Gå til innhold

Man MÅ ikke like hunder!!

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 14.47):

Ser stadig kommentarer som antyder at man er et dårlig menneske hvis man ikke liker hunder. 
Det er nesten som om det har blitt et faktum at hunder er fantastiske. 
Men sånn er det faktisk ikke! 
Jeg bor på gård og har mange ulike dyr. Både store og små. 
Elsker dyrene mine. 
Men hunder liker jeg ikke. 
Har hatt hund selv det meste av livet, men aldri igjen. 
Og det gjør meg IKKE til et dårlig menneske! 
Er så lei av stempelet som gir meg negative karaktertrekk bare fordi jeg ikke liker hund. 
Hva er egentlig greien med dette?

Anonymkode: c051f...ce6

Man må ikke like katter heller. Jeg gjør ikke det. Ustabile og uforutsigbare dyr 😏

Er ikke dermed sagt at jeg nekter andre å ha katt. 

Jeg har også full forståelse for at folk ikke liker hunder. Man er ikke et dårlig menneske av den grunn. Om folk sier det til deg, så er det bare å ignorere. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke hunder fordi jeg er veldig allergisk mot de. Synes dog veldig mange av de er fryktelig søte, særlig huskyer😍 men jeg kan ikke være i nærheten sv de, eller hjemme hos noen som har det. Da blir jeg alvorlig syk. Allergivennlige hunder går en liten periode før jeg blir tett

Anonymkode: 864c0...578

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2025 den 21.11):

Jo, på KG må man like hunder.

I det virkelige liv er det ok å ikke ville ha dyr i huset og så må man ha på seg klær som likevel skal vaskes når man besøker folk som tror hund er et menneske som skal ligge i sofaen og få mat fra bordet. 

Anonymkode: 1d729...e95

Tror man virkelig at hunden er et menneske hvis man lar den være i sofaen altså?

Jeg syns det er helt greit å ikke like hunder, men er ikke noe fan av folk som mener man skal behandle hunder dårlig bare fordi de er hunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...