AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Bør man fortelle om graviditet på intervju? De spør jo ikke om man planlegger å bli gravid eller om man er gravid. Men de spør typisk «er det noe vi bør vite om?» Anonymkode: 3f986...c82
Natttåke Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Nei, de har ikke lov til å spørre om det og du må ikke opplyse om det. 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Natttåke skrev (Akkurat nå): Nei, de har ikke lov til å spørre om det og du må ikke opplyse om det. Vil det ikke skape en dårlig relasjon til å begynne med, at man ikke har opplyst om at man kommer til å gå ut i svangerskapspermisjon kort tid etter oppstart, om man rekker å starte opp i det hele tatt? Anonymkode: 3f986...c82
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil det ikke skape en dårlig relasjon til å begynne med, at man ikke har opplyst om at man kommer til å gå ut i svangerskapspermisjon kort tid etter oppstart, om man rekker å starte opp i det hele tatt? Anonymkode: 3f986...c82 Mener foreldrepermisjon* Anonymkode: 3f986...c82
Natttåke Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil det ikke skape en dårlig relasjon til å begynne med, at man ikke har opplyst om at man kommer til å gå ut i svangerskapspermisjon kort tid etter oppstart, om man rekker å starte opp i det hele tatt? Anonymkode: 3f986...c82 Når man ansetter ei kvinne i fruktbar alder så vet man at hun kan komme til å bli gravid.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Natttåke skrev (Akkurat nå): Når man ansetter ei kvinne i fruktbar alder så vet man at hun kan komme til å bli gravid. Det er vanskelig å skjule graviditeten på min kropp. Bør jeg be om Teams-intervju for å ikke indirekte fortelle om graviditeten bare ved at de ser magen min ved fysisk oppmøte? Anonymkode: 3f986...c82
Natttåke Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vanskelig å skjule graviditeten på min kropp. Bør jeg be om Teams-intervju for å ikke indirekte fortelle om graviditeten bare ved at de ser magen min ved fysisk oppmøte? Anonymkode: 3f986...c82 Nei, du møter opp og gjør intervjuet. De har ikke lov til å spørre.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Altså hvis du kommer med kulemage så må man jo. Ellers ville jeg droppet det. Anonymkode: f9e03...ec9
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså hvis du kommer med kulemage så må man jo. Ellers ville jeg droppet det. Anonymkode: f9e03...ec9 Må hva, fortelle? Anonymkode: 3f986...c82
Natttåke Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden (endret) Nei, det må man ikke. Man kommer og tar intervjuet og sier ingenting. De kan ikke spørre som sagt. De skal se på at du passer stillingen. Om du får den så tar dere det da. Må legge deg: du skal ikke skjule den, bare ikke si noe om den. Endret 59 minutter siden av Natttåke
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #11 Skrevet 59 minutter siden Nei, jeg synes ikke du kan be om digitalt intervju for å skjule graviteten. Jeg synes det er helt innafor å ikke si noe før det er synlig, men hvis du er såpass langt på vei at det synes, vel, da vil de jo se det. Da synes jeg det er best å snakke om det. Anonymkode: 811f4...c03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå