Gjest Google-berta Skrevet 3. april 2006 #41 Del Skrevet 3. april 2006 Det at du ikke vet hva UNIX er, er sjokkerende. Men det at du heller ikke tør å spørre typen din om hva det er, tyder jo på litt dårlig kommunikasjon i forholdet. Hva er du redd for ved å spørre om sånt? Det er jo deg han er sammen med og er glad i, da må du vel kunne være så trygg på ham at du kan stille et så enkelt spørsmål? Hvis du ikke tør dette, gjør et kjapt søk på Internet neste gang du lurer på noe, f.eks. ved hjelp av www.google.com. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #42 Del Skrevet 3. april 2006 fantastisk bra! hahahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. april 2006 #43 Del Skrevet 3. april 2006 Tuller dere? Denne tråden var laget av meg i ren kjedsomhet, men har ikke reklamert med den på IRC? Den var jo ikke så morsom! ← Av ren nysgjerrighet, hvor ofte gjør du dette, og hvor mange andre personligheter har du her på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stoffer70 Skrevet 3. april 2006 #44 Del Skrevet 3. april 2006 Nok et bevis paa kvinners iboende daarskap/ Say no more, you dumb bimbo. Dere faar som dere fortjener. HiHi HaHa HoHo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #45 Del Skrevet 3. april 2006 Nok et bevis paa kvinners iboende daarskap/ Say no more, you dumb bimbo. Dere faar som dere fortjener. HiHi HaHa HoHo ← Denne tråden går som en farsott i IT miljøet nå. Helt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #46 Del Skrevet 3. april 2006 HAHAHA.. nok ett bevis på kvinnelig intelligens... Corwin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #47 Del Skrevet 3. april 2006 najjs xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #48 Del Skrevet 3. april 2006 Går som en farsott i IT-miljøet ja Kunne jo stått "I LOVE AMANDA" (Advanced Maryland Automatic Network Disk Archiver) for å gjøre det mer realistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #49 Del Skrevet 3. april 2006 Og hvor mange tulleinnlegg skriver du? Du er på kvinneguiden omtrente hele tiden og kjeder deg like ofte.. Jaja, patetisk det også. ← hehehh Du er bare misunnelig fordi ingen ler av DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #50 Del Skrevet 3. april 2006 Av ren nysgjerrighet, hvor ofte gjør du dette, og hvor mange andre personligheter har du her på KG? ← Ganske ofte. Jeg er da Skauta og Waterwaves også men de var ikke ønsket her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #51 Del Skrevet 3. april 2006 Kjære alle sammen - skjønte dere ikke at dette var en fleip?? Veit ikke hvem som er kortest jeg da, den fiktive jenta som ikke vet hva Unix er, eller alle som beit på tråden til Towelie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #52 Del Skrevet 3. april 2006 De som beit på er iallfall lynende forbanna :---) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 3. april 2006 #53 Del Skrevet 3. april 2006 Morsomt. Skikkelig nerdehumor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #54 Del Skrevet 3. april 2006 De som beit på er iallfall lynende forbanna :---) ← Hvordan vet du det? Har du fått pm'er. At det går an - folk går rett på hver gang. Hilsen Fido Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. april 2006 #55 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske ofte. Jeg er da Skauta og Waterwaves også men de var ikke ønsket her ← Lurer på om jeg skal lage meg noen dusin alter-ego'er også... Eller nei. Jeg har bedre ting å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 3. april 2006 #56 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske ofte. Jeg er da Skauta og Waterwaves også men de var ikke ønsket her ← Aj løv juuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #57 Del Skrevet 3. april 2006 hahahaha :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #58 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske ofte. Jeg er da Skauta og Waterwaves også men de var ikke ønsket her ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #59 Del Skrevet 3. april 2006 Ganske ofte. Jeg er da Skauta og Waterwaves også men de var ikke ønsket her ← Og Reddelinea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #60 Del Skrevet 3. april 2006 Ja, Reddelinnea er jeg også (rart hvor alvorlig folk tar meg her inne :klø: ) Seriøst - hvis jeg skriver så mye som Towelie, hvordan i helvete får jeg tid til å være 3 andre? Svar meg nå da, homoer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå