AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #21 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja men det betyr ikke at det er sunt Anonymkode: 6a49a...4b4 Skal dere ned i vekt? Anonymkode: 26464...ac4
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #22 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei, bakverk er ikke forenelig med å gå ned i vekt. Han må nesten gjøre en innsats. Anonymkode: 07b98...d3c Jo, det er det. Innsatsen er å bake sunn bakst selv. Anonymkode: 26464...ac4
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #23 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Man kan spise 1 ekte kanelbolle eller kakebit om dagen og likevel gå ned i vekt, men da må man passe på at de andre måltidene er magre og næringsrike + være i aktivitet. For noen kan dette faktisk være nøkkelen til at man endelig kan gå ned i vekt, for nazi diet kan man bli umotivert og trist av. Men utfordringen blir da og holde seg til den ene bollen/ kakebiten/ sjokoladen og ikke gå bananas. Anonymkode: d9a6a...66c Dette. Tell kalorier! Man kan fint spise kanelboller innimellom om det totale kaloriregnskapet for uka ikke går over den grensen man har satt seg. Og kaloritelling viser veldig godt hvor mye man faktisk får i seg av «bare en bolle», og alt annet man bare putter i seg, og kan dermed være en god motivasjon for å begrense seg litt… (Det var det som ble nøkkelen for meg) Anonymkode: 71840...de7
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #24 Skrevet 43 minutter siden Du finner oppskrifter på fettogforstand.no Lavkarbo, sukkerfritt.... Anonymkode: 16946...899
AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden #25 Skrevet 42 minutter siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg har en mann som jobber med å gå ned i vekt, men som er sååå ufattelig glad i bakverk som boller, kringler, kanelsnurrer osv. Det er hans store kryptonitt. Han klarer ikke holde seg til kaloribudsjett om han fristes med det. Han har en svigermor som ikke respekterer særlig mye at han jobber med å gå ned i vekt, og det er heldigvis ikke så ofte vi er på besøk der. Men jeg synes jo synd i han og har så lyst å bake noe skikkelig godt til han. Finnes det sunt bakverk utover hjemmebakt brød, altså «kosemat» som han ikke legger på seg av? Eller er det helt utopisk? Anonymkode: 1440f...a45 Alt man spiser har kalorier. Kalorier er pluss i regnskapet. Med det sagt finnes det nok mange oppskrifter på bakverk som inneholder mindre kalorier enn andre. Her må du bare prøve deg frem. Det er totalen over tid som teller. Anonymkode: 9a8bf...3d8
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #26 Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei, bakverk er ikke forenelig med å gå ned i vekt. Han må nesten gjøre en innsats. Anonymkode: 07b98...d3c man kan helt fint gå ned i vekt selv om man kutter ut bakst det er faktisk ikke anbefalt og kutte søtsaker helt for da går man på en stor smell, når jeg var på slanking fikk jeg streng beskjed om å ikke være for streng med meg selv og at jeg fint kan kose meg en gang i blant jeg syns du heller bør bake helt vanlige boller som faktisk er gode og at dere holder dere til kun en bolle og fryse resten Anonymkode: 6a49a...4b4
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #27 Skrevet 33 minutter siden Du får mange ulike forslag her. Folk er veldig ulike på hva som fungerer for dem. Jeg synes ( 🙂 ), om han må ha noe søtt så er det bedre å ta seg frukt, sukkerfri gele, sukkerfri brus, cottage cheese med kanel, litt salt og brunt sukrin, sukkerfri is - masse godt å velge i der. Protein pannekaker på cottage cheese og egg toppet med gresk youhurt og sukkerfritt syltetøy Anonymkode: 4d4e2...4d9
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #28 Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du får mange ulike forslag her. Folk er veldig ulike på hva som fungerer for dem. Jeg synes ( 🙂 ), om han må ha noe søtt så er det bedre å ta seg frukt, sukkerfri gele, sukkerfri brus, cottage cheese med kanel, litt salt og brunt sukrin, sukkerfri is - masse godt å velge i der. Protein pannekaker på cottage cheese og egg toppet med gresk youhurt og sukkerfritt syltetøy Anonymkode: 4d4e2...4d9 nei da går helt fint å spise bolle Anonymkode: 6a49a...4b4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå