Gå til innhold

Erfaring med at det ikke er wolt-bud?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i en situasjon der jeg bestiller wolt til lunsj enkelte dager i uken hjemme. I dag er det visst ikke noe tilgjengelig woltbud, veldig frustrerende. Skjer dette ofte der dere bor? Hvor lenge kan dette vare? Og hvordan fungerer systemet når ingen vil kjøre ut?

Anonymkode: d6045...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det i Norge for tida. Mange ledige jobber som "ingen" vil ha, men får du et par sånne kan du tjene ganske greit.

En nasjon på trygd, bistand og ledighet, mens jobbene flyter. Rolf Jacobsen sa det best - "er dette et slags helvete?"

Skrevet

Hurra for Norge, 17. mai og olje og alt det derre der, hei. 

Anonymkode: 291a3...da4

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hurra for Norge, 17. mai og olje og alt det derre der, hei. 

Anonymkode: 291a3...da4

Hva mener du?

• Liker 2
Skrevet
piggrokken skrev (30 minutter siden):

Sånn er det i Norge for tida. Mange ledige jobber som "ingen" vil ha, men får du et par sånne kan du tjene ganske greit.

En nasjon på trygd, bistand og ledighet, mens jobbene flyter. Rolf Jacobsen sa det best - "er dette et slags helvete?"

Har aldri opplevd noen som snakker norsk som leverer hvert fall

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri opplevd noen som snakker norsk som leverer hvert fall

Da har jeg tydeligvis aldri levert til deg😀

Synes det alltid er morsomt å se reaksjonene fra folk da jeg svarer de på bred Oslo-øst dialekt.

På 8 timer en travel lørdag kan du lett sitte igjen med 4000 kroner. Bare for å levere mat til folk!

• Liker 1
Skrevet
piggrokken skrev (7 minutter siden):

Synes det alltid er morsomt å se reaksjonene fra folk da jeg svarer de på bred Oslo-øst dialekt.

På 8 timer en travel lørdag kan du lett sitte igjen med 4000 kroner. Bare for å levere mat til folk!

Dumt flere studenter ikke tar det på seg. Men skjønner at de ikke har tid på formiddagen på torsdager

Skrevet
piggrokken skrev (11 minutter siden):

Før eller etter skatt og andre utgifter til å levere maten?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis ingen vil ha en jobb, så må den lønnes bedre. Enkelt arbeidsmarkedsprinsipp.

Anonymkode: 5f1fd...004

Skrevet

Det jeg sitter igjen med. Ulikt veldig mange andre bud, tuller jeg ikke med telefonen mellom oppdrag.

Nå er jeg i Oslo, da. Så tviler det er samme trøkk en lørdag i Tønsberg eller Molde feks (og til de som kommenterer, nei, jeg har ikke noe imot byene deres, jeg bare tok de jeg kom på i farten - både Tønsberg og Molde er fine byer).

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dumt flere studenter ikke tar det på seg. Men skjønner at de ikke har tid på formiddagen på torsdager

Sånn er det hele tiden, da!

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvis ingen vil ha en jobb, så må den lønnes bedre. Enkelt arbeidsmarkedsprinsipp.

Anonymkode: 5f1fd...004

Men det er bra betalt. Hardt arbeid, ja, men ingenting er som lønnslipper hver uke (får lønn fra forskjellige jobber 2,7,9,12,20 og 24. hver måned) Penga renner imm! Takk forresten til dere som ikke gidder - blir mer på meg😀

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva mener du?

Det er et sitat fra en prima Vera sang - en humorgruppe fra 70/80 tallet (Jahn Teigen var med). Dette er sangen

• Liker 1
Skrevet
piggrokken skrev (1 time siden):

Det jeg sitter igjen med. Ulikt veldig mange andre bud, tuller jeg ikke med telefonen mellom oppdrag.

Nå er jeg i Oslo, da. Så tviler det er samme trøkk en lørdag i Tønsberg eller Molde feks (og til de som kommenterer, nei, jeg har ikke noe imot byene deres, jeg bare tok de jeg kom på i farten - både Tønsberg og Molde er fine byer).

Skjønner hva du mener. Jeg bor i en by på den størrelsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...