Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen.  Det har dukket opp en kvinne, jeg har bare hørt henne, aldri sett henne. Og nå nylig hørte jeg henne høyt. Hun gråt og tryglet, hulket. Det er vanskelig å høre forskjell på latter og gråt gjennom betong, men jeg hørte en kvinne gråte, hulke, trygle, protestere. Og så ble hun stille og jeg hørte sengesktivitet, knirking og en dyp mannsstemme/ bassrøst. Så jeg fikk så jævli puls og full stressreaksjon, lyttet mens jeg stirret ut i mørke, hadde lagt meg, men lys våken og redd. Så mer mannslyder som har sex og da britstet det fir meg og jeg slo hammeren i taket flere ganger i desperasjon. Da ble det stille. Men knirkingen fortsatte litt. Jeg tror hun ble voldtatt der oppe. Dumme meg som avslørte at jeg hørte dem, men tenkte ikke så langt  at jeg skulle samlet bevis først, før jeg avslørte at jeg hører alt, det er lytt her. De menna som bor der opp er noen svin. Hun forrige dama som bodde der kom til meg å ba om hjelp til å rømme. Jeg hjalp henne, og hun flyktet samme dag . Jeg gikk til politet og la fram alle mine beviser om vold via filmer og lydopptak. Så henne aldri igjen, hun kom seg unna. Men nå er det den andre broren som mishandler ny kvinne. Så nåkommer jeg til å samle nye bevis. Helvetes jævla svin.

Anonymkode: f268f...43f

• Liker 4
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver litt usammenhengende på tross av mangelen på avsnitt.

Er du sikker på at du ikke bare er paranoid og har falske minner om hun forrige dama?

Og hvorfor vanket du med hammer i taket uandett? Du virker jo ikke helt normal.

Anonymkode: dbc77...da9

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Naboen.  Det har dukket opp en kvinne, jeg har bare hørt henne, aldri sett henne. Og nå nylig hørte jeg henne høyt. Hun gråt og tryglet, hulket. Det er vanskelig å høre forskjell på latter og gråt gjennom betong, men jeg hørte en kvinne gråte, hulke, trygle, protestere. Og så ble hun stille og jeg hørte sengesktivitet, knirking og en dyp mannsstemme/ bassrøst. Så jeg fikk så jævli puls og full stressreaksjon, lyttet mens jeg stirret ut i mørke, hadde lagt meg, men lys våken og redd. Så mer mannslyder som har sex og da britstet det fir meg og jeg slo hammeren i taket flere ganger i desperasjon. Da ble det stille. Men knirkingen fortsatte litt. Jeg tror hun ble voldtatt der oppe. Dumme meg som avslørte at jeg hørte dem, men tenkte ikke så langt  at jeg skulle samlet bevis først, før jeg avslørte at jeg hører alt, det er lytt her. De menna som bor der opp er noen svin. Hun forrige dama som bodde der kom til meg å ba om hjelp til å rømme. Jeg hjalp henne, og hun flyktet samme dag . Jeg gikk til politet og la fram alle mine beviser om vold via filmer og lydopptak. Så henne aldri igjen, hun kom seg unna. Men nå er det den andre broren som mishandler ny kvinne. Så nåkommer jeg til å samle nye bevis. Helvetes jævla svin.

Herregud,ring politiet!

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Foreslår at du tar medisinene dine og oppsøker profesjonell hjelp.

Anonymkode: 561d1...585

• Liker 5
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du faktisk tror det, så ringer du politiet.

Anonymkode: f340c...5ac

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer.

Ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du må ringe politiet å varsle din bekymring nå med en gang, så de kan komme og se om alt står bra til med henne!

Anonymkode: 0b31c...392

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer.

Ts

Du skal ikke samle bevis nå, men påse at det går bra med henne nå, etterpå, ved å ringe politiet nå.

Anonymkode: 0b31c...392

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Du må jo ikke vente! Det er politiets jobb å skaffe bevis, det er din jobb å melde fra.

• Liker 35
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mase bevis fra famiieevolden som foregikk der sist, og gikk til politet med dem   politet takket og fikk lydfilene, de var glade og takket meg. Jeg lovet hun jenta at jeg skulle hjelpe henne, hun visste at jeg hadde lydfiler, jeg fortalte henne det. Please take it to police, help me, ba hun.

Ts

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ved å ikke ringe politiet nå, så risikerer du at hun blir voldtatt igjen - og dermed har du også brutt straffeloven, for du har plikt til å hindre at andre blir skadet ved å melde fra!

Ring politiet NÅ!!!

Anonymkode: 17eda...dde

• Liker 21
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så enkelt. Kanskje tør hun ikke si noe. Bevis vil hjelpe henne veldig, hvis hun bekrefter voldtekt. Dette er en æreskultur hvor kvinner kan bli drept om de sier noe. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ikke så enkelt. Kanskje tør hun ikke si noe. Bevis vil hjelpe henne veldig, hvis hun bekrefter voldtekt. Dette er en æreskultur hvor kvinner kan bli drept om de sier noe. 

Men politiet loggfører sånt, så de er dine beviser. Om du skjønner hva jeg mener?

Men om de er skummle folk så ville jeg ikke røpt megselv. Du må holde deg trygg også. 

Anonymkode: fb616...f40

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde mase bevis fra famiieevolden som foregikk der sist, og gikk til politet med dem   politet takket og fikk lydfilene, de var glade og takket meg. Jeg lovet hun jenta at jeg skulle hjelpe henne, hun visste at jeg hadde lydfiler, jeg fortalte henne det. Please take it to police, help me, ba hun.

Ts

Igjen; din jobb er ikke å samle bevis, din jobb er på melde fra.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ved å ikke ringe politiet nå, så risikerer du at hun blir voldtatt igjen - og dermed har du også brutt straffeloven, for du har plikt til å hindre at andre blir skadet ved å melde fra!

Ring politiet NÅ!!!

Anonymkode: 17eda...dde

Stusser også på dette. Skal ts sitte og vente på at det skjer igjen, for å "samle bevis"? Du ringer når det skjer.

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver du her inne dersom du ikke har tenkt å ringe politi? Hvordan samlet du bevis sist gang? Er du dame eller mann?

Anonymkode: 9b583...05f

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Ts

Beviset er jo i etasjen over deg. Politiet må ringes med en gang så de kan ta henne med for fysisk sjekk før hun vasker seg.

Hva feiler det deg? Og hvorfor bor du et slikt sted? 

Anonymkode: d1e0c...23d

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts

Det er ikke din oppgave å bruke tid på å samle bevis, men det er din oppgave å ringe politiet dersom du tror det foregår en voldtekt.

Anonymkode: 45327...290

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skal du samle bevis over tid før du går til politiet og dermed la kvinnen bli utsatt for voldtekt flere ganger? 

Du har faktisk avvergingsplikt, med en gang du tror noen blir utsatt for voldtekt, og ikke først etter x ganger hvor du har samlet «bevis».

Anonymkode: 45327...290

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...