Gå til innhold

Grei i senga, noen man vil fortsette med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har kun ligget med tre stykker i mitt liv. To av de var jomfruer. Jeg var rundt 17 år. Etter det har jeg kun hatt samme partner (som er den ene av de tre). Er nå i midten av 30-årene. Leser i annen tråd at når man er singel så tester man ut sex ganske fort for å se om man er ok. 

Jeg bare lurer på hva man legger i at man er grei eller ikke? Jeg vurderer ikke å gå fra mannen, men blir nysgjerrig!

Anonymkode: ffff4...1d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Jeg vraker ikke en uerfaren kvinne/mann, jeg smir henne/han til min beste elsker"❣️
Alle burde ha en slik holdning synes jeg.. og av min erfaring er jeg blitt klok av skade av det. 
Sex handler om samarbeid, omsorg og være iderik og nysgjærrig. Potensialer av å bli god på sex er enormt.. vi trenger bare å være like lærevillig og elske hverandre.. På denne måten løftes sexen til nye høyder, og får en gjevn stigende kurve av nytelser. 
Sexen blir sjelden dårligere.. det skjer kun hvis variasjonen stoppes eller begge går tom for ideer.. 

"Jeg traff ei jomfru på 28 år, som ingen menn ville ha"
De unngikk henne fordi hun brukte "Jomfru" utrykket.. 
Hun ble min beste elsker noensinne, vi gjorde akkurat det som skevet over.. Hun var langt i fra "Jomfru", hun beskrev seg som jomfru, pga av lite erfaring med menn. Hun var svært nysgjærrig og lærerik.. litt beskjeden ja, men hadde humor.. Hun knotet helt forfærdelig med ronking og suging. Det tente meg enormt, for akkurat det var så fantastisk pirrende.. Hun ble superflink på dette, men hun lærte seg å være tålmodig og knotete for pirringens skyld. 

Mannen hun har idag er kjempefornøyd❣️

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Dette er en helt idiotisk tankegang, å ha sex sammen første gang kan fort bli som å danse sammen første gang, knotete og man trår litt feil, og man bommer på skritt.

Da prøver man igjen og igjen og igjen, får det til sammen.

Jeg tenker man starter på 0 hver gang en har sex med en ny person, å få det til automatisk på første forsøk er urimelig forventninger. 

Anonymkode: 2df35...a2a

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette er en helt idiotisk tankegang, å ha sex sammen første gang kan fort bli som å danse sammen første gang, knotete og man trår litt feil, og man bommer på skritt.

Da prøver man igjen og igjen og igjen, får det til sammen.

Jeg tenker man starter på 0 hver gang en har sex med en ny person, å få det til automatisk på første forsøk er urimelig forventninger. 

Anonymkode: 2df35...a2a

Forsåvidt riktig,  men i litt for mange tilfeller får man aldri skikkelig dreis på det, uansett om begge gjør så godt de kan. Sexen blir i beste fall heller hverdagslig.

Spennet er stort, fra full klaff på første forsøk (selvopplevd), til full visshet om at dette blir elendig, allerede ved første forsøk (også selvopplevd)

Om ting ikke står til forventningene etter kanskje 5 forsøk,  er det lureste å gå videre, eller bare gi opp og akseptere et mer eller mindre utilfredsstillende sexliv. Å "prate om det" har like stort potensiale til å ødelegge det lille man har, som til å gjøre noe middels minus til noe kjempebra....

Skrevet

Kan ikke si at jeg har merket om en person er grei seksuelt sett kjapt, for generelt har menn gjort en større innsats i starten, men så når de har vært trygge på at de har meg har det glidd over i egoisme. 

Flere menn har vært vend gode elskere i starten, men så blitt ego etterhvert. Mannen jeg ble gift med sluttet ikke med å være god elsker selv da vi ble godt etablert, men det kunne jeg egentlig ikke vite før vi var godt etablert. Noen av de andre begynte like bra, og kun en mann jeg har vært med var ego fra starten av. Det ble svært kortvarig. Ingenting å hente der. 

Anonymkode: 9e8e3...a4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...