AnonymBruker Skrevet 29. november #1 Skrevet 29. november Har strikket og tover votter som skulle bli str M/L ferdig. Tenkte det var en størrelse som passet de som skal få. Nå er det ferdige og er passe romslig etter min smak. Men keg er str L/Xl i hansker. De som skal få de har litt mindre hender. Dette er tykke tovavotter. Hvordan liker dere å ha de? Store og gode? Eller akkurat etter hånda? Burde jeg prøve å tove de en str mindre? Anonymkode: 77893...98a
AnonymBruker Skrevet 29. november #2 Skrevet 29. november Dette tror jeg er personlig smak. Jeg er glad i at det er litt romslige. Men ikke såpass romslig at hånden bader der inne. Kommer også ann på materialet. Har ikke selv tovede votter så ingen formening om det. Anonymkode: 0e1d6...134
AnonymBruker Skrevet 2. desember #3 Skrevet 2. desember Romslige votter havner nederst i skuffa her. Jeg bruker votter når jeg måker snø, kjører bil, eller løper. Da er det ganske ubrukelig med for store votter. Anonymkode: 215b1...cfc
-jk- Skrevet 3. desember #4 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (20 timer siden): Romslige votter havner nederst i skuffa her. Jeg bruker votter når jeg måker snø, kjører bil, eller løper. Da er det ganske ubrukelig med for store votter. Anonymkode: 215b1...cfc Strikkevotter er uansett ubrukelige til bilkjøring og snømåking, de er for glatte. Til løping blir de ofte for varme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå