AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #21 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ingen ny kjøreskole som jeg ringte ville ta meg inn for oppkjøring på en så kort frist. Jeg har time om to uker dvs fem uker etter at jeg strøyk. Ts Anonymkode: d7a5d...c9e Hva er problemet da? Anonymkode: 4a07d...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #22 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er problemet da? Anonymkode: 4a07d...cc0 Hæ??? Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #23 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva er problemet da? Anonymkode: 4a07d...cc0 Skolen ghoster meg og de to ukene jeg har igjen til oppkjøringen er for kort tid for noen ny kjøreskole, ingen kan ta meg inn på så kort tid, les tråden eller la være å komentere. Ikke "like" din egen post. Det er tullete. ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #24 Skrevet 3. desember 2025 Bestill ny oppkjøring i nabo byen og book bil gjennom en skole der. Anonymkode: 3e346...a35
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #25 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bestill ny oppkjøring i nabo byen og book bil gjennom en skole der. Anonymkode: 3e346...a35 Alle ber om mer tid enn to uker. Jeg bytter jo selvsagt skole, men jeg vil ha pengene mine og svar. Og jeg vil klage til noen. De kan ikke holde på sånn. ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #26 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle ber om mer tid enn to uker. Jeg bytter jo selvsagt skole, men jeg vil ha pengene mine og svar. Og jeg vil klage til noen. De kan ikke holde på sånn. ts Anonymkode: d7a5d...c9e Dette er jo selvsagt ikke greit. Hvor mange ganger har du forsøkt å kontakte dem? Hvordan har de de skriftlige kontaktforsøkene vært? Du er uansett tjent med at disse er presise og tydelige, hvor du minner om at du har betalt. Anonymkode: 029e5...226
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #27 Skrevet 3. desember 2025 Hvorfor møter du ikke opp fysisk? Du kan nevne på mail at dersom de ikke svarer, så kontakter su lokalavisen. Da får du nok svar rinelig kjapt. Anonymkode: 92358...d5a 2
Imsdalen Skrevet 3. desember 2025 #28 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trafikkskolen "ghoster" meg etter at jeg strøyk på oppkjøringen. Har prøvd å få kontakt og gitt dem ny oppkjørings dato men ikke noe svar. Jeg har fortsatt penger på konto hos dem osv. De lovde å ta kontakt dagen jeg strøyk og de sa at jeg fortsatt var elev, ikke noe stress. Er det lov egentlig? Anonymkode: d7a5d...c9e Er det ikke kjøreskolen som skal bestille ny oppkjøringsdato? Hvorfor har kjøreskolen ansvar for noe som helst, hvis du har bestilt dato selv helt uavhengig av kjøreskolen? Du kan jo ikke vite om de har tilgjengelig bil akkurat den dagen.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #29 Skrevet 3. desember 2025 Imsdalen skrev (25 minutter siden): Er det ikke kjøreskolen som skal bestille ny oppkjøringsdato? Hvorfor har kjøreskolen ansvar for noe som helst, hvis du har bestilt dato selv helt uavhengig av kjøreskolen? Du kan jo ikke vite om de har tilgjengelig bil akkurat den dagen. Jeg bestiller selv, Skolen jeg har/hadde ba meg om å gjøre det og gi dem beskjed. Dersom man gir fullmakt kan skolen gjøre det men de foretrakk det sånn. ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #30 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette er jo selvsagt ikke greit. Hvor mange ganger har du forsøkt å kontakte dem? Hvordan har de de skriftlige kontaktforsøkene vært? Du er uansett tjent med at disse er presise og tydelige, hvor du minner om at du har betalt. Anonymkode: 029e5...226 Mail fem ganger, sms tilsvarende og tlf veldig mange ganger ... Altså etter at jeg ble "ghosta" ts Anonymkode: d7a5d...c9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå