Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Klarte og klemme jakka mi i bildøra og dermed mose den man drar opp og ned glidlåsen med. Ululig og fikse selv. Noen som vet ish hva d vil komme på og få den bytta på sy stue?

Anonymkode: 5bc36...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke sååå vanskelig å bytte glider selv. Så lenge du får tak i en glider som passer selve glidelåsen da vel og merke. Glider får du tak i i en sybutikk f.eks.

Anonymkode: e460f...fcb

• Nyttig 1
Skrevet

Det kostet 200 kr hos min lokale skomaker. Han byttet glider, da

Anonymkode: 8f276...92f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er ikke sååå vanskelig å bytte glider selv. Så lenge du får tak i en glider som passer selve glidelåsen da vel og merke. Glider får du tak i i en sybutikk f.eks.

Er lang jakke med tykk glidelås og stor glider så det og ta opp osv selv tørr jeg ikke

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er lang jakke med tykk glidelås og stor glider så det og ta opp osv selv tørr jeg ikke

Du skal ikke ta opp noe, du bare bytter ut den ødelagte delen.

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 20.32):

Klarte og klemme jakka mi i bildøra og dermed mose den man drar opp og ned glidlåsen med. Ululig og fikse selv. Noen som vet ish hva d vil komme på og få den bytta på sy stue?

Samme skjedde med regnjakka til sønnen.

AnonymBruker skrev (På 27.11.2025 den 20.37):

Hvordan løsner man den gamle og setter på ny? Trenger man spesielt redskap?

Skrevet

Jeg ville ha hørt med en sybutikk ang. glider. Den er jo festet både oppe og nede på glidelåsen, så jeg vet ikke hvordan å få den av og på.

Jeg har byttet glidelås, og det kan også være litt så som så, men varierer. Tykke jakker er verre.

Anonymkode: 90286...a99

Skrevet

På mitt lokale senter er det en type "vietnameser med høl i veggen" sjappe som fikser alt slikt!

Koster noen hundrelapper og har fått fikset ny glidelås på en dyr dunparkas, ble god som ny! 

Anonymkode: 8174b...5a6

Skrevet

Ordet seg, dro på sybutikken og fikk kjøpt ny og satt den på av dem til 100kr🥰

• Hjerte 1
Skrevet
Thyra skrev (8 timer siden):

Samme skjedde med regnjakka til sønnen.

Hvordan løsner man den gamle og setter på ny? Trenger man spesielt redskap?

Bruk en typ avbittertang, eller så fikk jeg fikset jakken for 100kr på sybutikk forrige uke.🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...