AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #1 Skrevet 1. desember 2025 Hva er det med menn på Tinder nå? De skriker som sultne måkunger etter sex etter tredje melding. Ingenting imot sånt, men det er basic. De må vel ha et eller annet personlighetstrekk å tilby i tillegg? Anonymkode: 52912...0bb
Mardina Skrevet 2. desember 2025 #2 Skrevet 2. desember 2025 Skjer ikke bare på Tinder. Har opplevd det på andre datingsider også. Sånne kåte griser blir fort ignorert og blokkert om de prøver seg på sex-prat. Uavhengig om jeg er i et forhold eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #3 Skrevet 2. desember 2025 Sitat Skriker som sultne målinger etter knulling Tro meg; det finnes ikke noe verre enn sultne målinger, selv om jeg ikke helt er sikker på hvilke målinger det er du har i tankene. Er Statistisk sentralbyrå med i bildet? Anonymkode: f4c2a...833 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #4 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tro meg; det finnes ikke noe verre enn sultne målinger, selv om jeg ikke helt er sikker på hvilke målinger det er du har i tankene. Er Statistisk sentralbyrå med i bildet? Anonymkode: f4c2a...833 Samme sier stavekontrollen min Anonymkode: 52912...0bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå