AnonymBruker Skrevet 1. desember #1 Skrevet 1. desember Naboen. Det har dukket opp en kvinne, jeg har bare hørt henne, aldri sett henne. Og nå nylig hørte jeg henne høyt. Hun gråt og tryglet, hulket. Det er vanskelig å høre forskjell på latter og gråt gjennom betong, men jeg hørte en kvinne gråte, hulke, trygle, protestere. Og så ble hun stille og jeg hørte sengesktivitet, knirking og en dyp mannsstemme/ bassrøst. Så jeg fikk så jævli puls og full stressreaksjon, lyttet mens jeg stirret ut i mørke, hadde lagt meg, men lys våken og redd. Så mer mannslyder som har sex og da britstet det fir meg og jeg slo hammeren i taket flere ganger i desperasjon. Da ble det stille. Men knirkingen fortsatte litt. Jeg tror hun ble voldtatt der oppe. Dumme meg som avslørte at jeg hørte dem, men tenkte ikke så langt at jeg skulle samlet bevis først, før jeg avslørte at jeg hører alt, det er lytt her. De menna som bor der opp er noen svin. Hun forrige dama som bodde der kom til meg å ba om hjelp til å rømme. Jeg hjalp henne, og hun flyktet samme dag . Jeg gikk til politet og la fram alle mine beviser om vold via filmer og lydopptak. Så henne aldri igjen, hun kom seg unna. Men nå er det den andre broren som mishandler ny kvinne. Så nåkommer jeg til å samle nye bevis. Helvetes jævla svin. Anonymkode: f268f...43f 4 11 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. desember Populært innlegg #2 Skrevet 1. desember Ring politiet. Anonymkode: 9fec2...7a1 42 2 19
AnonymBruker Skrevet 1. desember #3 Skrevet 1. desember Du skriver litt usammenhengende på tross av mangelen på avsnitt. Er du sikker på at du ikke bare er paranoid og har falske minner om hun forrige dama? Og hvorfor vanket du med hammer i taket uandett? Du virker jo ikke helt normal. Anonymkode: dbc77...da9 7 2
Saralie Skrevet 1. desember #4 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Naboen. Det har dukket opp en kvinne, jeg har bare hørt henne, aldri sett henne. Og nå nylig hørte jeg henne høyt. Hun gråt og tryglet, hulket. Det er vanskelig å høre forskjell på latter og gråt gjennom betong, men jeg hørte en kvinne gråte, hulke, trygle, protestere. Og så ble hun stille og jeg hørte sengesktivitet, knirking og en dyp mannsstemme/ bassrøst. Så jeg fikk så jævli puls og full stressreaksjon, lyttet mens jeg stirret ut i mørke, hadde lagt meg, men lys våken og redd. Så mer mannslyder som har sex og da britstet det fir meg og jeg slo hammeren i taket flere ganger i desperasjon. Da ble det stille. Men knirkingen fortsatte litt. Jeg tror hun ble voldtatt der oppe. Dumme meg som avslørte at jeg hørte dem, men tenkte ikke så langt at jeg skulle samlet bevis først, før jeg avslørte at jeg hører alt, det er lytt her. De menna som bor der opp er noen svin. Hun forrige dama som bodde der kom til meg å ba om hjelp til å rømme. Jeg hjalp henne, og hun flyktet samme dag . Jeg gikk til politet og la fram alle mine beviser om vold via filmer og lydopptak. Så henne aldri igjen, hun kom seg unna. Men nå er det den andre broren som mishandler ny kvinne. Så nåkommer jeg til å samle nye bevis. Helvetes jævla svin. Anonymkode: f268f...43f Herregud,ring politiet! 14 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. desember #5 Skrevet 1. desember Foreslår at du tar medisinene dine og oppsøker profesjonell hjelp. Anonymkode: 561d1...585 5 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember #6 Skrevet 2. desember Hvis du faktisk tror det, så ringer du politiet. Anonymkode: f340c...5ac 21 1 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember #7 Skrevet 2. desember Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer. Ts Anonymkode: f268f...43f 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember #8 Skrevet 2. desember Du må ringe politiet å varsle din bekymring nå med en gang, så de kan komme og se om alt står bra til med henne! Anonymkode: 0b31c...392 15 1 15
AnonymBruker Skrevet 2. desember #9 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer. Ts Anonymkode: f268f...43f Du skal ikke samle bevis nå, men påse at det går bra med henne nå, etterpå, ved å ringe politiet nå. Anonymkode: 0b31c...392 27 1 10
AnonymBruker Skrevet 2. desember #10 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer. Ts Anonymkode: f268f...43f Du må jo ikke vente! Det er politiets jobb å skaffe bevis, det er din jobb å melde fra. Anonymkode: f340c...5ac 35 1 13
AnonymBruker Skrevet 2. desember #11 Skrevet 2. desember Jeg hadde mase bevis fra famiieevolden som foregikk der sist, og gikk til politet med dem politet takket og fikk lydfilene, de var glade og takket meg. Jeg lovet hun jenta at jeg skulle hjelpe henne, hun visste at jeg hadde lydfiler, jeg fortalte henne det. Please take it to police, help me, ba hun. Ts Anonymkode: f268f...43f 3 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember #12 Skrevet 2. desember Ved å ikke ringe politiet nå, så risikerer du at hun blir voldtatt igjen - og dermed har du også brutt straffeloven, for du har plikt til å hindre at andre blir skadet ved å melde fra! Ring politiet NÅ!!! Anonymkode: 17eda...dde 21 1 9
AnonymBruker Skrevet 2. desember #13 Skrevet 2. desember Det er ikke så enkelt. Kanskje tør hun ikke si noe. Bevis vil hjelpe henne veldig, hvis hun bekrefter voldtekt. Dette er en æreskultur hvor kvinner kan bli drept om de sier noe. Anonymkode: f268f...43f 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember #14 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ikke så enkelt. Kanskje tør hun ikke si noe. Bevis vil hjelpe henne veldig, hvis hun bekrefter voldtekt. Dette er en æreskultur hvor kvinner kan bli drept om de sier noe. Anonymkode: f268f...43f Men politiet loggfører sånt, så de er dine beviser. Om du skjønner hva jeg mener? Men om de er skummle folk så ville jeg ikke røpt megselv. Du må holde deg trygg også. Anonymkode: fb616...f40 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember #15 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg hadde mase bevis fra famiieevolden som foregikk der sist, og gikk til politet med dem politet takket og fikk lydfilene, de var glade og takket meg. Jeg lovet hun jenta at jeg skulle hjelpe henne, hun visste at jeg hadde lydfiler, jeg fortalte henne det. Please take it to police, help me, ba hun. Ts Anonymkode: f268f...43f Igjen; din jobb er ikke å samle bevis, din jobb er på melde fra. Anonymkode: f340c...5ac 12 1 7
AnonymBruker Skrevet 2. desember #16 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ved å ikke ringe politiet nå, så risikerer du at hun blir voldtatt igjen - og dermed har du også brutt straffeloven, for du har plikt til å hindre at andre blir skadet ved å melde fra! Ring politiet NÅ!!! Anonymkode: 17eda...dde Stusser også på dette. Skal ts sitte og vente på at det skjer igjen, for å "samle bevis"? Du ringer når det skjer. Anonymkode: f340c...5ac 11 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember #17 Skrevet 2. desember Hvorfor skriver du her inne dersom du ikke har tenkt å ringe politi? Hvordan samlet du bevis sist gang? Er du dame eller mann? Anonymkode: 9b583...05f 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember #18 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer. Ts Anonymkode: f268f...43f Beviset er jo i etasjen over deg. Politiet må ringes med en gang så de kan ta henne med for fysisk sjekk før hun vasker seg. Hva feiler det deg? Og hvorfor bor du et slikt sted? Anonymkode: d1e0c...23d 7 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember #19 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg fikk ikke samlet bevis nå, men skal fortsette å prøve. Neste gang det skjer. Ts Anonymkode: f268f...43f Det er ikke din oppgave å bruke tid på å samle bevis, men det er din oppgave å ringe politiet dersom du tror det foregår en voldtekt. Anonymkode: 45327...290 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember #20 Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke så enkelt. Kanskje tør hun ikke si noe. Bevis vil hjelpe henne veldig, hvis hun bekrefter voldtekt. Dette er en æreskultur hvor kvinner kan bli drept om de sier noe. Anonymkode: f268f...43f Skal du samle bevis over tid før du går til politiet og dermed la kvinnen bli utsatt for voldtekt flere ganger? Du har faktisk avvergingsplikt, med en gang du tror noen blir utsatt for voldtekt, og ikke først etter x ganger hvor du har samlet «bevis». Anonymkode: 45327...290 5 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå