Gjest gjesta Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Ja, JEG SKAL GIFTE MEG!!!!!!!!!!!!!:):):) Ikke lån eller selg brudekjolen din når du gifter deg. Jeg ble sååå glad når jeg fant ut at min avdøde tante hadde spart på sin brudekjole. Denne hadde da pappa fått og oppbevart hjemme. Jeg og samboeren min skal til LAS VEGAS å gifte oss i a little white wedding chapel juli i sommer. Dette har vi nettopp funnet ut. Vi skal kjøre fra NY til Nevada(3 uker). Dette gjør vi VELDIG hemmelig. Ingen vet om det utenom min mor og hennes venninde. Grunnen til at jeg forteller dere dette er at kjolen til min tante skal jeg bruke og den var faktisk ikke særlig pen(utdatert), men så hadde mamma en venninde som kunne sy den om! Vi er godt i gang og allerede nå er den knall lekker. Jeg har sett mye pent av brude kjoler på internett og i butikker, men min synes jeg er mye finere enn noen andre:) Selfølgelig så er det litt arbeid, men jeg er stolt over at jeg skal bære min tantes kjole når jeg skal gifte meg. Jeg ber for med tanke på deres barn, barnebarn, og andre i familien som kanskje kunne tenkt seg å ha kjolen senre i sitt bryllup, hadde ikke du vært stolt da? Vil bare nevne at kjolen er 25 år, var enkel, men hadde lang hals og armer, som nå lages om til en moderne kjole. Jeg gleder meg helt vilt og gleder meg til neste gang jeg skal prøve kjolen!!!
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Så hyggelig. Du må legge ut bilder etterhvert slik at vi kan få se kjolen.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Jeg har kjøpt kjolen min og vil aaaaldri selge den!! Samme med slør og sko, ja hele habitten! Jeg vil og se kjolen!! Høres veldig roomantisk ut!
Gjest Gjesta Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Ikke søren om jeg skal selge min heller, nei. Jeg har en datter på tolv, kanskje vil hun ha den. Og det kan hende jeg får datterdøtre, eller sønnedøtre, som vil ha den. Så den skal nok bevares pent og pyntelig i det Evelinske hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå