AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg er bikket 40 år, aldri hatt pms, særlig smerter osv. Alltid hatt enkel mensen. Da jeg skulle ha mensen i november var jeg kvalm noen dager før. Nå er det fire dager til jeg skal ha mensen i følge appen og jeg har hatt en kvalme siden fredag som ikke ligner grisen. Den kommer og går, renner «spy vann» i munnen innimellom. Er dette normalt? Tips og råd? Anonymkode: 92ce1...928
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Det kan være tilfeldig? Men jeg er over 40 selv og har opplevd mye rart nå som jeg tror henger sammen med hormonsvingninger og peri-menopause. Kvalme, ja, veldig sensitiv for lukt, humørsvingninger osv. Hvis det fortsetter så kan du ta en legetime. Utelukke at det er noe annet galt. Går an å prøve kvalmestillende f.eks. Anonymkode: 9b6dd...e9e
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #3 Skrevet 51 minutter siden Jeg er 43 og har de siste årene stadig oftere blitt «syk» rett før mensen. Ikke kvalm, men kan få influensaliknende symptomer. Har hormonspiral, så har ikke regelmessig mens, men er heller nesten aldri syk, så har absolutt merket meg at «shit, nå blir jeg syk», kommer dagen før mensen… Anonymkode: c1dfe...bf9
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #4 Skrevet 47 minutter siden Jeg var gravid da jeg fikk det slik... Anonymkode: b15f6...450
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå