AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #21 Skrevet 28. november 2025 Hvorfor i pokker matcher du med menn uten bilde? Du skal være bra lite attraktiv før det blir nødvendig Anonymkode: 82fbd...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #22 Skrevet 29. november 2025 Lastet ned Tinder forrige lørdag. Likte 10 damer. Matchet med 4 damer. Chattet med 3 gjennom uken. Datet med 2 denne uken. Tror jeg har funnet min neste kjæreste allerede (og jeg tror hun er enig). Slettet Tinder i dag. Anonymkode: ae892...dcf 1 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #23 Skrevet 29. november 2025 Det er mange dyr i Noas ark🤭 Jeg har møtt min andel av spesielle dater, men så har jeg også møtt han jeg vil dele resten av livet mitt med. Hadde aldri møtt han om det ikke var for Tinder. Anonymkode: 3a941...ac9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #24 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lastet ned Tinder forrige lørdag. Likte 10 damer. Matchet med 4 damer. Chattet med 3 gjennom uken. Datet med 2 denne uken. Tror jeg har funnet min neste kjæreste allerede (og jeg tror hun er enig). Slettet Tinder i dag. Anonymkode: ae892...dcf Samme opplevelse her, men på en annen app. Han var på Tinder også, men det var ikke jeg. K49 Anonymkode: b1ab7...ab6
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #25 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme opplevelse her, men på en annen app. Han var på Tinder også, men det var ikke jeg. K49 Anonymkode: b1ab7...ab6 Hvilken app? Anonymkode: 214ad...154
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 #26 Skrevet 30. november 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvilken app? Anonymkode: 214ad...154 Facebook dating Anonymkode: b1ab7...ab6
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 #27 Skrevet 30. november 2025 Tinder var bæsj. Fant drømmemannen på Happn 7 mnd etter seperasjonen. Møttes etter en uke og resten er historie. Nå har vi kjøpt hus sammen og gifter oss neste sommer ❤️ Anonymkode: e3aa0...0ba 1
twistposen Skrevet 30. november 2025 #28 Skrevet 30. november 2025 Som mann på tinder kan jeg si følgende: Laget profil og betalte for 1 mnd premium for å kunne se likes før eventuell matching. Sveipet meg "tom" for profiler bokstavelig talt, tinder gir opp å gi forslag. Jeg sveiper både høyre og venstre, kanskje 1/3 av gangene til høyre innenfor kriteriene (ikke særlig trangt nåløye). Til nå har jeg tre (!) likes hvorav to av dem åpenbart er AI. Jeg er en oppegående normalt utseende mann og profilen reflekterer dette. Skjønner ikke hva jeg kan ha gjort galt, men begynner å lure på om det er noe i alle disse trådene om menn og tinder.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 #29 Skrevet 30. november 2025 twistposen skrev (12 minutter siden): Som mann på tinder kan jeg si følgende: Laget profil og betalte for 1 mnd premium for å kunne se likes før eventuell matching. Sveipet meg "tom" for profiler bokstavelig talt, tinder gir opp å gi forslag. Jeg sveiper både høyre og venstre, kanskje 1/3 av gangene til høyre innenfor kriteriene (ikke særlig trangt nåløye). Til nå har jeg tre (!) likes hvorav to av dem åpenbart er AI. Jeg er en oppegående normalt utseende mann og profilen reflekterer dette. Skjønner ikke hva jeg kan ha gjort galt, men begynner å lure på om det er noe i alle disse trådene om menn og tinder. Der er mye tull med Tinder, når man betaler få man nesten ingen likes og når man slutter å betale få man i noen timer nye likes. Og Tinder og flere apper vises ikke alle profiler, venninner av meg var på Tinder men jeg funnet dem ikke og de satt på siden av meg. Så jeg har sluttet med å bruker dating apper. Anonymkode: 0e0cb...52e 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #30 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Der er mye tull med Tinder, når man betaler få man nesten ingen likes og når man slutter å betale få man i noen timer nye likes. Og Tinder og flere apper vises ikke alle profiler, venninner av meg var på Tinder men jeg funnet dem ikke og de satt på siden av meg. Så jeg har sluttet med å bruker dating apper. Anonymkode: 0e0cb...52e Jeg har helt likt erfaring som deg. Tinder skjuler profiler, for å forhindre matcher. Anonymkode: 41fe1...135 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #31 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 10.45): Jeg har helt likt erfaring som deg. Tinder skjuler profiler, for å forhindre matcher. Anonymkode: 41fe1...135 Dette er min erfaring også. Vi har testet det litt av nysgjerrighet. Noen av kvinnene i omgangskretsen og noen kompiser. Stilt inn på riktig alder og avstand - likevel fikk ikke alle hverandre opp, før Tinder ga beskjed om at det var «tomt».. vi spurte Tinder support om dette, men fikk bare et svada svar om de ikke «kunne finne noe galt». Anonymkode: 7163f...6c2 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2025 #32 Skrevet 2. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 30.11.2025 den 23.54): Der er mye tull med Tinder, når man betaler få man nesten ingen likes og når man slutter å betale få man i noen timer nye likes. Og Tinder og flere apper vises ikke alle profiler, venninner av meg var på Tinder men jeg funnet dem ikke og de satt på siden av meg. Så jeg har sluttet med å bruker dating apper. Anonymkode: 0e0cb...52e AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette er min erfaring også. Vi har testet det litt av nysgjerrighet. Noen av kvinnene i omgangskretsen og noen kompiser. Stilt inn på riktig alder og avstand - likevel fikk ikke alle hverandre opp, før Tinder ga beskjed om at det var «tomt».. vi spurte Tinder support om dette, men fikk bare et svada svar om de ikke «kunne finne noe galt». Anonymkode: 7163f...6c2 AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 10.45): Jeg har helt likt erfaring som deg. Tinder skjuler profiler, for å forhindre matcher. Anonymkode: 41fe1...135 Hvorfor vil de forhindre matcher? For å holde på de som betaler da eller? Jeg har bare gratisversjon, og ser jo at det er flere enn meg som har det. Anonymkode: 9acb8...fb6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #33 Skrevet 3. desember 2025 Menn bruker tre meldinger før de foreslår sex. Eller snap for så å foreslå sex. Skikkelig nasty. Er ganske latino på området, men blir tørr som Sahara av mangel på forståelse av at jeg er en (interresant) person. Kvinner får 400 tilbud om tilfeldig sex på Tinder. Om vi så ville ha det ville de fleste halvstygge gubber aldri blitt valgt Anonymkode: b6b2d...a76 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #34 Skrevet 3. desember 2025 Det var mye treff og ligging i tiden på Tinder. Savner det nesten litt 😅 Anonymkode: 9de2e...e41 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #35 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 28.11.2025 den 14.53): "Falt ikke helt i smak" ? Hvilke krav har du til utseende da ? Tror du at du får et inntrykk av noens utseende fra et par bilder eller en kort snapgreie ? Herregud.... Ikke rart folk er single. Hvordan ser du ut da ? Hvorfor har ikke du bilde ? Vi menn kan godt knulle nedover serru, men forhold er ikke aktuelt. Anonymkode: ba175...d08 Helt naturlig at mange ikke faller i smak , ingenting unormalt med det, tar du alt du eller? Og jo et bilde kan vise om man er keen på sex med noen eller ei, jeg kan avgjøre utifra det. Trenger ikke være krav men hva man estetisk finner flott. Anonymkode: 6f9ac...cb1 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #36 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 6.28): Det var mye treff og ligging i tiden på Tinder. Savner det nesten litt 😅 Anonymkode: 9de2e...e41 Godt brukt av en hærskare kåte menn du da Pass bare på at far til dine fremtidige barn ikke får vite om dette før du har han fast på kroken Anonymkode: ba175...d08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå