AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #21 Skrevet 29. november 2025 Erhjelle skrev (20 timer siden): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Så bra at du avviser jenter! Damer er vel mer passende? Eller er du kanskje homofil? Anonymkode: f9da4...b60
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #22 Skrevet 29. november 2025 Erhjelle skrev (20 timer siden): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Så klart ikke! Fordi du ikke vil ligge rundt betyr ikke det at du ikke er interessert i noe forhold! Anonymkode: 90c81...bfd
Maskinfører Skrevet 29. november 2025 #23 Skrevet 29. november 2025 KnekkeBørre skrev (20 timer siden): Livet er hardt, kompis. Stay hard! Ja livet er hardt
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #24 Skrevet 29. november 2025 En sånn type som deg hadde jeg ikke orket. Ikke vil ha sex? Raring. Anonymkode: 04c86...ef4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #25 Skrevet 29. november 2025 Hvorfor orker du ikke sex? Anonymkode: 04c86...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #26 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var godt å se noe som ligner meg litt. Har trodd jeg var helt på jordet og helt alene. Jeg ser etter en livspartner. Har sett etter det en stund nå og egentlig falt til ro med at det skjer om det skjer - om ikke går det helt fint. Jeg finnes ikke aseksuell, men har rast meg ferdig for lenge siden. Jeg orker rett og slett ikke mer meningsløs sex. Det påvirker også måten jeg datet på - jeg tar ting rolig og avslappet. Men så langt har jeg inntrykk av at sex er det viktigste som finnes for damer, og da mister jeg interessen med en gang. Er forvirrende å lese at så mange damer reagerer på at menn er så opptatt av sex, når jeg erfarer at damer er så voldsomt opptatt av sex Anonymkode: c0fb8...358 Det finnes nok mange varianter av tempo. Anonymkode: faad8...313
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #27 Skrevet 1. desember 2025 Nyopprettet bruker som kommer med snikskryt om seg selv, poster ikke som AB, og egentlig ikke har noe reell problemstilling utover å skryte av seg selv. Ikke veldig vanskelig å se at dette er en fordekt kontaktannonse og TS håper på PM fra damer i innboksen... Anonymkode: 7fe7b...a0b 1 1
AdonisFFM Skrevet 2. desember 2025 #28 Skrevet 2. desember 2025 Det som slår meg er at TS sikkert blir kontaktet av mange damer han ikke finner så veldig appellerende. Siden utseendet hans virker å være bra er han nok temmelig kresen og da er jo også ofte innstilling deretter. Jeg har stort sett aldri noen interesse av kvinner for det er ikke mange som tiltrekker meg (160-165/45-52 kilo/feminin med bra pupper og langt hår) og da er det ikke bra å starte opp noe. Selv er det sjelden jeg avviser noen, for "alle" vet jeg har langtidsforhold i Thailand eller Kina og mine preferanser. Jeg tipper TS ikke er lett å tenne, men når den rette dama dukker opp hol det nok endre seg.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #29 Skrevet 2. desember 2025 Jeg vil ha en som har et helt "normalt" (hva nå det er) forhold til sex. Ikke sexavhengig som må ha det fire ganger daglig, og ikke sex max én gang i mnd. Det er så lenge siden jeg var i et fast forhold at jeg ærlig talt ikke helt vet hva preferansen min er når det kommer til frekvens. Fordi jeg har sex så sjelden kjennes det ut som jeg vil ha det hele tiden, men om jeg får en fast kjæreste er kanskje 2-3 ganger i uka mer sannsynlig, i hvert fall etter den første tiden (da har jeg gjerne sex ofte). For å være ærlig er sex hovedmotivasjonen for å bli sammen med noen, jeg trives egentlig helt utmerket som singel. Det er overraskende vanskelig å finne seg en elsker, ellers hadde jeg kanskje gått for det. Jeg hadde ikke blitt sammen med en der det var tvil om libidoet var på plass. Det er helt greit å ville vente, men om du er der at sex er noe man har kun ved spesielle anledninger så hadde jeg ikke orket. Anonymkode: b1e59...887 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #30 Skrevet 4. desember 2025 Kan du ikke bare si det rett ut til de? Så ser du om de blir værende eller ikke. Anonymkode: a4b74...93e
Svartfugl Skrevet 5. desember 2025 #31 Skrevet 5. desember 2025 Erhjelle skrev (På 29.11.2025 den 0.00): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Det finnes jo kvinner med lav sexdrift/akseksualitet også. Kanskje du kan prøve å finne noen som er som deg?
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #32 Skrevet 5. desember 2025 Erhjelle skrev (På 29.11.2025 den 0.00): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Nei, sett ring og barn på henne, så slipper du sex. Da er hun opptatt av å bygge rede og barnet. Og med påfølgende hodepine hver kveld for det er så slitsomt å ta seg av hus og barn. Men du må dessverre ha litt sex med henne i begynnelsen. Så går det seg til. Hvis du i tillegg ikke bryr deg om hennes behov eller følelser er du garantert sextørke. Kan ikke si med sikkerhet at dette vil vare evig, men en stund ivertfall. Anonymkode: 57a6e...988
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #33 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, sett ring og barn på henne, så slipper du sex. Da er hun opptatt av å bygge rede og barnet. Og med påfølgende hodepine hver kveld for det er så slitsomt å ta seg av hus og barn. Men du må dessverre ha litt sex med henne i begynnelsen. Så går det seg til. Hvis du i tillegg ikke bryr deg om hennes behov eller følelser er du garantert sextørke. Kan ikke si med sikkerhet at dette vil vare evig, men en stund ivertfall. Anonymkode: 57a6e...988 bedre å bare være åpen om det. hvorfor sløse tiden sin på slikt tull som dette. det finnes aseksuelle kvinner eller kvinner som ikke orker tanken på sex, eller av ulike grunner ikke vil ha sex, men som fremdeles vil ha kos, sikkert. hadde vært verre hvis ts var en kvinne, vil jeg tro. men så var det det med å klare å formidle det da relativt tidlig. Anonymkode: 0f435...7c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå