AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #1 Skrevet 29. november 2025 Hva defineres som utroskap? Anonymkode: bd291...0e4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #2 Skrevet 29. november 2025 Det er jo individuelt hvor man mener grensen går. Anonymkode: 1d323...a5d 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #3 Skrevet 29. november 2025 Flørting med andre. Aktivitet med en seksuell eller romantisk undertone. Fortrolige samtaler om ting man ikke snakker med andre enn partner om. All aktivitet med det andre kjønn man ikke kan fortelle kjæresten om eller holder hemmelig fordi man vet kjæresten ikke ville likt det. Anonymkode: cf67c...e94 6 7
Strigiformes Skrevet 29. november 2025 #4 Skrevet 29. november 2025 Å gå bak ryggen på partneren din, hemmelighold og ikke kunne fortelle. Når du må skjule at du har kontakt med andre... Det er svik og det er utroskap i mine øyne. Det motsatte av utroskap er åpenhet, raushet og at man er ærlige med hverandre. 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #5 Skrevet 29. november 2025 Alt som må skjules eller ikke kan/vil fortelles til partner. Anonymkode: 1fb67...336 7 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #6 Skrevet 29. november 2025 Å involvere seg romantisk eller seksuelt med andre enn partner, fysisk eller digitalt. Anonymkode: 6130a...55b 1 4
Snok1 Skrevet 29. november 2025 #7 Skrevet 29. november 2025 Strigiformes skrev (1 time siden): Å gå bak ryggen på partneren din, hemmelighold og ikke kunne fortelle. Når du må skjule at du har kontakt med andre... Det er svik og det er utroskap i mine øyne. Det motsatte av utroskap er åpenhet, raushet og at man er ærlige med hverandre. Her beskriver du våre kjøreregler for å være trofast i et åpent forhold.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #8 Skrevet 29. november 2025 For meg er det en form for utroskap når man får dette behovet for å tøye grensene. Type: Hvor langt kan jeg gå, hva kan jeg si og gjøre, uten at det får negativ reaksjon hos partner. Anonymkode: 49119...85a
Nooni Skrevet 29. november 2025 #9 Skrevet 29. november 2025 Det bestemmer de som er i forholdet. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #10 Skrevet 29. november 2025 Dette er det essensielt å definere i eget forhold for å unngå helt unødvendige konflikter og usikkerhet. Alle er forskjellige her, så viktig å bli enige sammen. Anonymkode: c6285...2fc 1 1
Strigiformes Skrevet 29. november 2025 #11 Skrevet 29. november 2025 Snok1 skrev (1 time siden): Her beskriver du våre kjøreregler for å være trofast i et åpent forhold. Så lenge det fungerer for dere @Snok1 så er det det viktigste 🙌 1
Snok1 Skrevet 29. november 2025 #12 Skrevet 29. november 2025 Strigiformes skrev (43 minutter siden): Så lenge det fungerer for dere @Snok1 så er det det viktigste 🙌 Så langt fungerer det veldig bra for oss. Vi passer på hverandres hjerter og lover hverandre å si fra tidlig dersom vi opplever å bli såret eller sjalu, eller dersom vi utvikler sterke følelser for andre. Takk. 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #13 Skrevet 29. november 2025 Nooni skrev (2 timer siden): Det bestemmer de som er i forholdet. Er nok derfor utroskap oppstår. Anonymkode: e1814...806
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #14 Skrevet 1. desember 2025 Strigiformes skrev (På 29.11.2025 den 8.13): Å gå bak ryggen på partneren din, hemmelighold og ikke kunne fortelle. Når du må skjule at du har kontakt med andre... Det er svik og det er utroskap i mine øyne. Det motsatte av utroskap er åpenhet, raushet og at man er ærlige med hverandre. Hva når man må skjule kontakt fordi partner er sykelig sjalu? Ingen ting seksuelt bare to venner som møtes for en kaffe en gang iblant. Han skjuler disse møtene fordi kona ikke liker det. Hun kunne like gjerne vært med, for ingenting hun ikke kunne visst om skjer. Anonymkode: bd291...0e4 3 1
Strigiformes Skrevet 1. desember 2025 #15 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva når man må skjule kontakt fordi partner er sykelig sjalu? Ingen ting seksuelt bare to venner som møtes for en kaffe en gang iblant. Han skjuler disse møtene fordi kona ikke liker det. Hun kunne like gjerne vært med, for ingenting hun ikke kunne visst om skjer. Anonymkode: bd291...0e4 Og måtte skjule ting for partneren sin er ikke bra. Hvordan i all verden orker han det hadde jeg tenkt da... 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #16 Skrevet 1. desember 2025 Nå har jeg vært kronisk utro i hele mitt liv, aldri klart å være trofast mer enn 6 eller 9 måneder. Vært i forhold siden jeg var 14, er nå 50+. Lever i et samboerskap på det 20. året, før det var jeg gift i 11. Har helt sluttet å si til meg selv, "nå må du slutte å søke noe på siden", men så går det et par måneden så blir driften for stor. Man er på et møte/konferanse/sosial setting etc og så treffer man ei som ikke blir sett av mannen sin, ei som savner å få oppmerksomhet av andre enn mannen sin.. Da tar det ikke så lang tid før jeg ubevisst sender sutbtile hint om at jeg er interessert. Og så er det gjort.. Sist var nå i helgen, hadde en helt fantastisk natt med en ukjent kvinne. Hun hadde aldri drømt om at hun kom til å være utro, jeg sa det samme til henne. For å gi henne god nok samvittighet slik at vi kan treffes noen ganger til før jeg avslutter det grunnet dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Anonymkode: 011e2...6e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #17 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og så er det gjort.. Sist var nå i helgen, hadde en helt fantastisk natt med en ukjent kvinne. Hun hadde aldri drømt om at hun kom til å være utro, jeg sa det samme til henne. For å gi henne god nok samvittighet slik at vi kan treffes noen ganger til før jeg avslutter det grunnet dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Anonymkode: 011e2...6e2 Haha, ja det sier dem absolutt alle sammen. Anonymkode: cf67c...e94
Fremmed fugl Skrevet 1. desember 2025 #18 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nå har jeg vært kronisk utro i hele mitt liv, aldri klart å være trofast mer enn 6 eller 9 måneder. Vært i forhold siden jeg var 14, er nå 50+. Lever i et samboerskap på det 20. året, før det var jeg gift i 11. Har helt sluttet å si til meg selv, "nå må du slutte å søke noe på siden", men så går det et par måneden så blir driften for stor. Man er på et møte/konferanse/sosial setting etc og så treffer man ei som ikke blir sett av mannen sin, ei som savner å få oppmerksomhet av andre enn mannen sin.. Da tar det ikke så lang tid før jeg ubevisst sender sutbtile hint om at jeg er interessert. Og så er det gjort.. Sist var nå i helgen, hadde en helt fantastisk natt med en ukjent kvinne. Hun hadde aldri drømt om at hun kom til å være utro, jeg sa det samme til henne. For å gi henne god nok samvittighet slik at vi kan treffes noen ganger til før jeg avslutter det grunnet dårlig samvittighet ovenfor min samboer. Anonymkode: 011e2...6e2 Dere løy likt til hverandre...
Thyra Skrevet 1. desember 2025 #19 Skrevet 1. desember 2025 Strigiformes skrev (På 29.11.2025 den 8.13): Å gå bak ryggen på partneren din, hemmelighold og ikke kunne fortelle. Når du må skjule at du har kontakt med andre... Det er svik og det er utroskap i mine øyne. Det motsatte av utroskap er åpenhet, raushet og at man er ærlige med hverandre. Det spørs jo om man skjuler det fordi man gjør noe man egentlig vet er galt, eller fordi man har en partner som er sykelig sjalu og kontrollerende. 3
Thyra Skrevet 1. desember 2025 #20 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 7.58): Flørting med andre. Aktivitet med en seksuell eller romantisk undertone. Fortrolige samtaler om ting man ikke snakker med andre enn partner om. All aktivitet med det andre kjønn man ikke kan fortelle kjæresten om eller holder hemmelig fordi man vet kjæresten ikke ville likt det. Anonymkode: cf67c...e94 Hvilke ting er det man ikke snakker med andre enn partner om?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå