Gå til innhold

«Pulebord» og åpent forhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En venninne av meg har åpent forhold med mannen sin. Han er nok det man ville kalt «høystatusmann».. Utdannet ingeniør, skikkelig smart. Tjener to millioner i året. Høy, lys og veltrent. 

Hun vet at masse damer sikler på han på byen, inkludert en del av de kvinnelige kollegene hans. I den bedriften kaller de julebord for pulebord av en grunn… 

Men venninna mi er veldig kul og selvsikker, og sier at når han er på julebord så har han 100% fri. Han trenger ikke komme hjem til henne den kvelden, han kan gjøre som han vil og ta et hotellrom. 

Men hun har et triks... Før han går ut av døra tar hun å suger han grundig. 

Han kommer han alltid tilbake til henne samme kveld. 

Flere jenter som gjør dette?  Virker som en god måte å unngå drama og bekymringer på… 

Anonymkode: 0eb43...491

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt underbevist så knuller vi alltid før vi skal ut på byen/fest/julebord ect. Men jeg tenker at det er et veldig tynt sikkerhetsnett. Dersom jeg hadde vært av den utro typen så tror jeg ikke at lysten på et sidesprang hadde blitt redusert pga en utløsning for et par timer siden, tvertimot så ville jeg vel ha blitt enda mer fokusert på sex dersom jeg hadde hatt det friskt i minne?

Anonymkode: 4dae0...9c5

Skrevet

Har selv levd i et langvarig åpent forhold.

Hadde ikke likt at han «dret i eget reir». 🪺 

Én sjalu elskerinne som får følelser for ham, og VIPS så har du HR på nakken.

Anonymkode: d22e0...1bf

Skrevet

Dette måtte i såfall vært en mann med lav sexlyst. Kjæresten min har så høy sexlyst at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre engang. Etter en runde ligger vi og koser og ikke mindre enn 10 minutter senere er han gira igjen

Anonymkode: 3beb4...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...