Comfy Pysjamas Skrevet i går, 10:00 #1 Skrevet i går, 10:00 Er det noen som har utført dette? Ble det fint? Tenker spesielt på dere som hadde heng. Er det håp for at det blir fint?
AnonymBruker Skrevet i går, 10:03 #2 Skrevet i går, 10:03 Jeg gjorde dette i fjor. Det ble fint og naturlig resultat Anonymkode: e7148...923
Comfy Pysjamas Skrevet i går, 10:15 Forfatter #3 Skrevet i går, 10:15 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg gjorde dette i fjor. Det ble fint og naturlig resultat Anonymkode: e7148...923 Så fint! Hadde du klassiske henge pupper før operasjon?
AnonymBruker Skrevet i går, 10:31 #4 Skrevet i går, 10:31 Jeg vet at influenser Jørgine Massa Vasstrand har gjort det. Det ble veldig bra: https://funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ Anonymkode: bd8e6...1d4 1
Lillyvally Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Comfy Pysjamas skrev (8 timer siden): Så fint! Hadde du klassiske henge pupper før operasjon? Ja det vil jeg si. Det var ikke ekstrem heng og de var ikke store. Arrene har blitt meget fine vil jeg si, vises nesten ikke. Brystene har fått en kjempefin ungdommelig form
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Ja, jeg gjorde det. Jeg tok brystreduksjon og løft samtidig. Løftet var bortkastet, etter ett år henger de omtrent like mye selv om brystene er betraktelig mindre. Det første året kunne jeg fint gå uten bh, men nå må jeg bruke bh fordi bristene henger igjen. Anonymkode: aacfe...a01
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Skrevet 14 timer siden Jeg har gjort det. Brystvorten ble flyttet 17 cm opp😅 jeg er skikkelig fornøyd. Anonymkode: 66133...d26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå