AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #1 Skrevet 2. desember 2025 Kan noen som bruker pendel svare med på et ja/nei- spørsmål? Jeg var med på noe igår som var ut av komfortsonen min, - ble det godt mottatt? Likte folk det jeg gjorde? Spør fordi jeg sitter fast i mitt eget hode ang det😅 Anonymkode: fb536...51d
Karnanna Skrevet 16. desember 2025 #3 Skrevet 16. desember 2025 Pendelen svinger den veien du vil, tankene dine sender signaler til musklene som dermed får pendelen til å gå den veien du vil. Bare prøv. Jeg har testet dette over hundre ganger, hver eneste gang gikk pendelen den veien jeg ville. Så hvis du vil ha ja, så kan jeg fikse det på et øyeblikk. Vil du ha nei, så går det like raskt. 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #4 Skrevet 16. desember 2025 Karnanna skrev (24 minutter siden): Pendelen svinger den veien du vil, tankene dine sender signaler til musklene som dermed får pendelen til å gå den veien du vil. Bare prøv. Jeg har testet dette over hundre ganger, hver eneste gang gikk pendelen den veien jeg ville. Så hvis du vil ha ja, så kan jeg fikse det på et øyeblikk. Vil du ha nei, så går det like raskt. Samme her, jeg prøvde pendel og det er resultatet. Anonymkode: 6ff12...26d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2025 #5 Skrevet 16. desember 2025 Jeg kuttet ut pendel etter at jeg falt ut at jeg styrte den med tankene. Anonymkode: ce111...5c0
Karnanna Skrevet 16. desember 2025 #6 Skrevet 16. desember 2025 Vi har en fantastisk hjerne vil jeg si, og en fantastisk kropp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå