AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Går det an å ha pcos å ha regelmessig eggløsning og mensen? Anonymkode: cad21...129
mommyaka Skrevet 57 minutter siden #3 Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Går det an å ha pcos å ha regelmessig eggløsning og mensen? Anonymkode: cad21...129 Du kan få mensen..men ikke eggløsning. Du kan få eggløsning..men ofte etter letzerol og andre medisiner
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #4 Skrevet 55 minutter siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Du kan få mensen..men ikke eggløsning. Du kan få eggløsning..men ofte etter letzerol og andre medisiner Dersom du har mensen, så har du vel eggløsning? Eller? Anonymkode: 5d566...71e
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #5 Skrevet 55 minutter siden mommyaka skrev (1 minutt siden): Du kan få mensen..men ikke eggløsning. Du kan få eggløsning..men ofte etter letzerol og andre medisiner Jeg har selv fått påvist pcos i en alder av 16 år, men da jeg gikk gravid så sa en annen gynekolog at jeg ikke hadde det. Har klart å få 2 barn etter dette. Anonymkode: cad21...129
mommyaka Skrevet 52 minutter siden #6 Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har selv fått påvist pcos i en alder av 16 år, men da jeg gikk gravid så sa en annen gynekolog at jeg ikke hadde det. Har klart å få 2 barn etter dette. Anonymkode: cad21...129 Pcos kommune i forskjellige nivåer...når jeg var 18 hadde jeg 20 cyster på eggstokkene...nå alder 41 har jeg bare 10. Noen får alle symptomer..andre vet ikke at de har det engang. Noen får "regelmessig" sykler...andre kan gå 6 mnd uten å bli ..for så blø i 4 uker. Så det er jo ikke sikkert du hadde pcos da. Det er også pco
mommyaka Skrevet 51 minutter siden #7 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom du har mensen, så har du vel eggløsning? Eller? Anonymkode: 5d566...71e Nop. Du har da egentlig ikke "mens" men du kan blø
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå