Gå til innhold

Når lysten kommer plutselig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til kvinner:

Klokken er 20:53 en onsdags kveld. Plutselig melder lysten på sex seg. Det er behov for et mannebein. Du er singel. Hvor lang tid tror du at det tar før du får tak i en mann å ha sex med i den situasjonen du faktisk er i nå og hvorfor?

Anonymkode: 2db71...987

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg plutselig får lyst så har jeg leketøy. Trenger ikke kontakte en mann for det.
One night stands tør jeg ikke. Tror ikke det hadde gitt meg så mye heller. 

Jeg vet ikke hvor og hvordan jeg skulle henvendt meg for sex med en mann. Jeg har hatt noen langvarige forhold hvor sexen var bra. Men, er ikke så desperat etter sex at jeg tar kontakt med en vilt fremmed. 

Anonymkode: 815e6...254

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fem minutter.

Anonymkode: 7ba9e...903

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Til kvinner:

Klokken er 20:53 en onsdags kveld. Plutselig melder lysten på sex seg. Det er behov for et mannebein. Du er singel. Hvor lang tid tror du at det tar før du får tak i en mann å ha sex med i den situasjonen du faktisk er i nå og hvorfor?

Nei si det. Kommer an på hvor villig han er det...Jeg har ikke for vane å "knipse" på menn. Det synes jeg ikke noe om.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Til kvinner:

+/- 25 minutter, inkludert 20 minutters reisetid. 🤪

Hvorfor?
Fordi jeg har en innovertiss og fordi den andre har en utovertiss 🧩

Skulle jeg prøvd noe nytt hadde det krevd ca en fotballkamp + 15 min gange.

Anonymkode: b254b...1f9

Skrevet

K48 her, har et lite utvalg klart på snap. Innen en time hadde noen av disse garantert vært på døra dersom jeg ønsket det (de har vært det før😅).

Anonymkode: 7a7be...707

• Hjerte 2
Skrevet

Nå er jeg i forhold og har vært det lenge. Men jeg VET at hvis jeg hadde vært singel og i situasjonen du beskriver, kunne jeg hatt en mann her på omtrent den tiden det tar å kjøre hit.

Anonymkode: 6c0e6...5b3

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

K48 her, har et lite utvalg klart på snap. Innen en time hadde noen av disse garantert vært på døra dersom jeg ønsket det (de har vært det før😅).

Hvem er disse mennene hvis du skulle gi en generell beskrivelse? Tidligere elskere? Menn som svever rundt og håper på napp? Etc?

Skrevet
pressplay skrev (36 minutter siden):

Hvem er disse mennene hvis du skulle gi en generell beskrivelse? Tidligere elskere? Menn som svever rundt og håper på napp? Etc?

Tidligere/nåværende elskere og menn som jeg har flørtet litt med som ønsker å bli elskerne mine.  

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fem minutter.

Anonymkode: 7ba9e...903

Hva er situasjonen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Til kvinner:

Snakker du om en kveld så kan du fikse en treff på noen minutter. og ønsker du han kommer så er det avstand som tar lengst tid. 

uansett tid i døgnet så tror jeg du kan finne noen for treff om du ikke bor veldig avsides. 

Det er bare gå på en chat eller noe på nett så vil du lett får kontakt

Skrevet

Aner ikke, har aldri prøvd. Har aldri opplevd å ha så akutt behov for mann.

Og så spørs det jo hvor lavt man vil synke. Jeg kunne sikkert ha stått på torget og ropt at jeg vil pule, og fått napp. Men det er jo sosialt selvmord, og også farlig.

K48

Anonymkode: 041c8...02c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Til kvinner:

Hvorfor er det behov for mannebein? 

Uansett hadde det ikke tatt lang tid, bare skrive "dæven så kåt jeg ble" på gaysir, så har man meldinger i inboxen sin nokså kjapt. 

Skrevet
SlemUlv skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det behov for mannebein? 

Uansett hadde det ikke tatt lang tid, bare skrive "dæven så kåt jeg ble" på gaysir, så har man meldinger i inboxen sin nokså kjapt. 

Du får spørre en evolusjonspsykolog ang. det.

Hva har homofili med spørsmålet å gjøre?

Skrevet

Det hadde tatt lang tid. Jeg måtte date, treffe en Jeg likte og fikk tenning på, så måtte jeg føle meg trygg nok på ham. 

Dette kunne fort ta mange måneder. Voldsom seksuell lyst ville jeg føle nesten konstant i en slik situasjon, men jeg hadde likevel ikke hatt sex uten at overnevnte var på plass. Jeg var bare tenåring da jeg opplevde seksuelt overgrep, så...

Anonymkode: c8841...188

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får spørre en evolusjonspsykolog ang. det.

Hva har homofili med spørsmålet å gjøre?

Hvor ble homofili nevnt ? 

Og siden det var ts som mente man trengte mannebein, så var det logisk å spørre ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...