AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #1 Skrevet 2. desember 2025 Jeg har lyst å kontakte en fyr jeg var litt kjæreste med på ungdomsskolen😆 jeg slo opp, han ble sur og lei seg men det var på grunn av at jeg hadde mye sosial angst og sluttet på den skolen kort tid etter det. Vi har ikke hatt kontakt siden 2018 men jeg har tenkt på han og vill bli kjent med han igjen. Er usikker og redd for at det kanskje er rart om jeg gjør det og hva jeg skal si? Vi bor i samme by og vetikke om han har kjæreste. Vi er begge 20 år. Har noen tips eller erfaring med det? Anonymkode: 68ff1...42f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #2 Skrevet 2. desember 2025 Hvorfor vil du? Man går videre av en grunn. Anonymkode: 7c1bc...995
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #3 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvorfor vil du? Man går videre av en grunn. Anonymkode: 7c1bc...995 Han er en hyggelig person, men på det tidspunktet kunne jeg ikke være i forhold. Anonymkode: 68ff1...42f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #4 Skrevet 2. desember 2025 Prøv! Det verste du får er et "nei". Så lenge du er forberedt på å takle det, er det ok. Anonymkode: e2032...61a 1
Lorian Skrevet 3. desember 2025 #5 Skrevet 3. desember 2025 Det er jo ikke feil å spørre noen du har gått på skolen sammen med om å ta en kaffe og skravle litt om gamle dager? Og selv om to personer ikke passer sammen i ett tidspunkt i livet, er det ikke sånn at de aldri kommer til å gjøre det. Syntes du skal ta kontakt jeg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #6 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han er en hyggelig person, men på det tidspunktet kunne jeg ikke være i forhold. Anonymkode: 68ff1...42f ....og i den virkelige verden heter det at du tenkte du fortjente bedre. Brukte noen år og testet andre kandidater. Fant ut at gresset ikke var grønnere. Ønsker å gå tilbake til eksen. Så gjelder det å omskrive dette med trendy "jeg var på et annet sted i livet". Pakk det inn i bomull, du er lei "kukkarusellen" og sirkler tilbake til det trygge utgangspunktet og tar det for gitt at han, etter litt lovebombing, skal innlemme deg i sitt liv igjen. Hvilke råd ville du gitt venninna di om eksen hennes ville tilbake etter å ha levd litt?? Anonymkode: a43e7...b4a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #7 Skrevet 3. desember 2025 Om du er helt ærlig med deg selv, er det fordi du ikke har andre alternativ? Jeg tenker man endrer seg ufattelig mye fra ungdomsskole til voksenlivet. Det er ikke noen grunn til å tenke at han er den samme. Du har jo endret deg du også. Anonymkode: 5cd80...753 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #8 Skrevet 3. desember 2025 ... Hun er 20(!) år. Skal du ha hjelp til å regne på hvor gammel hun var i 2018? Anonymkode: baa74...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #9 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): ....og i den virkelige verden heter det at du tenkte du fortjente bedre. Brukte noen år og testet andre kandidater. Fant ut at gresset ikke var grønnere. Ønsker å gå tilbake til eksen. Så gjelder det å omskrive dette med trendy "jeg var på et annet sted i livet". Pakk det inn i bomull, du er lei "kukkarusellen" og sirkler tilbake til det trygge utgangspunktet og tar det for gitt at han, etter litt lovebombing, skal innlemme deg i sitt liv igjen. Hvilke råd ville du gitt venninna di om eksen hennes ville tilbake etter å ha levd litt?? Anonymkode: a43e7...b4a ... Hun er 20(!) år. Skal du ha hjelp til å regne på hvor gammel hun var i 2018? Anonymkode: baa74...9f3 1 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #10 Skrevet 8. desember 2025 Kjør på Om det er dårlig timing vet du ikke før du har prøvd Anonymkode: 8dc02...25d 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2025 #11 Skrevet 8. desember 2025 Ta kontakt med han. Du har ingenting å tape på det. Anonymkode: 0e0fb...f4b 1
petterm Skrevet 9. desember 2025 #12 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 18.26): Jeg har lyst å kontakte en fyr jeg var litt kjæreste med på ungdomsskolen😆 jeg slo opp, han ble sur og lei seg men det var på grunn av at jeg hadde mye sosial angst og sluttet på den skolen kort tid etter det. Vi har ikke hatt kontakt siden 2018 men jeg har tenkt på han og vill bli kjent med han igjen. Er usikker og redd for at det kanskje er rart om jeg gjør det og hva jeg skal si? Vi bor i samme by og vetikke om han har kjæreste. Vi er begge 20 år. Har noen tips eller erfaring med det? Anonymkode: 68ff1...42f Hvis du tåler å bli avvist, eventuelt tåler å oppdage at han har kjæreste så har du ikke noe å tape. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #13 Skrevet 9. desember 2025 Jeg ser virkelig ikke ett problem med å prøve ta kontakt igjen! Start med ett enkelt "hei, hvordan går det" på facebook, snap eller noe. Du merker raskt på stemningen da, om han er gira på kontakt. Anonymkode: 782b9...34b 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #14 Skrevet 9. desember 2025 Ser heller ikke problemet med å ta kontakt. Dere var begge unge, som du selv sier så hadde du ikke overskudd til å være i ett forhold da. Men ting endrer seg, og du er ikke den samme nå som da, så jeg ville ha prøvd. De som skriver om avvisning, sjansene for det er der uansett om man tar kontakt med noen man kjenner litt fra før eller en "ukjent" person. Go for it!!!! Anonymkode: e6c18...830 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #15 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 18.26): Jeg har lyst å kontakte en fyr jeg var litt kjæreste med på ungdomsskolen😆 jeg slo opp, han ble sur og lei seg men det var på grunn av at jeg hadde mye sosial angst og sluttet på den skolen kort tid etter det. Vi har ikke hatt kontakt siden 2018 men jeg har tenkt på han og vill bli kjent med han igjen. Er usikker og redd for at det kanskje er rart om jeg gjør det og hva jeg skal si? Vi bor i samme by og vetikke om han har kjæreste. Vi er begge 20 år. Har noen tips eller erfaring med det? Anonymkode: 68ff1...42f Jeg syns du skal gjøre det. Tror det hadde vært fint med en litt tilbakelent hyggelig melding som f.eks "Hei, jeg har tenkt litt på deg. Lurer på hvordan det går med deg, og om du har lyst til å bli kjent igjen?" Og så ta det derifra. Får du nei så vet du. Får du ikke noe svar så vet du. Og får du et ja tilbake så kan du foreslå en kaffe en dag og spørre om han er ledig en dag til uka f.eks. Anonymkode: d0bf3...041
Snok1 Skrevet 9. desember 2025 #16 Skrevet 9. desember 2025 Jeg tok kontakt med min eks etter ti år. Viste seg at hun hadde heller ikke glemt meg. Dette er nå 13-14 år siden. Dette er nok den ene enkle tingen jeg har gjort i mitt liv som har hatt størst positive ringvirkninger i mitt liv. Mitt råd er å våge å elske, og å elske er å gjøre seg selv sårbar. Go for it, TS! 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2025 #17 Skrevet 9. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 7.48): ....og i den virkelige verden heter det at du tenkte du fortjente bedre. Brukte noen år og testet andre kandidater. Fant ut at gresset ikke var grønnere. Ønsker å gå tilbake til eksen. Så gjelder det å omskrive dette med trendy "jeg var på et annet sted i livet". Pakk det inn i bomull, du er lei "kukkarusellen" og sirkler tilbake til det trygge utgangspunktet og tar det for gitt at han, etter litt lovebombing, skal innlemme deg i sitt liv igjen. Hvilke råd ville du gitt venninna di om eksen hennes ville tilbake etter å ha levd litt?? Anonymkode: a43e7...b4a LOL, det er ungdomsskolen det er snakk om 🤣🤣🤣 Ikke alle er klar for forhold når de er 14 år. Anonymkode: d44ce...b88 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå