Gå til innhold

Hvordan var din opplevelse av utbrenthet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært utbrent, og sykmeldt for det, klarer dere å beskrive hvordan det kjentes? Var det fysisk slitenhet, psykisk slitenhet, depresjon, selvmordstanker, alt dette, eller noe av dette og noe helt annet?

Anonymkode: 00cb3...42e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som om du har tatt ut alt det maksimale du har av krefter på styrketrening, uten å ha satt en tå på innsiden av Sats - konstant. 

Samt hver gang jeg fikk en varsling på telefon/ipad/pc osv fløy pulsen i taket og alt ble tåkete, i lange perioder. Hadde også lengere perioder hvor jeg ikke kunne gjøre rede for tid og sted, eller hvilken dag det var, eller hva jeg spiste til frokost (eller om jeg i det hele tatt hadde spist frokost) 😂😅 

Det gode med det hele er at det gikk over, det kjipe er at det tok tid, lang tid og mye behandling. 

Anonymkode: b328b...411

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Som om du har tatt ut alt det maksimale du har av krefter på styrketrening, uten å ha satt en tå på innsiden av Sats - konstant. 

Samt hver gang jeg fikk en varsling på telefon/ipad/pc osv fløy pulsen i taket og alt ble tåkete, i lange perioder. Hadde også lengere perioder hvor jeg ikke kunne gjøre rede for tid og sted, eller hvilken dag det var, eller hva jeg spiste til frokost (eller om jeg i det hele tatt hadde spist frokost) 😂😅 

Det gode med det hele er at det gikk over, det kjipe er at det tok tid, lang tid og mye behandling. 

Anonymkode: b328b...411

God beskrivelse.

Ønsker å legge til:

Hver gang jeg hadde gjort noe fysisk eller psykisk krevende, kjentes det ut som om jeg hadde vært på fylla dagen etterpå. Trening gav ikke påfyll, slik det skal, men ødela enda mer. Jeg brøt sakte men sikkert ned meg selv med å kjøre på for hardt.

Nå 5 år etterpå må jeg fortsatt ta hensyn. Er tilbake i 100% jobb, men må passe på.

Trenger mye hvile.

Anonymkode: cc599...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...