Gå til innhold

Julekalender på TV for de minste

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i år tenkt å introdusere barnet mitt på 3,5 år å se julekalender på TV. Hva ser dere andre med barn i denne alderen? 

Anonymkode: 993aa...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skomakergata 

Anonymkode: b2483...c97

Skrevet

Vi skal se på Blåfjell😊

Skrevet

Ville gått for Blåfjell

Skrevet

Her i heimen har Blåfjell vært det store eldstejenta var 2 😊

Anonymkode: ee56b...ab6

Skrevet

Blåfjell var en hit for treåringen i fjor. I år prøver vi Jul i Svingen. 

Anonymkode: d1243...294

Skrevet

Men dette er jo helt på bærtur? Er det ikke en felles kalender lenger? Ikke noe felles referanseramme? 🥲 Er det Kristianias magiske tivoliteater som sendes på NRK i baren tv-tida?? Jeg vet verden har gått videre, men syns bare det er trist..

Anonymkode: 69abc...1e9

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men dette er jo helt på bærtur? Er det ikke en felles kalender lenger? Ikke noe felles referanseramme? 🥲 Er det Kristianias magiske tivoliteater som sendes på NRK i baren tv-tida?? Jeg vet verden har gått videre, men syns bare det er trist..

Anonymkode: 69abc...1e9

Enig! 

• Liker 1
Skrevet

Amalies jul er den første jeg introduserte for mine 😊 den er like fin nå som da jeg så den for første gang.

Anonymkode: 8aa39...99a

• Nyttig 1
Skrevet

Amalies jul og Blåfjell er koselig for de små ❤️

Anonymkode: a8195...988

• Nyttig 1
Skrevet

Amalies jul, snøfall 1&2 likernine. Eldste liker jul i svingen. Ellers synes mine når de var såsmp at jul på sesam stasjon var gøy. Den må man vel kjøpe på dvd.

Anonymkode: 56efd...6eb

Skrevet

Jul i Tøyengata

Pompel og Pilts jul 

Anonymkode: b2483...c97

Skrevet

Det blir kanskje litt i eldste laget, men ser at både Portveien 2 og Teodor også ligger på NRK på nett 👍🏻 Det kommer nok an på barnet, men ser for meg at enkelte (små barn) kan like de to - rolig tempo og trygg handling. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det blir kanskje litt i eldste laget, men ser at både Portveien 2 og Teodor også ligger på NRK på nett 👍🏻 Det kommer nok an på barnet, men ser for meg at enkelte (små barn) kan like de to - rolig tempo og trygg handling. 

4-åringen til venninna mi likte Teodor, 3-åringen til naboen har falt i staver på Jul i Skomakergata. Det er åpenbart at «rolig tempo og trygg handling» fortsatt er godt for de små, og at programmer som er over 40 år gamle dermed fortsatt duger.

Anonymkode: f4cbc...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...