ThereGoesBob Skrevet 2. desember #1 Skrevet 2. desember Hvorfor smelter den ikke? Til forskjell fra vanlig melkesjokolade, smelter denne ikke så lett. Ble bare rot og ikke ville den smelte heller. Hadde den bitvis oppi en kopp som stod i kokende varmt vann leeenge, men uten hell. Det var den "rum raisin" varianten dette btw.
AnonymBruker Skrevet 3. desember #2 Skrevet 3. desember Aner ikke hvorfor den ikke smeltet, men RitterSport Rum Rosin er verdens beste sjokolade. Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: 395fb...d50
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aner ikke hvorfor den ikke smeltet, men RitterSport Rum Rosin er verdens beste sjokolade. Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: 395fb...d50 Jeg fant den på europris for noen uker siden. De har MANGE varianter inn i mellom Anonymkode: 88e4d...18d
AnonymBruker Skrevet 3. desember #5 Skrevet 3. desember Ingen av Normal i mitt område har denne smaken dessverre, men Europris har jeg ikke tenkt på å se , så der skal jeg ta en titt. Takk Anonymkode: 395fb...d50 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Skrevet 3. desember Det er mye utenlandsk sjokolade som ikke smelter. Jeg har spist sjokolade i 40 varmegrader uten å bli klissete på fingrene mange ganger. Mens skikkelig dyr sjokolade ofte er myk og gir litt etter uansett romtemperatur. Antar kanskje det dreier seg om mengden kakaosmør som er brukt? Har mange ganger tenkt jeg skulle sammenligne mengden, men har aldri tatt meg tid. Anonymkode: 4f092...434
AnonymBruker Skrevet 3. desember #7 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Aner ikke hvorfor den ikke smeltet, men RitterSport Rum Rosin er verdens beste sjokolade. Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: 395fb...d50 Her må det en korreksjon til. Kvikk Lunsj er verdens beste sjokolade. Anonymkode: e039a...963 3
ThereGoesBob Skrevet torsdag kl. 12:48 Forfatter #8 Skrevet torsdag kl. 12:48 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 10.05): Aner ikke hvorfor den ikke smeltet, men RitterSport Rum Rosin er verdens beste sjokolade. Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: 395fb...d50 Bunnpris.
ThereGoesBob Skrevet torsdag kl. 12:51 Forfatter #9 Skrevet torsdag kl. 12:51 Kan det ha noe med at den ikke skal kunne smelte så lett om den selges i land med høye temperaturer?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:52 #10 Skrevet torsdag kl. 12:52 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 12.32): Her må det en korreksjon til. Kvikk Lunsj er verdens beste sjokolade. Anonymkode: e039a...963 Nja, den er verdens beste i skibakken, men inne i sofaen er det Ritter Sport Rum Rosin som er overlegen best. ThereGoesBob skrev (4 minutter siden): Bunnpris. Takk, da skal jeg sjekke der også. Pleier å hamstre denne i utlandet, men greit å få en og annen utenom sommerferien også. Anonymkode: 395fb...d50
ThereGoesBob Skrevet torsdag kl. 12:57 Forfatter #11 Skrevet torsdag kl. 12:57 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nja, den er verdens beste i skibakken, men inne i sofaen er det Ritter Sport Rum Rosin som er overlegen best. Takk, da skal jeg sjekke der også. Pleier å hamstre denne i utlandet, men greit å få en og annen utenom sommerferien også. Anonymkode: 395fb...d50 Ok, visste ikke at denne var såpass sjelden. Det var tilbud: 25,- for alle Ritter Sport i hylla nå for noen dager siden, og denne så vel mest fristende ut. Dette var i en middels stor norsk by som ender med sund.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå