Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dette vanlig, og forsvinne det? Hun er snart et år. Er det innafor å barbere? 😆

Anonymkode: fceea...c23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kødder du?

Anonymkode: 1e70e...d5b

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Helt nrmalt med litt baby fuzz, det er derimot ikke vanlig å fjerne hår på babyen?????

Anonymkode: 40eb4...f1c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

SELVFØLGELIG ER DET IKKE INNAFOR Å BARBERE!!! Jeg har også monobryn som nappes, men hadde foreldrene mine gjort noe med dem hadde relasjonen vår fått en ordentlig skramme. Min kropp, mitt monobryn, mitt valg! Barnet ditt er perfekt akkutat slik det er, men for all del, hvis du ønsker å vise barnet at det ikke er bra nok, så go for it!🙄😡😡😡😡😡

Anonymkode: 09390...78c

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde vår også. Ettersom hun vokser så vokser jo hodet også. Det blir større mellomrom mellom øyenbrynene. Nå er hun 4 og har ikke monobryn lenger. 

Anonymkode: 1a69d...ebf

Skrevet

Er du redd andre babyer skal mobbe din? Eller er det andre mødre med tilsvarende holdninger du er redd for? 

Men for å prøve å ta spørsmålet ditt seriøst, når barnet blir stort nok til å ytre ønske om det er det helt greit å fjerne. Men på en baby, fordi mor er flau, nei. 

Anonymkode: 493ef...806

  • Liker 4
Skrevet

Altså….

Anonymkode: 504ec...81b

  • Nyttig 1
Skrevet

Min førstefødte hadde mørke lanugohår over hele kroppen, det var lite skille mellom øyenbryn og hårfeste så vi snakker mye mer enn et monobryn. Hun så ut som verdens nydeligste sjimpansebaby. Lanugohårene forsvant etter noen mnd, men monobrynet ble værende til hun begynte å nappe selv. Hun er nå 20år og er veldig fornøyd med å ha så fyldige bryn.

Anonymkode: 67252...d6f

  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Min førstefødte hadde mørke lanugohår over hele kroppen, det var lite skille mellom øyenbryn og hårfeste så vi snakker mye mer enn et monobryn. Hun så ut som verdens nydeligste sjimpansebaby. Lanugohårene forsvant etter noen mnd, men monobrynet ble værende til hun begynte å nappe selv. Hun er nå 20år og er veldig fornøyd med å ha så fyldige bryn.

Anonymkode: 67252...d6f

Hun høres ut som en så søt baby🥰🥰🥰

Anonymkode: 09390...78c

Skrevet

jeg er ikke ts men tenker at det må da være lov til å spørre uten at folk trenger og klikke helt 

Anonymkode: e3503...761

  • Liker 7
Skrevet

Slapp av, det blir borte av seg selv. Jeg hadde monobryn til midten av 30årene og så var det plutselig borte. Litt rart for brynene vokser voldsomt så de må trimmes hver måned. Men det gir en viss professor -effekt og det liker damene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.05):

Er dette vanlig, og forsvinne det? Hun er snart et år. Er det innafor å barbere? 😆

Anonymkode: fceea...c23

Du er syk! 

Anonymkode: b3566...2fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 23.06):

jeg er ikke ts men tenker at det må da være lov til å spørre uten at folk trenger og klikke helt 

Anonymkode: e3503...761

Har noen klikket helt? En person skrev med capslock og en annen la på noen ekstra spørsmålstegn. Er det å klikke? 

Anonymkode: 493ef...806

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 23.06):

jeg er ikke ts men tenker at det må da være lov til å spørre uten at folk trenger og klikke helt 

Anonymkode: e3503...761

Du skjønner at noen finner på dette for å hisse opp andre? Å være utseendefiksert på vegne av baby er faktisk helt psyk oppførsel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.05):

Er dette vanlig, og forsvinne det? Hun er snart et år. Er det innafor å barbere? 😆

Anonymkode: fceea...c23

Babyen din har veldig tynn, sart hud. La det være, så kan dere heller vurdere å vokse det før skolestart. 

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 22.11):

Hadde vår også. Ettersom hun vokser så vokser jo hodet også. Det blir større mellomrom mellom øyenbrynene. Nå er hun 4 og har ikke monobryn lenger. 

Anonymkode: 1a69d...ebf

Litt drøyt å vokse hodet kanskje? ;) Barbering er mindre smertefullt. 

Anonymkode: 92398...6ba

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...