Eve Luna Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Har din kjære noen gang vekket deg midt på natta for å ha sex? Typen min bare begynte å leke med meg midt på natta i går. Det var bare så deilig. Jeg hold på å komme til og med før han kom inn i meg. Han får gjerne vekke meg hvilken som helst natt for å ha sex, hvis det blir like deilig som det var i natt. Han har gjort det før og. Og det er deilig hver gang. Har andre også opplevd dette?
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Har din kjære noen gang vekket deg midt på natta for å ha sex? Aldri.
Gjest baby-E Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Har din kjære noen gang vekket deg midt på natta for å ha sex? ← Ja, og jeg har vekket han.
Arkana Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 Jeg har (heldigvis) aldri blitt vekket for sex (tror ikke jeg hadde satt så veldig pris på det), men det har hendt flere ganger at vi begge tilfeldigvis har våknet omtrent samtidig midt på natten og hatt lyst på sex.
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #6 Skrevet 2. april 2006 Vi vekker stort sett hverandre med å gnikke og ta på først i søvne også våkner vi og puler. Ellers gjør han det ja!
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #7 Skrevet 2. april 2006 Har din kjære noen gang vekket deg midt på natta for å ha sex? Har andre også opplevd dette? ← Nei, dessverre! Min ex-samboer gjorde aldri det...han måtte alltid ha skjønnhetssøvnen sin og måtte legge seg på faste tider og måtte sove så og så lenge før han skulle på jobb. Og forsøkte jeg, klaget han over at han ikke fikk søvnen sin..(!) Idiot
Gjest Emeldina Skrevet 2. april 2006 #8 Skrevet 2. april 2006 Samboeren min har vekket meg pga sex noen ganger; altså hvis han har lagt seg senere enn meg og jeg allerede sov. Da har jeg bare vært så trøtt og gretten over å ha blitt vekket at jeg bare hat villet sove videre.
Buster Skrevet 2. april 2006 #9 Skrevet 2. april 2006 Ja har blitt vekket, og har selv vekket min partner for kvalitetstid på natten. Dette er vel forskjellig fra forhold til forhold, og hos oss er dette helt normalt. Merker jo gjerne før man legger seg om den andre er spesielt trøtt eller har en tøff dag foran seg, da holder man seg nok unna. Personlig tror jeg dette er sunt og godt, har hatt mange flott stunder og fått mange deilige overraskelser på denne måten.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #10 Skrevet 3. april 2006 Hm.. Ikke så værst det nei! Tror det er ekstra deilig fordi sansene ikke har fått noe stimulans på en stund, og man kjenner derfor alt sterkere. Mmmm..
Mossa Skrevet 3. april 2006 #12 Skrevet 3. april 2006 Ja det har han. Og jeg gjør det i ny og ne. Er det en lang og hard arbeidsdag foran meg er det ikke verre enn at jeg kan si nei....men som regel ender jeg opp med å være trett hele dagen, men går med et salig smil om munnen!!
Tinken Skrevet 3. april 2006 #13 Skrevet 3. april 2006 Hehe, tror ikke kjæresten min tør å vekke meg da jeg nok er den mest gretne personen når jeg blir vekt Og jeg sover som oftest som en stein, så jeg har nok ikke vekket han heller. .
Gjest lurven Skrevet 3. april 2006 #14 Skrevet 3. april 2006 Nei, da hadde jeg blitt sur. ← det er slemt å bli sur hvis man får sex. da skal man være glad
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #15 Skrevet 3. april 2006 det er slemt å bli sur hvis man får sex. da skal man være glad ← Jeg formoder at du er mann.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #16 Skrevet 3. april 2006 Ja, eksen har gjort det flere ganger. Han la seg som regel veldig sent, og jeg skule som regel opp veldig tidlig, så jeg ble rett og slett sint. Det hører også med at jeg er veldig gretten når jeg sover og blir vekket, og er ikke til å snakke til de første 30min etter jeg har våknet.
Gjest Lompa Skrevet 3. april 2006 #17 Skrevet 3. april 2006 Det har ikke skjedd noengang, ettersom han sover så godt at han sjelden våkner på natta. Men jeg hadde absolutt ikke hatt noe i mot om det hadde skjedd. hadde blitt veldig overrasket og VELDIG glad!
Gjest -eline- Skrevet 3. april 2006 #18 Skrevet 3. april 2006 Det har skjedd flere ganger...også har jeg vekket han avogtil... Sover veldig godt etterpå gitt
Gjest 2324 Skrevet 3. april 2006 #19 Skrevet 3. april 2006 Nei, da hadde jeg blitt sur. ← Samme her. Når jeg sover sover jeg, vil han ha seg får han være raskere på avtrekkeren.
Kosejenta Skrevet 4. april 2006 #20 Skrevet 4. april 2006 Å ja,flere ganger, like deilig hver gang Vi har små barn, så det er ikke like ofte vi har overskudd,så å bli vekket på en slik måte er helt topp i min bok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå