AnonymBruker Skrevet 1. desember #1 Skrevet 1. desember Neon som har dette og er fornøyde? Anonymkode: 5c46c...5e8
AnonymBruker Skrevet 1. desember #2 Skrevet 1. desember Jeg har hatt de ett år og er fornøyd. Jeg har null i påslag. Nå vet jeg at de også tar et fast gebyr på 39 kr. Brukte appen mye for å følge med på strømpriser før jeg gikk over til Norgespris. Får en faktura som gjelder både strøm og nettleie. Ikke den aller billigste for noen selskaper tilbyr minuspåslag på noen ører. Anonymkode: 49419...6d9 1
rockybalboa Skrevet 1. desember #3 Skrevet 1. desember Har Vibb og er fornøyd med det. Jeg har 6 mnd. igjen av min treårsavtale med Vibb uten påslag og uten månedsavgift. Etter det vil jeg få månedsavgift og 0 i påslag på strømprisen. Tidligere kunne du velge om du ville ha appen (månedsavgift) eller ikke. Trenger ikke appen, bruker nettselskapet sin. Nå er appen automatisk inkludert i månedsavgiften. 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember #4 Skrevet 1. desember rockybalboa skrev (17 minutter siden): Har Vibb og er fornøyd med det. Jeg har 6 mnd. igjen av min treårsavtale med Vibb uten påslag og uten månedsavgift. Etter det vil jeg få månedsavgift og 0 i påslag på strømprisen. Tidligere kunne du velge om du ville ha appen (månedsavgift) eller ikke. Trenger ikke appen, bruker nettselskapet sin. Nå er appen automatisk inkludert i månedsavgiften. de har gjennomfakturering? Anonymkode: 5c46c...5e8
saltakatten Skrevet 1. desember #6 Skrevet 1. desember Hatt vibb i 2 pluss år, ikke noe problem hittil. Grei og oversiktlig app.
AnonymBruker Skrevet 1. desember #7 Skrevet 1. desember Helt uaktuelt med noe strømselskap som ikke har minuspåslag. Anonymkode: d20a3...00a
AnonymBruker Skrevet 1. desember #8 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Helt uaktuelt med noe strømselskap som ikke har minuspåslag. Anonymkode: d20a3...00a ikke så mange som har det nå? Anonymkode: 5c46c...5e8
AnonymBruker Skrevet 1. desember #9 Skrevet 1. desember AnonymBruker skrev (32 minutter siden): ikke så mange som har det nå? Anonymkode: 5c46c...5e8 En må lete, men de er der. Anonymkode: d20a3...00a
AnonymBruker Skrevet 1. desember #11 Skrevet 1. desember Ble flyttet til Vibb fra Å, nå i høst. Synes appen til Vibb er rotete og uoversiktlig. Likte appen til Å veldig godt. Foreløpig ikke videre fornøyd med å ha blitt flyttet. Anonymkode: 06c52...4e2
AnonymBruker Skrevet 1. desember #12 Skrevet 1. desember Vi har hatt Vibb et års tid, eller kanskje litt mer. Har 0 kr i påslag og 0 kr i månedavgift. Gjennomfakturering og Norgespris. Er fornøyd - null kluss og strøm i stikkontakten. Hva mer trenger man? Anonymkode: f39a4...9b0 1
TBL12 Skrevet 1. desember #13 Skrevet 1. desember Vibb er eid av Å Energi. I følge DN hadde de tapt 160 millioner frem til sommeren 2024. Det er lett å skaffe kunder med gode avtaler. Men, det kan ikke fortsette med negative tall over tid, på et tidspunkt kan ikke eier finansiere selskapet mer. https://vibb.no/a-strom-blir-til-vibb https://www.dn.no/energi/vibb/stromsalg/strompriser/millionene-renner-ut-hos-vibb-endrer-stromavtale-for-a-tette-tapssluk/2-1-1662830
rockybalboa Skrevet 2. desember #14 Skrevet 2. desember TBL12 skrev (23 timer siden): Vibb er eid av Å Energi. I følge DN hadde de tapt 160 millioner frem til sommeren 2024. Det er lett å skaffe kunder med gode avtaler. Men, det kan ikke fortsette med negative tall over tid, på et tidspunkt kan ikke eier finansiere selskapet mer. https://vibb.no/a-strom-blir-til-vibb https://www.dn.no/energi/vibb/stromsalg/strompriser/millionene-renner-ut-hos-vibb-endrer-stromavtale-for-a-tette-tapssluk/2-1-1662830 Den linken er 1,5 år gammel og bak betalingsmur. De gjorde som tidligere nevnt om fra 0 i månedsavgift og frivillig betaling for app til "tvungen" månedsavgift inkl. app for nye kunder for en tid tilbake. Kanskje det var på den tiden? De har fortsatt bedre betingelser enn de fleste konkurrentene sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå