal sende 2-åringen eller ikke. Han trives godt i barnehagen og kjeder seg raskt her hjemme, så heller mot å gi han en kort dag der så han får rast fra seg litt Herre.. La nå de ansatte få fri. Jeg blir helt matt. Hvorfor gidder vi mer? Anonymkode: d7bde...909
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #49 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Herre.. La nå de ansatte få fri. Jeg blir helt matt. Hvorfor gidder vi mer? Anonymkode: d7bde...909 Ja.. la nå de ansatte som jobber innenfor helsevesenet også få lov til å få fri.. slikt at de kan få være hjemme med sine barn. Så kanseller alle viktige operasjoner . De syke kan tross alt vente en dag Anonymkode: 282bf...888 1
Kålrota Skrevet 9. desember 2025 #50 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Stakkars barn. Dere foreldre kan ikke vente med å sende ungene fra dere. Dere klarer vel å vente til mandagen. De er full dag i barnehagen i romjulen i tillegg. Kanskje dere bare kan la være å hente dem, så kan barnehagen ta jobben med oppdragelsen. Anonymkode: d72e9...2d1 Vanlige folk jobber?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #51 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Herre.. La nå de ansatte få fri. Jeg blir helt matt. Hvorfor gidder vi mer? Anonymkode: d7bde...909 Ja hva om vi bare gir hele norge fri, det var jo en god ide. Du forstår at folk må jobbe eller? Anonymkode: ce9e3...f9c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #52 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Stakkars barn. Dere foreldre kan ikke vente med å sende ungene fra dere. Dere klarer vel å vente til mandagen. De er full dag i barnehagen i romjulen i tillegg. Kanskje dere bare kan la være å hente dem, så kan barnehagen ta jobben med oppdragelsen. Anonymkode: d72e9...2d1 Ja jeg skulle gjerne gått hjemme jeg, men desverre er vi avhengig av penger for å kunne gjøre basic ting som å spise. Anonymkode: ce9e3...f9c
sommerfugl154 Skrevet 9. desember 2025 #53 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Herre.. La nå de ansatte få fri. Jeg blir helt matt. Hvorfor gidder vi mer? Anonymkode: d7bde...909 Ser ikke problemet. Er vel uansett færre barn enn vanlig så ikke like mange som trengs på jobb. Dessuten har man valgt det yrket og da hører arbeidstiden med 🤷🏼♀️ hvorfor er det mitt ansvar at de skal få fri? Antar at de har et system som rullerer på hvem som får fri når osv. da jeg jobbet i butikk så jobbet vi masse i ferier osv. klagde ikke på det:)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #54 Skrevet 9. desember 2025 Nei, planleggingsdag 2 januar. Romjula er også stengt. Privat montessoribarnehage Anonymkode: 6ddfe...8f0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå