Gå til innhold

Sex midt på natta

Fremhevede innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Kjempe opphissende å bli vekket midt på natten av at han bare "må".

Dessverre har jeg ikke det problemet nå, skulle ønske jeg hadde slike luksusproblemer å tenke på "blir såå trøtt av å bli vekket for å ha nydelig sex" :ler:

Endret av sjarmtroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjer av og til og blir like glad hver gang:) Kjempedeilig!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg prøvde meg en gang jeg ikke fikk sove, men han våknet jo ikke en gang... (Han er omtrent umulig å vekke, må omtrent dytte ham ut av senga om morgenen)

Hadde han prøvd, så hadde jeg blitt sur, for jeg hater å våkne. Skikkelig intenst.

Skrevet

Det har hendt noen ganger ja, med varierende hell. Jeg har ganske godt sovehjerte, så av og til er det vanskelig å få liv i meg, men når det går er det helt fantastisk!! :)

Jeg tror ikke jeg har vekket ham så mange ganger etter at jeg først har sovnet, men det er deili å vekke ham laaangsomt hvis jeg kommer hjem litt sent og han sover. ;)

Skrevet

Jeg vekket ham i natt, eller cirka halv fem i dag tidlig. Våknet av en veldig våt drøm, og måtte bare fullføre. Han var slett ikke uvillig. Det er han aldri. Herlig å start dagen som nypult.

Gjest GreenSky
Skrevet
:fy_fy:  det er slemt å bli sur hvis man får sex.

da skal man være glad :)

Jeg liker ikke å bli vekket midt på natten. Tror tenningen hans hadde forsvunnet ganske raskt og, når han oppdager at han har vekket et grettent monster med bloskutte øyne, dårlig ånde og et blikk som kan drepe.

Gjest lurven
Skrevet
Jeg liker ikke å bli vekket midt på natten. Tror tenningen hans hadde forsvunnet ganske raskt og, når han oppdager at han har vekket et grettent monster med bloskutte øyne, dårlig ånde og et blikk som kan drepe.

jeg hadde ikke mistet tenningen, jeg liker alt som har pupper og lår

Gjest Gjest
Skrevet

Herremin, stakkars mannfolk som må bo og dele seng med dere grinebitere!!

Livet er for kort til å være sur fordi kjæresten, den personen dere elsker over alt på jord, og som han elsker over alt på jord, ønsker å dele noe så intimt og godt som sex, selv om det er midt på natta.

Hvor mye er gjennomsnittsalderen her?? 55?

:klaske::klaske::klaske:

Skrevet

Kos å bli vekket av kos på natta!

Skrevet

Har ikke blitt vekket midt på natten, men jeg pleide av og til å våkne tidligere enn vanlig før, og da pleide jeg å vekke eks'n med litt stryking og tafsing på diverse følsomme steder... ;) Men det er veeldig bra på mårran òg! Sånn døsig, sløv begynnelse, og etter hvert som man blir mer våken tar det litt mer av... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...