Gå til innhold

CLEAN parfymer - erfaring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
Er det noen her som har brukt parfymer fra CLEAN ?

Hvor lenge varer de egentlig? 

Hvilken synes du er best? 

Fungerer slike rollers, eller forsvinner lukta med en gang da?

Anonymkode: 32bad...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en (whipped cherry edp) i sprayflaske, synes den holder lenge, har en "roller" også (warer lotus edp) Synes det blir litt vanskelig å ta på fordi man må rulle den på huden og jeg liker å spraye på klærne, men det er jo preferanse. Synes den lukta holder veldig lenge, fem timer ish på huden og hele dagen på klærne.

Jeg har ikke luktet på så mange andre men jeg er kjempefornøyd med kvaliteten på de jeg har, fikk merket anbefalt av en venninne, som også elsker Clean merket. 

Anonymkode: 82bf7...dd3

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Rain, har gjort det i flere år og bruker ikke annet fordi den visstnok kler meg (ref. tilbakemeldinger), den er lett og diskret selv om jeg sprayer på en del, det er eau de toilette (tror jeg) og slettes ikke sterk. 
Har også kjøpt flower fresh som jeg bruker av og til om sommeren, en kraftigere (men allikevel lett) duft som jeg ikke kan spraye på meg like mye av føler jeg... 

Skrevet

Har hatt den som heiter Warm Cotton for nokre år sidan. Ikkje så verst den, men kjøper den ikkje igjen.

Skrevet

Så de hadde dem på Rusta i dag, 249 kroner. 

Anonymkode: 29656...c9a

• Hjerte 1
Skrevet

Clean er et veldig misledende navn. Det er jo ingen parfymer som er rene.

Anonymkode: 44ed1...0d0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den beskriver lukten da.....

Anonymkode: 82bf7...dd3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg kjøpte Clean Rain i sommer, etter anbefalinger her inne. Den lukter godt, helt klart, men lukten forsvinner fortere enn hva jeg forventer av en parfyme (jeg er ikke vant til å bruke parfyme, har ikke brukt det på mange år, så det er ikke det at jeg er immun). Ikke engang mannen min merket at jeg brukte parfyme, men da jeg på sensommeren gikk over til en annen (YSL) merket han det med én gang.

Anonymkode: 98b96...224

Skrevet

Jeg har hatt flere forskjellige Clean-parfymer gjennom veldig mange år. Jeg har hatt en av dem som roll-on og de andre som spray. Jeg synes ikke det er noen ulempe med roll-on, egentlig. (Bortsett fra at de er veldig små, da.) Roll-on holder like lenge på huden som spray, og i tillegg får man bedre kontroll over hvor på huden, og hvor mye, man påfører. 

Min erfaring er at Clean-parfymene holder middels lenge. De er verken blant mine mest kortvarige eller langvarige. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men de er ikke møkkete heller 

Anonymkode: d2753...83f

• Liker 3
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Liker warm cotton. 

Anonymkode: f5244...424

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en pakke med 5 minis. Jeg synes de lukter oppvaskmiddel og toalettrens... Det var ikke noe for meg.

Anonymkode: a97bc...c4a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den skal holde lukt lenge må den hete Eau de parfyme. Eau de toilette varer mye kortere, er mer utvannet på et vis. Sterkere  lukt i parfyme. 

Jeg trodde dette var allmenkunnskap? :klo: 

Anonymkode: 08747...f78

• Liker 1
Skrevet (endret)
enkefru skrev (På 28.11.2025 den 16.37):

Jeg bruker Rain, har gjort det i flere år og bruker ikke annet fordi den visstnok kler meg (ref. tilbakemeldinger), den er lett og diskret selv om jeg sprayer på en del, det er eau de toilette (tror jeg) og slettes ikke sterk. 
Har også kjøpt flower fresh som jeg bruker av og til om sommeren, en kraftigere (men allikevel lett) duft som jeg ikke kan spraye på meg like mye av føler jeg... 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis den skal holde lukt lenge må den hete Eau de parfyme. Eau de toilette varer mye kortere, er mer utvannet på et vis. Sterkere  lukt i parfyme. 

Jeg trodde dette var allmenkunnskap? :klo: 

Anonymkode: 08747...f78

Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at alle Clean-parfymene er EdP, ikke EdT. 

Endret av Ullvott
Skrevet
Ullvott skrev (28 minutter siden):

Arrester meg hvis jeg tar feil, men jeg er ganske sikker på at alle Clean-parfymene er EdP, ikke EdT. 

Min Rain (som jeg kjøper om og om igjen) er EdP, det hadde jeg ikke trodd siden den er så svak, men jeg har en uåpnet her i eske, og det står på… står ikke noe på etiketten på flasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...