Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #61 Del Skrevet 3. april 2006 Ja, Reddelinnea er jeg også (rart hvor alvorlig folk tar meg her inne :klø: ) Seriøst - hvis jeg skriver så mye som Towelie, hvordan i helvete får jeg tid til å være 3 andre? Svar meg nå da, homoer! ← Sier du nå at du verken er Skauta eller ReddeLinnea? Aaargh og jeg som trodde jeg endelig hadde fått et par brikker på plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2006 #62 Del Skrevet 3. april 2006 Det som er mer tragisk enn at Towelie logger seg ut for å lage tulltråder er at det faktisk finnes jenter som er i forhold der kommunikasjonen er så dårlig at de ikke hadde tørt å spørre spørsmålet til kjæresten. Men spøken var bra den tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #63 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg var øyenbryn camilla for 3 år siden, GREIT jeg har ikke noe liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 3. april 2006 #64 Del Skrevet 3. april 2006 og jeg som trodde jeg var sjalu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #65 Del Skrevet 3. april 2006 Sier du nå at du verken er Skauta eller ReddeLinnea? Aaargh og jeg som trodde jeg endelig hadde fått et par brikker på plass.... ← Husk at kalenderen til Towelie er litt annerledes enn vår da - den består av 365 dager som heter 1. april. Hilsen Fido Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #66 Del Skrevet 3. april 2006 Husk at kalenderen til Towelie er litt annerledes enn vår da - den består av 365 dager som heter 1. april. Hilsen Fido ← Takk for tipset, Fido! :---) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #67 Del Skrevet 3. april 2006 Takk for tipset, Fido! :---) ← Mjau. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #68 Del Skrevet 3. april 2006 Mjau. ← BNei, faen - voff var det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #69 Del Skrevet 3. april 2006 Nå er det 21 gjester her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #70 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har jo alltid hørt at datamaskiner er den store testen for ett hvert forhold, så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 4. april 2006 #71 Del Skrevet 4. april 2006 Ja, Reddelinnea er jeg også (rart hvor alvorlig folk tar meg her inne :klø: ) Seriøst - hvis jeg skriver så mye som Towelie, hvordan i helvete får jeg tid til å være 3 andre? Svar meg nå da, homoer! ← Nada problem! Koffein, kokain og røyk! Så det på hotell cæsar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MEG zenny Skrevet 4. april 2006 #72 Del Skrevet 4. april 2006 heheh dere data nerder ass...men tenk å være sjalu på sånn data program el hva det er. da må nok typen gi deg mere oppmerksomhet enn det han gir pc'n sin.hahaha dette er gøy. og dere som sier at disse systemene er sexy,må komme dere litt vekk fra pc'n og sjekke ut markedet blandt mennesker og ikke data programmer. kulere å ha t-skjorte hvor det står unni er sexy isteden for unix er sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #73 Del Skrevet 4. april 2006 Nada problem! Koffein, kokain og røyk! Så det på hotell cæsar! ← Hoho jeg gleder meg til HC i dag ja! Men det eneste av de du nevner jeg har vært borti er røyk(morrorøyk ja) og da kan jeg vel tvert imot være 100% towelie engang, for da går verden seint. Stopp opp og lukt på butterflyene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2006 #74 Del Skrevet 4. april 2006 Var det du som var Reddelinnea, Towelie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. april 2006 #75 Del Skrevet 4. april 2006 Nei, faktisk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 5. april 2006 #76 Del Skrevet 5. april 2006 Hoho jeg gleder meg til HC i dag ja! Men det eneste av de du nevner jeg har vært borti er røyk(morrorøyk ja) og da kan jeg vel tvert imot være 100% towelie engang, for da går verden seint. Stopp opp og lukt på butterflyene! ← Åh så du beruser deg på skurketobakk? Da har du sikkert utviklet spaltet personlighet. Det sa dem på poltiet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #77 Del Skrevet 5. april 2006 Unipeak sier at du skrev purketobakk, men jeg gÃ¥r utifra at det er løgn og bedrag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1337 Skrevet 6. april 2006 #78 Del Skrevet 6. april 2006 BOHICA IMHO: n00b!!! but IANAL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. april 2006 #79 Del Skrevet 6. april 2006 Hvem er i analen, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #80 Del Skrevet 9. april 2006 MEN ER DEN FORAN ELLER BAK DA ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå