AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Er dette vanlig, og forsvinne det? Hun er snart et år. Er det innafor å barbere? 😆 Anonymkode: fceea...c23
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden Helt nrmalt med litt baby fuzz, det er derimot ikke vanlig å fjerne hår på babyen????? Anonymkode: 40eb4...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden SELVFØLGELIG ER DET IKKE INNAFOR Å BARBERE!!! Jeg har også monobryn som nappes, men hadde foreldrene mine gjort noe med dem hadde relasjonen vår fått en ordentlig skramme. Min kropp, mitt monobryn, mitt valg! Barnet ditt er perfekt akkutat slik det er, men for all del, hvis du ønsker å vise barnet at det ikke er bra nok, så go for it!🙄😡😡😡😡😡 Anonymkode: 09390...78c 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Hadde vår også. Ettersom hun vokser så vokser jo hodet også. Det blir større mellomrom mellom øyenbrynene. Nå er hun 4 og har ikke monobryn lenger. Anonymkode: 1a69d...ebf
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Er du redd andre babyer skal mobbe din? Eller er det andre mødre med tilsvarende holdninger du er redd for? Men for å prøve å ta spørsmålet ditt seriøst, når barnet blir stort nok til å ytre ønske om det er det helt greit å fjerne. Men på en baby, fordi mor er flau, nei. Anonymkode: 493ef...806 2 1
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #9 Skrevet 38 minutter siden Min førstefødte hadde mørke lanugohår over hele kroppen, det var lite skille mellom øyenbryn og hårfeste så vi snakker mye mer enn et monobryn. Hun så ut som verdens nydeligste sjimpansebaby. Lanugohårene forsvant etter noen mnd, men monobrynet ble værende til hun begynte å nappe selv. Hun er nå 20år og er veldig fornøyd med å ha så fyldige bryn. Anonymkode: 67252...d6f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå